• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Ostetaan Irtoviiksimies

crane

Ylipäällikkö
Timo Lieneen Irtoviiksimies- teos hakusessa. Tarjoa jos haluat myyä tai vinkkaa jos tiiät missä olisi myytävänä.
 
En suosittele, ei ole kaksinen kirja. Lähinnä kirjoittajan elämäntarinaa ja itsekehua höystettynä satunnaisilla mielenkiintoisilla detaljeilla.
 
Sitä minäkin olen ihmetellyt tuosta kirjasta, että koska hän oli niin salaisessa paikassa töissä niin ei kirjassa voi olla mitään siitä kirjoitettuna. Joten mistä se siis oikein kertoo. Vähän olen epäillytkin että asia on kuten Snufkin tuossa sanoo.
 
Sitä minäkin olen ihmetellyt tuosta kirjasta, että koska hän oli niin salaisessa paikassa töissä niin ei kirjassa voi olla mitään siitä kirjoitettuna. Joten mistä se siis oikein kertoo. Vähän olen epäillytkin että asia on kuten Snufkin tuossa sanoo.
Yksityiskohtiin mennään ehkä hieman enemmän kansainvälisessä osuudessa, mutta kirjana aivan hemmetin hauska ja sarkastinen, loppu hemmetin surullinen. Kannattaa lukea kirjana, eikä minään tiedustelutoiminnan Seiska lehtenä.
 
Niin moni on tarttunut onkeen ja luullut että kiinnostava kirja, kirjailija ehti mainostaa kirjaa raflaavasti?
 
En enkä aio, tuntematon mies jonka elämä ei minua kiinnosta. Uskon mitä Snufkin sanoo.
 
Kumma miten niin tylsää kirjaa on niin vaikea saada, julkaisusta lähtien.
Kun aihe on kiinnostava, ennakkomarkkinointi onnistunut ja painos pieni niin ei ole mikään ihme jos painos menee nopeasti kaupaksi. Huonommallakin markkinoinnilla on surkeista kirjoista mennyt painos loppuun varsin nopeasti, esimerkkinä legendaarinen Moderni henkilösuojaus.

Tämä siis ottamatta kantaa Irtoviiksimies-kirjaan tai sen kirjoittajaan millään tavalla.
 
Back
Top