Ilmatilaloukkaus

Vaihteeksi toisin päin

Tämmönen laite kyseessä.

 
Tämmönen laite kyseessä.

Nämä ovat kyllä aika turhia uutisia, vaikka toki rikkomus on tosiaan tapahtunut. Veikkaan Vironkin intressi, että ystävällisen rajanaapurin kalustoa valvoo vilkasta Itämerta.
 
Onkohan tänään taas ilmatilaa moikattu Pietarin paraatin kunniaksi? Hornetit ainakin herätti puoli pirkanmaata painaen tuhatta ja sataa ja todella matalalla. Ihmiset tuli asunnoistaan pihalle että nytkö se Putte tulee.
 
Onkohan tänään taas ilmatilaa moikattu Pietarin paraatin kunniaksi? Hornetit ainakin herätti puoli pirkanmaata painaen tuhatta ja sataa ja todella matalalla. Ihmiset tuli asunnoistaan pihalle että nytkö se Putte tulee.
Joku saattoi myös luulla, että mustaa makkaraa valmistava tehdas räjähti ja väki tuli ulos itkemään. Vitsi vitsi. Olin äsken Tallinnan rantabulevardilla tunnin lenkillä ja näköala suomenlahdelle oli esteetön. Ei näkynyt tsuhnien häätäjiä. Veikkaan, että Hankoniemi ja Porkkala olivat minun aisti-ilmavalvonnan alla.
 
Onkohan tänään taas ilmatilaa moikattu Pietarin paraatin kunniaksi? Hornetit ainakin herätti puoli pirkanmaata painaen tuhatta ja sataa ja todella matalalla. Ihmiset tuli asunnoistaan pihalle että nytkö se Putte tulee.

Toissapäiväinen linssisoppa aiheutti mun suolistossa kaasun muodostusta. Se purkautui vähän tavallista äänekkäämmin. Pahoittelen jos roiskeet näyttivät lentokoneilta.
 
Toissapäiväinen linssisoppa aiheutti mun suolistossa kaasun muodostusta. Se purkautui vähän tavallista äänekkäämmin. Pahoittelen jos roiskeet näyttivät lentokoneilta.
Se oli koronan torjunta harjoitus.

 
Toissapäiväinen linssisoppa aiheutti mun suolistossa kaasun muodostusta. Se purkautui vähän tavallista äänekkäämmin. Pahoittelen jos roiskeet näyttivät lentokoneilta.
Luitko "dataa" kalsareista?. Jos kalsareissa olevat "jarrutusjäljet" näyttää lentokoneilta, niin kyllä kuva niistä olisi uskottavuuden nimissä ihan ok.
 
Luitko "dataa" kalsareista?. Jos kalsareissa olevat "jarrutusjäljet" näyttää lentokoneilta, niin kyllä kuva niistä olisi uskottavuuden nimissä ihan ok.

Kuvaputket ovat muinaishistoriaa. LED-näytöt ovat väistymässä. OLED alkaa olla jo kuluttajakamaa.

Paras resoluutio, kontrasti ja väriavaruus saadaan nykyisin aikaan CoFla* -näytöillä. Erityisesti 3D-vaikutelma on pysäyttävä. Sitä ei verrata hologrammeihin sillä hologrammit eivät yllä lähellekään.

3D-vaikutelman salaisuus on WtSHtF -prosessointi.


*Cotton Flatus
 
Se oli koronan torjunta harjoitus.

Maski persiiseen
 
  • Haha
Reactions: ER
Komeasti lentää Venäjän ilmavoimat Suomenlahden yllä AIS päällä. Tätä se on kun suhteet ovat moitteettomat.
 
Back
Top