Irakin ja Levantin islamilainen valtio tai Irakin ja Suur-Syyrian islamilainen valtio (ISIS)

Kiva tietää olevansa osavastuussa kaulakekkereistä.

lokakuu 16, 201420:01 http://uutiset.perussuomalaiset.fi/terroristijarjestoon-kuuluminen-ei-pysayta-kelan-sosiaalitukia/
Terroristijärjestöön kuuluminen ei pysäytä Kelan sosiaalitukia

Perussuomalaisten kansanedustaja Mika Raatikainen teki kirjallisen kysymyksen yhteiskunnan myöntämistä taloudellisista tuista terroristiryhmissä toimiville henkilöille.


Viranomaisten tiedossa on noin 40 henkilöä, jotka ovat lähteneet Suomesta Syyriaan tai muualle Lähi-itään liittyäkseen terroristiryhmiin.

- Todellinen määrä voi olla suurempikin ja osa terroristeista lienee jo palannut takaisin Suomeen, Raatikainen sanoo.

- Kysyin ministeri Laura Rädyltä, mihin toimiin hallitus aikoo ryhtyä, etteivät veronmaksajat joudu rahoittamaan sosiaalitukien muodossa niiden henkilöiden toimintaa, jotka ovat liittyneet terroristiryhmiin Syyriassa tai muualla ja jotka ovat viranomaisten tiedossa.

Suomalaiset rahoittavat

Ministerin vastaus oli Raatikaisen mielestä pöyristyttävä.

- Räty vastasi, että terroristijärjestöön kuuluminen Syyriassa tai muualla ei ole peruste lakkauttaa Kelan myöntämien sosiaalietuuksien maksamista tällaiseen toimintaan osallistuvalta, tai hänen mukanaan ulkomailla oleskelevilta perheenjäseniltä.

- Näin suomalaiset veronmaksajat joutuvat rahoittamaan terroristista toimintaa. Ei tämä mene minun oikeustajuuni ainakaan, Raatikainen ihmettelee.
 


Lakia ei tietenkään voi muuttaa. Muutaman tunnin viikoittainen opiskelu tai kahvin keittäminen talkoilla riittää perusteeksi työttömyyskorvauksen eväämiseen tavalliselta suomalaiselta. Terrorismi on ilmeisen kevyttä puuhaa näiden rinnalla.

Uskooko joku ettei ISIS ole länsimaiden luoma, rahoittama ja tukema?
 
Uskooko joku ettei ISIS ole länsimaiden luoma, rahoittama ja tukema?
Minä. Mun mielestä tuo sopisi paremmin vedättämään focusta poies Putlerin tekemisistä, koska rättipäät sitovat länsimaiden tiedustelu/sotilas-toimia jolloin ryssä-hitlerillä on "enemmän" tilaa peuhata. Putler = guilty
 
Minä. Mun mielestä tuo sopisi paremmin vedättämään focusta poies Putlerin tekemisistä, koska rättipäät sitovat länsimaiden tiedustelu/sotilas-toimia jolloin ryssä-hitlerillä on "enemmän" tilaa peuhata. Putler = guilty

Venäjähän on suurelta osin öljyn varassa ja hinnat jos laskevat liikaa, niin voi Putninin kannatus laskea öljyn hinnan mukana.
 
Minä. Mun mielestä tuo sopisi paremmin vedättämään focusta poies Putlerin tekemisistä, koska rättipäät sitovat länsimaiden tiedustelu/sotilas-toimia jolloin ryssä-hitlerillä on "enemmän" tilaa peuhata. Putler = guilty

Venäjä vastustaa länsimaiden puuttumista Syyrian tapahtumiin ja siksi länsimaat eivät ole vieneet asiaa YK:n turvaneuvoston käsiteltäväksi.

Länsimaat ovat ottaneet islamistien varjolla oikeuden osallistua sotaan Syyriassa ja Irakissa. Voinee kysyä miksi ISIS iskee juuri siihen suuntaan, joka varmimmin antaa länsimaille "oikeutuksen" osallistua sotaan? Miksi he hyökkäävät kurdeja ja Irakin hallitusta vastaan? Miksi he eivät hyökkää koko voimalla Assadin kimppuun? Miksi Turkki antaa islamistien kulkea vapaasti rajan yli kumpaankin suuntaan, mutta samaan aikaan Turkki sotii kurdeja vastaan ja rajoittaa kurdien liikkumista? Miksi Turkki sallii islamistien aseavun, mutta estää kurdien aseavun?

Minä väitän meidän olevan osallisena likaisessa sodassa. Hallituksessa on tehty päätös islamistien tukemisesta. Miksi? Sitä sopii kysyä.
 
Isis joka sai potkunsa Irakin pojista jonka Bushin hallinto nosti,lupasi ja Obama petti sekä unohti saisi nyt sen verran olla aatteellensa uskollisia että iskisi Usaan ja Eurooppaan korkealta ja kovaa. Mikään ei ole niin halveksuvampaa kuin ylväät aatteet ilman toimia. Tämä sama koskee Yt suomea jossa kymmenet tuhannet työttömät miettivät mitä tekisi. Monella ammattitaito ja kontakti. Jos on ylväät aatteet se pitää toteuttaa. Vitun lampaat,kuten Rane lähibaarissa totesi.
 
ISIS on helvetin hyvä järjestö. Veikkaan Mossadia alullepanijaksi, jos nyt syyllisiä lähdetään hakemaan.

1461714_10202606508393066_361792018_n_zps57c3bdc2.jpg
 
ISIS on helvetin hyvä järjestö. Veikkaan Mossadia alullepanijaksi, jos nyt syyllisiä lähdetään hakemaan.
No hyvä. Israelia syyllistäessä, voi valkoihoinen (armeijankäynyt) heteromies hieman vetää henkeä tässä syyllisyyden paineessa. :)
 
Pieni sissijärjestö ja muutama hollantilainen motoristi ovat liittyneet Syyriassa taisteluun äärijärjestö Isisiä vastaan..
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014101718755456_ul.shtml

Vihollinen käynee tuntemattomaksi. Vapaaehtoisia ainakin löytyy talvisodanmalliin joka kansallisuudesta ja aatemaailmasta. Erikoista lienee se että samasta valtiosta osallistuu taistelijoita molemminpuolin rintamaa.


..Yksinäni täällä yötä höpäjän. Muut tietennin lähteneet kylille kännäämään :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Voiha sitä ryypätä koneenkin äärellä... :D

ISIS on kyllä yksi mielenkiintoisimmista ilmiöistä. Etenkin sen paniikkivaikutus Irakin "asevoimiin". Onneks taas meni rahaa ja paskaa tuli.
 
Suominaiset ei Isiksen raiskausuhkauksia ymmärrä. Pikkunen pakimulkku ei muuta kuin vähän kutittele meidän emännissä. Hyvä jos huomaavat
 
Niinpä! :D
 
Back
Top