Islamistien sota länttä vastaan

Mun mielestä kaikki nämä kohdat on sellaisia, joissa nimenomaan kerrotaan muslimeille pitämään oman päänsä eikä antamaan yhtään periksi esimerkiksi länsimaisille arvoille.
Ei tällaiset ohjeet lisää yhteiselämää muiden uskontojen kanssa

"O you who believe! Take not the Jews and Christians for friends and allies (in their Judaism and Christianity, and against the believers). Some among them are friends and allies to some others. Whoever among you takes them for friends and allies (in their Judaism and Christianity and against the believers) will eventually become one of them (and be counted among them in the Hereafter). Surely God does not guide such wrongdoers.
Print
 
Ateistina en ole niin Kristitty kuin Juutalainenkaan, eli turvassa ollaan! Shahadankin kanssa olen puoliksi samaa mieltä, eli se "La ilaha" -osa! :p
 
Ateistina en ole niin Kristitty kuin Juutalainenkaan, eli turvassa ollaan! Shahadankin kanssa olen puoliksi samaa mieltä, eli se "La ilaha" -osa! :p


Liekköhän olet turvassa jos kadulla vastaan tulee islamistien päänkatkojaryhmä joka ei suomea ymmärrä ni siinä saat huudella ihan rauhassa varmasti et "hei kaverit oon Ateisti et elkee minua tappako". Menee henki olit sit vaikka muslimi mut et heidän mielestään siltä näytä ni se on pää irti ikävä kyllä. :(
 
Ateistina en ole niin Kristitty kuin Juutalainenkaan, eli turvassa ollaan! Shahadankin kanssa olen puoliksi samaa mieltä, eli se "La ilaha" -osa! :p

Niin no, turvassa ja turvassa. Et ole vääräuskoinen, olet vain [luojan-] kieltäjä mikä on vielä pahempi juttu... 13:ssa maassa rikkoo lakia ja vaikka siitä ei tuomarit ole kuolemantuomioita jakaneet viimeaikoina, en ole ihan varma yksittäisen tai porukan teoista...
 
Liekköhän olet turvassa jos kadulla vastaan tulee islamistien päänkatkojaryhmä joka ei suomea ymmärrä ni siinä saat huudella ihan rauhassa varmasti et "hei kaverit oon Ateisti et elkee minua tappako". Menee henki olit sit vaikka muslimi mut et heidän mielestään siltä näytä ni se on pää irti ikävä kyllä. :(
Eikä se ateistiksi julistautuminen auta kyllä mitään vaikka ymmärtäisivätkin. Melkein pahempi oikeastaan olla täysin jumalaton kuin vain vääräuskoinen.
Sitä voi aina miettiä, että jos allahun huutajalle kiekaisee takaisin allahu akbar, että tuleeko luodista, vai ohittaako omanaan. Sen verran ovat kyllä rasistista sakkia, että pelkkä ulkonäkö saa varmaan jo liipasinsormeen vauhtia. Oli oikkea usko mikä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Niin no, turvassa ja turvassa. Et ole vääräuskoinen, olet vain [luojan-] kieltäjä mikä on vielä pahempi juttu... 13:ssa maassa rikkoo lakia ja vaikka siitä ei tuomarit ole kuolemantuomioita jakaneet viimeaikoina, en ole ihan varma yksittäisen tai porukan teoista...
Sukulaiset, työkaverit tai naapurit ovat lynkanneet luopioita ja muita islamin häpäisijöitä. Poliisi ja oikeusviranomaiset katselevat sivusta.
 
Sukulaiset, työkaverit tai naapurit ovat lynkanneet luopioita ja muita islamin häpäisijöitä. Poliisi ja oikeusviranomaiset katselevat sivusta.
Mikäs siinä katsellessa, eipähän itse tarvitse julistaa kuolemantuomiota ja sotkea itseään johonkin ikävään ongelmaan...
 
Sitä voi aina miettiä, että jos allahun huutajalle kiekaisee takaisin allahu akbar, että tuleeko luodista, vai ohittaako omanaan. Sen verran ovat kyllä rasistista sakkia, että pelkkä ulkonäkö saa varmaan jo liipasinsormeen vauhtia. Oli oikkea usko mikä tahansa.
Tässähän on sellainen pointti, että jos harras muslimi dar al harbissa jihad-päissään islamia puolustaessa päästää vahingossa oikeauskoisesta veljestä sielun irti tämän ruumiista, katsotaan se collateral damageksi ja uhri vilahtaa lällähin paratiisiin automagic. Onhan tuon jo itämainenkin "tiedemies" vahvistanut. Näin pääsi tapahtumaan muutaman kerran Syyrian daesh-mittelöissä, kun kilpailevan mutta silti liittolaisena terrorisoineen teknikaalirykmentin sotureiden päiden kiinnitykset erehdyksessä löystyivät.
 
Liekköhän olet turvassa jos kadulla vastaan tulee islamistien päänkatkojaryhmä joka ei suomea ymmärrä ni siinä saat huudella ihan rauhassa varmasti et "hei kaverit oon Ateisti et elkee minua tappako". Menee henki olit sit vaikka muslimi mut et heidän mielestään siltä näytä ni se on pää irti ikävä kyllä. :(
Ei lähde, kun huutaa taikasanat: "Lää iläähää ill allaa wa muhämmädu rasull allaa!", niin hokkuspokkus oonkin muslimi! :LOL:
 
Suvakki vois mennä kokeileen Mogaan tai Bagdadiin vastaavaa raamatun lauseilla, odotettavissa oleva exodus laskettaisiin sekunneissa...
 
Ihmisoikeusjärjestöjen mukaan myös Mosambikin turvallisuusjoukot ovat syyllistyneet ihmisoikeusrikkomuksiin, kuten mielivaltaisiin pidätyksiin ja kidutuksiin operaatioidensa aikana.

Ääri-islamilaiset kapinalliset katkoivat kaulat yli 50 ihmiseltä Mosambikissa​

 
Saa nähdä tuleeko muilta mailta paljon protesteja tällaisesta shariavastaisuudesta

 
Tässä taas suoraa tekstiä islamin tavoitteista. Hieman erilaisen kuvan saa kuin se monikulttuurinen Euroopan onnela minkä osaksi suuri osa EU-poliitikoista yrittää uskotella islamin soveltuvan.
Osa Euroopan maista otetaan haltuun, monikulttuuri loppuu, YK:n asemaa ei tunnusteta jne

 
No sitähän minäkin paasaan paasaamasta päästyäni. Jos tämmöinen tyhmä maan matonen kuin minä näen kuvion mihin pyrkivät, miksi tohtorinpapereilla ja vielä viisaammat päättäjät eivät tajua??!!
 
Back
Top