Ilmastopsykoosi -ketju

Tässäkö se ratkaisu olisi
https://tekniikanmaailma.fi/venajal...ratkaisuksi-ilmastonmuutoksen-hillitsemiseen/ dronet vahtimaan 151 miljoonaa hehtaaria

Varmasti jonkunlainen ratkaisu, ei ehkä se paras.
Ei ainakaan siinä mielessä että kun Venäjälle muut maat maksaa ne rahat tuppaa jotenkin häviämään, ihan vaan jonnekkin ehkä siihen mustaan aukkoon:)
Ja se nyt on tietenkin kaikille selvää ettei Venäjä itse omilla rahoilla tällaista ala tekemään.
 
Viimeksi muokattu:
Varmasti jonkunlainen ratkaisu, ei ehkä se paras.
Ei ainakaan siinä mielessä että kun Venäjälle muut maat maksaa ne rahat tuppaa jotenkin häviämään, ihan vaan jonnekkin ehkä siihen mustaan aukkoon:)
Ja se nyt on tietenkin kaikille selvää ettei Venäjä itse tällaista ala tekemään.
Putler pistää fyrkat fikkaan ja kiinalaiset toimittaa jokusen miljoonan muovikuusia (sekundaerä joulukuusia), ja kaikki on tyytyväisiä, poliitikot vielä paasaavat että venäjä on inteqroitu länteen :p
 
Ei tuo ole kuin Usan kokoinen pläntti. parempi ku joku miettinyt asian.
 
Hakkuut vähenevät Suomessa sitä tahtia että se näkyy ensi vuonna aika ikävästi työllisyysluvuissa. Sen päälle vielä viherfanaatikkojen metsänkäyttömaksut. On mennyt sellaiselle laukalle ja valehtelulle ilmastokeskustelukin että voivat työntää sen maksun vaikka Haaviston perseeseen.
Nyt on kiire. Eräs pitkään rakenteilla ollut laitos saa käynnistyessään maamme näyttämään varsin erilaiselle päästöjen rakenteen muuttuessa varsin reilusti.
 
No jos Venäjällä ei ole mahdollista niin aivan yhtä kaukainen ajatus on tuo että
Kanadaan voisi tutkimuksen mukaan istuttaa 78,4 miljoonaa hehtaaria, Australiaan 58 miljoonaa hehtaaria. Onkohan tuo ajatus mitenkään mahdollinen että Australiaan voisi saada puuta kasvamaan..
 
Kas kun eivät ole kieltäneet joulukuusien käyttöä vielä ilmastosyihin vedoton. Ahdistuneimmat voisivat laittaa jouluroposensa puiden istutuksiin ja jättää turhimmat rihkamat ostamattaja saavat täten lääkkeensä
 
Ilmastoahdistuneet on ahdistuneet siitä että muutkaan ei ilmastoahdistuneiden tapaan aio laittaa tikkuakaan ristiin asian eteen
 
Milläs maailman kasvava väestö ruokitaan, jos kaikki pelloksi kelpaava metsitetään? Tällä menolla maailman yleisin ruoka ei tule olemaan pizza vaan pettuleipä.
Maailmalla on paljon joutomaata ja puita joista saa vaikka mitä herkullista ja ravitsevaa syötävää, esim. bambu, mango, tamarindi, moringa, palmut, banaani(tämä viimeisin tosin on heinä, mutta kasvaa hyvin metsässä). Hommaa auttaa vielä se, että kun kuivan alueen saa kasvamaan puita, niin sen vesitase muuttuu, ilman lämpötila laskee ja puiden alla on helpompi sitten kasvattaa ruokakasveja.

Näin periaatteessa, tosin luultavasti joku kylänpäällikkö hakkauttaa alamaisten puut ja ostaa itselleen viidennen vaimon.
 
Eames ainakin on kopsu, huomaa jalan teräsosien muotoilusta... ;) (replikat ~500-600 € luokassa). Jacobsenin munatuolin sauma hieman kyseenalaisen irvistelevä, liekö tuokaan aito (toki yksityskohtia turhan vähä näkysissä, joten paha sanoa varmuudella).
Minusta näyttää aidolta eamikselta. En ole nähnyt koskaan valkoista versiota, mutta kopsuissa on yleensä enemmään eroavaisuuksia, muuten voi tulla ongelmia, tai mistä nykyisin tietää. Miten näet koko jalan?

Egg:ssa sauma näyttää pahalta, pitää olla teeri. Kaksoisommel kai vielä myös aito vaohtoehto?
 
Minusta näyttää aidolta eamikselta. En ole nähnyt koskaan valkoista versiota, mutta kopsuissa on yleensä enemmään eroavaisuuksia, muuten voi tulla ongelmia, tai mistä nykyisin tietää. Miten näet koko jalan?

Egg:ssa sauma näyttää pahalta, pitää olla teeri. Kaksoisommel kai vielä myös aito vaohtoehto?

Eames tuolin jalka näyttää jotenkin vääränlaiselta, toki hankala valaistus ja heikohko kuva.
 
Edelleen Greta on nousukas ja populisti, joka huonosti asioita tuntuviin uppoa täydestä. Hän sanoi" Minä olen vain lähettiläs (hyvä ettei julistanut Jeesuksesksi), mutta koko viha suunnattuu minuun. Minä en kerro mitään uutta (TOTTA!), vaan toistan sitä mitä tiedemiehet puhuvat vuosikymmeniä. Olen sama mieltä: olen vielä pieni, tehdäkseen tätä. Mutta koska kukaan ei tee mitään (VALHE) ja meidän tulevaisuus on uhan alla, meistä tuntuu että on syytä jatkaa".

Greta valehtelee juuri koska hän ei tietä yhtään mitään.
Juuri tiedemiehet tekevät koko ajan jotain uutta ja arvokasta. Olipa vähättelevä ja mitätöivä asenne.

Inhoan tälläistä mitätöintiä!
 
Back
Top