Menihän se 40v. jotta löytivät perille. Olis ehken kannattanu opetella suunnistusta.
Niin tosiaankin. Itse yhdistin koko tapauksen siihen kun olivat pakomatkalla ja piti päästä punaisen meren halki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Menihän se 40v. jotta löytivät perille. Olis ehken kannattanu opetella suunnistusta.
Oli siinä vissiin joku vuori välissä... olet itse ollut Eilatissa, ja kyllähän se maasto aika karua on. Mutta vuorelle joku käppänä silti kapusi!Menihän se 40v. jotta löytivät perille. Olis ehken kannattanu opetella suunnistusta.
Jos on itsekäs ja lyhytnäköinen, niin jää majaan murjottamaan, ja ilkkumaan omaa tyhjyyttään muiden uhrauksille. Se, että tekee jotain elämänsä loppuun, tietäen ettei tule saamaan siitä palkintoa, vaan vasta tulevat sukupolvet, se on epäitsekästä, ja pitkäkatseista, kunnioitettavaa toimintaa.Jumalauta, mä tarviin uudet sandaalit! Ois pitänyt jättää se palava pensas rauhaan ja jäädä savimajaan...
Katso liite: 24518
Ilman muuta on kunnioitettavaa. Se että jää palkinnotta (tavoitteeseen pyrkiminen voi jo itsessään olla sitä) taas voi olla parempi asiantila, koska palkinto ei pakosti ole sitä mitä oli toivottu.Se, että tekee jotain elämänsä loppuun, tietäen ettei tule saamaan siitä palkintoa, vaan vasta tulevat sukupolvet, se on epäitsekästä, ja pitkäkatseista, kunnioitettavaa toimintaa.
Onkohan ensimmäinen laatuaan Suomen puolustusministereiltä?http://www.defmin.fi/ajankohtaista/tiedotteet?9_m=9492
"Puolustusministeri Jussi Niinistö tekee työvierailun Israeliin 8.-10.10. Vierailun isäntänä toimii Israelin puolustusministeri Avigdor Lieberman.
Ministereiden on tarkoitus keskustella maiden kahdenvälisistä suhteista, alueellisesta turvallisuustilanteesta, materiaaliyhteistyöstä sekä kriisinhallintaoperaatioista."
Onkohan ensimmäinen laatuaan Suomen puolustusministereiltä?
Rauhanturvajoukkoja Israelissa?Puolustusministereitä on käynyt Israelissa usein, rauhanturvajoukkoja tarkastamassa.
On toi vaan aina yhtä uskomattoman näköistä... joka raketti pysäytetään, jos se maalitetaan. Todella pätevä asejärjestelmä!Tälläistä tänään, jokohan on viimein niitti ja maaoperaatio alkaa