Instagram

Abdullah Koo

Luutnantti
Oletteko instagramin käyttäjiä? Jos kyllä, paljastakaa itsenne, niin otan seurantaan.

Itse diggaan tästä somealustasta. Seurannassa kaikenlaista erä- ja sotilastiliä, arktiselta aavikoille ja viidakkoon. Tänne vinkkejä myös mielenkiintoisista seurattavista.
 
Oletteko instagramin käyttäjiä? Jos kyllä, paljastakaa itsenne, niin otan seurantaan.

Itse diggaan tästä somealustasta. Seurannassa kaikenlaista erä- ja sotilastiliä, arktiselta aavikoille ja viidakkoon. Tänne vinkkejä myös mielenkiintoisista seurattavista.
Miten helvetissä sä kerkeet kaikkea noita seurata? :unsure:
Jos ihminen ei nuku välillä :sleep:, niin se tulee sekopäiseksi o_O tai kuolee ;).
 
Oletteko instagramin käyttäjiä? Jos kyllä, paljastakaa itsenne, niin otan seurantaan.

Itse diggaan tästä somealustasta. Seurannassa kaikenlaista erä- ja sotilastiliä, arktiselta aavikoille ja viidakkoon. Tänne vinkkejä myös mielenkiintoisista seurattavista.

Koetan olla sotkematta itseäni kaikkiin mahdollisiin hullutuksiin. Tiedonhankintakanavat on tarkkaan rajattu ja "sometartuntapinta" myös tarkoituksella pieni. MPnet on mainittavalla painotuksella ollut toistaiseksi mukana.
 
Oletteko instagramin käyttäjiä? Jos kyllä, paljastakaa itsenne, niin otan seurantaan.

Itse diggaan tästä somealustasta. Seurannassa kaikenlaista erä- ja sotilastiliä, arktiselta aavikoille ja viidakkoon. Tänne vinkkejä myös mielenkiintoisista seurattavista.
Olen kirjautunut mutta ainoastaan jotta voi nähdä kuvia. En postaile. Jonkun kommentin saatan silloin tällöin laittaa jos siltä tuntuu.
 
Back
Top