Islamistien sota länttä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arix
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tämä video oli jo jossain esillä vähintään pari viikkoa sitten, eli ei nyt ihan tuore tapaus, mutta briteistä lienee kuitenkin.

Näitä tapahtumia on ollut UK:ssa jo pidemmän aikaa. Oman otsikon alle valitsin nuo videot nyt. Paljon muitakin on ja itse kukin voi somesta penkoa lisää. Itse yritän valita postaukset sen mukaan onko ollut tällä foorumilla aiemmin. Ei kukaan kaikkia kanavia seuraa.

Viimeksi muokattu:
Tässä nykyaikaista "tiedonvälitystä". Eli nykyään on mahdollista Youtuben, Kick yms kautta tehdä livejä, missä on "juontaja" ja useampi kamerahenkilö ympäriinsä. Heittomerkit siksi, koska aina suhtautua varauksella näihin.

Ira n raunioilta nousee bra, enkä tarkoita rintsikoita
Isot asevarastot oli ns. lojalisteilla eli brittivallan kannattajilla. Ne on vieläkin isolta osaltaan purkamatta eikä niitä paljon ole käytetty, lojalistit nojasivat armeijaan ja poliisiin.

Jos tilanne pääsee kriisiytymään niin seuraava vaihe kantaväestön toimesta on aseistautuminen poliiseilta hankituilta välineillä. Armeijasta on paha sanoa mitään, puhdas arvaus on että eivät nouse omia vastaan toisin kuin poliisit. :unsure:

Edit. ja olen satavarma että ryssällä on veriset käpälät tässä mukana, osin omilla toimillaan ja osittain liittolaisten kuten palestiinalaisten/hamasin toimesta aiheuttanut tilanteen kiristymistä...

Näitä tapahtumia on ollut UK:ssa jo pidemmän aikaa. Oman otsikon alle valitsin nuo videot nyt. Paljon muitakin on ja itse kukin voi somesta penkoa lisää. Itse yritän valita postaukset sen mukaan onko ollut tällä foorumilla aiemmin. Ei kukaan kaikkia kanavia seuraa.

Juu, paljon sielä tapahtuu nyt.. Ällöttää kuunnella ja katsella allahua euroopan kaduilla. "Eläimellinen" toiminta ei kuulu vapaana noille kaduille.

Mutta täsmensin vain että tuo muslimien puukkofesti video on jo aiempia tapahtumia, ei nyt lasten puukotusten jälkeen tapahtunutta. Viestistäsi sai helposti sen kuvan.

Paljon on liikkeellä että poliisi jahtaa vain brittejä ja halaa muslimeja, astaloista välittämättä. Ei sekään ihan paikkaansa pidä, vaikkakin tuskin ne syytöksetkään ihan tyhjästä tulee videoiden perusteella.

Esim tässä videon kuvakaappauksessa toinen rintama poliiseja on muslimeja vastaan ja toinen brittejä:
1722716065280.webp

Tässä ajetaan uhittelevaa musua takaisin vasemmalle poliisin ja vähän brittienkin toimesta:

Tämä yllä olevan videon julkaissut Shay on vissiin melkonen piipertäjä, times toimittaja. Voi kai niitä tietysti nuonkin kutsua niin ei tunnu niin pahalta?

1722715969244.webp

Summasurum, paljon värittynyttä mediaa liikkeellä vähän puolin ja toisin. Lupaa hyvää....

Juu, paljon sielä tapahtuu nyt.. Ällöttää kuunnella ja katsella allahua euroopan kaduilla. "Eläimellinen" toiminta ei kuulu vapaana noille kaduille.

Mutta täsmensin vain että tuo muslimien puukkofesti video on jo aiempia tapahtumia, ei nyt lasten puukotusten jälkeen tapahtunutta. Viestistäsi sai helposti sen kuvan.
Tietysti toisten kirjoitusten voi ajatella tarkoittavan monenlaisia asioita, mutta ei siinä lukenut muuta kuin että patriootit ja muslimit ovat törmäyskurssilla. Niiden kolmen lapsen kuolema on tietysti yksi asia joka on tuonut kansalaisia kaduille protestoimaan, mutta se on vain yksi tuore tapaus monen vuoden ajalta. Monet ovat olleet esim tyytymättömiä siihen mihin suuntaan Lontoossa asiat ovat kehittyneet viime vuosina.

Äärioikeiston jahti on alkanut. Streemaajia, nettikommentoijia yms koteja on ratsattu.
tämä taitaa olla Starmerin pelikirja. Voi onnistuakin, mutta toisaalta tämän viikon ’olen ääri-huligaani’ -liikehdintä voi laajentua. Kuukauden päästä alkaa futis ja sitten on kaikki taas okei. Kunnes ei ole. Eivät kaikki engelsmannit ole aivan uunoja, vaikka ne siltä näyttävät.

tämä taitaa olla Starmerin pelikirja. Voi onnistuakin, mutta toisaalta tämän viikon ’olen ääri-huligaani’ -liikehdintä voi laajentua. Kuukauden päästä alkaa futis ja sitten on kaikki taas okei. Kunnes ei ole. Eivät kaikki engelsmannit ole aivan uunoja, vaikka ne siltä näyttävät.
Ähväspeen pelikirjasta jos noin lähtee

PM Starmer kaivoi oman hautansa näillä julistuksilla.
Ensin se haukkui kaikki huolestuneet britit natseiksi ja huligaaneiksi, toisessa puheessa lupaa drakoniaanisia seurauksia briteille samalla kun vannoo suojelevansa moskeijoita ja muslimeita.

Bensaa liekkeihin, aivan kuin tuo idiootti haluaisi sisällissotaa. No sitä saa mitä tilaa, joku raja on nyt peruuttamattomasti ylitetty.

PM Starmer kaivoi oman hautansa näillä julistuksilla.
Ensin se haukkui kaikki huolestuneet britit natseiksi ja huligaaneiksi, toisessa puheessa lupaa drakoniaanisia seurauksia briteille samalla kun vannoo suojelevansa moskeijoita ja muslimeita.

Bensaa liekkeihin, aivan kuin tuo idiootti haluaisi sisällissotaa. No sitä saa mitä tilaa, joku raja on nyt peruuttamattomasti ylitetty.
Siinä vaiheessa kun britit pistää hulinaksi, veikkaan että muissa maissa alkaa ählyjen mellakat, ettei vaan kukaan uskaltaisi...

Back