Gyllis1
Respected Leader
Keski^Liekkö jo takamoottorinen?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keski^Liekkö jo takamoottorinen?.
Näyttää kuin Honda NSX:ltä, mutta leveämmällä takapuolella.Uusi Corvette on hieno. Kuva netistä.
Katso liite: 36615Uusin Skodan lippulaiva. Skodakuskien ei tarvitse enää hävetä. Kuvasin tänään autoliikkeen pihalta.
Itselläni uusi Octavia kaasu. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Vuoden ilmaiset kaasut joka enemmän kuin tarpeen lapsiperheen taloudessa.Tämä ei varmaan ole vielä toistaiseksi kovin suosittu mielipide, mutta itse kyllä komppaan täysin! Uudet Skodat miellyttää ainakin omaa silmää, ja hinta-laatu huomioiden tulevat varmasti olemaan vahvoilla tulevaisuudessa itselle uutta autoa valitessa.
1963 avolla tuli kurvailtua -90 alussa,sininen valkoisella rätillä ja sisustalla,390 kone,rouva Casen tapasin juuri silläKauko -64
Kasi käy hienosti kun nokkakepissä on tarpeeksi asteita ja overlappiaIsommat moukarit tulilla:
Kurkkaa sellaisen pajan vehkeitä tubesta kun NRE..Nyt kuten ennenkin ahtopainetta pitää olla:
Kyllä parhaimman soundin tittelin vie kuitenkin Ingolstadin ihme..Kasi käy hienosti kun nokkakepissä on tarpeeksi asteita ja overlappia
Mieluusti remmin kihnutus mukana..Nyt kuten ennenkin ahtopainetta pitää olla:
Tuossa yksi mielenkiintoinen laite kotimaasta. Melko omavalmiste ja 7.5s/yli 300km/hTurbot on ollut minulla lähellä sydäntä jo vuodesta -85 kun ekan IHI:n Erolan Arskalta Autohiomosta järvenpäästä.
Kattelin ton NRE:n youtubesta, hienosti on voimaa laitteissa .
nelsonracingengines
AT NRE, WE TRY TO UPLOAD NEW VIDEOS EVERY OTHER FRIDAY AT ABOUT 11 AM PST. Nelson Racing Engines is a manufacturer of exceptional engines of the highest qual...www.youtube.com