Islamistien sota länttä vastaan

Tuollainen ajatusmalli voi toimia arabimaailmassa tasan niin kauan, kunnes helppo öljyraha lakkaa. Sen jälkeen arabienkin pitää joko tehdä urakalla töitä tai totuttautua beduiinien elämäntapaan.
Ajatusmalli ei siitä miksikään muutu, vaikka öljyrahat loppuvatkin. Sama mentaliteetti siellä oli jo ennen öljyä, ja tulee olemaan sen jälkeen. Nälkäisinä kärpästen keskellä teltoissaankin ovat edelleen allahin valittua kansaa, joten muut kumartakoot.
 
 
Siinä sitä on poistettu työvoimapulaa oikein urakalla...
" Somali on saapunut Norjaan vuonna 2015 ja oleillut Dombåsin vastaanottokeskuksessa. Mies on Somalian kansalainen ja hänelle on myönnetty oleskelulupa Norjaan vuonna 2016. Töitä somalimies ei Norjassa oleskeluaikanaan ole tehnyt, mutta hän on ollut työharjoittelussa. "
 
Eivät ole enää länsimaita tuolloin, joten tällaisia kysymyksiä ei silloin tarvita :censored:
Jos tuo muutos islamin vallan alle tapahtuisi siksi että EU:n päättäjät oikeasti haluaisivat niin tapahtuvan (kansalaiset eivät takuulla halua) niin vaihdon voisi jotenkin ymmärtää. Pahoin pelkään että suuri osa EU-poliitikoista ei tajua mitä on tapahtumassa. Peace for our time...
 
Olin juuri varusmiespalveluksen suorittanut ja siten antennit herkkinä turpo-asioille. N-liiton ja Afganistanin sota oli alkanut, kun luin jostain muslimien määrästä N-liitossa.
Näin ilman tarkistuksia se oli muistaakseni 10 prosentin luokkaa.
Nykyään pelkästään Venäjällä on varmaan lukumääräisesti jo yhtä paljon. Se oli mielestäni silloin käsittämättömän paljon.
Pari vuotta tämän jälkeen olin reilatessani eksynyt Pariisiin, varmaan humalassa. Ajelin randomina metrolla, nousten aina silloin tällöin maan pinnalle tarkistamaan tilanteen. Ajeltuani pidemmän aikaa ja muutaman välin, vaunut melkein tyhjenivät ja menin mukaan. Värit ja tuoksu olivat muuttuneet ja olin ainoa valkoihoinen.
Eipä siinä mitään, mutta olin Euroopassa.
Siinä vaiheessa ajattelin, että "myö hävitään tää sota"

Jopa Venäjä kelpaa islamistisista maista tuleville "pakolaisille".

lisäys:
Kannattaa katsoa myös kommentit.
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuo muutos islamin vallan alle tapahtuisi siksi että EU:n päättäjät oikeasti haluaisivat niin tapahtuvan (kansalaiset eivät takuulla halua) niin vaihdon voisi jotenkin ymmärtää. Pahoin pelkään että suuri osa EU-poliitikoista ei tajua mitä on tapahtumassa. Peace for our time...

Islaminkin vallan alla rahalla voi edelleen ostaa vapauden tai menolipun muualle. Se on tavallisten tallaajien elämä, joka muuttuu. Indoktrionaatiovaiheessa on lisäksi hyvä pitää tutut liberaalit kasvot hyödyllisinä idiootteina, kunnes valta on levitetty väkivaltamonopoliin asti. Islamistinen vallankumous kun lopulta tulee, tapahtuu se hyvin nopeasti.
 
Islaminkin vallan alla rahalla voi edelleen ostaa vapauden tai menolipun muualle. Se on tavallisten tallaajien elämä, joka muuttuu. Indoktrionaatiovaiheessa on lisäksi hyvä pitää tutut liberaalit kasvot hyödyllisinä idiootteina, kunnes valta on levitetty väkivaltamonopoliin asti. Islamistinen vallankumous kun lopulta tulee, tapahtuu se hyvin nopeasti.
Tarkoitin islamin vallalla tuota vaihetta kun enemmistö on muslimeja. Mitä olen lukenut vallankumouksen jälkeisestä elämästä mm. Afganistanissa 1980-luvulta, meno muuttuu kyllä totaalisesti enkä ole ollenkaan varma minkälaisia vapauksia siinä vaiheessa voi enää ostaa rahalla. Oikeauskoisuus on tärkein asia.
 
Back
Top