JR49
Respected Leader
Ilmansuunta itsessään ei ole paha. Naapurkansan ihmisissäkin on monensorttista väkeä. Mukaviakin tavallisia ihmisiä sieltä löytyy.
Voisiko sitä varsinaista ilkimystä vastustaa positiivisessa hengessä juustoteemalla? Aito Oltermanni takaisin kansalle!
Nyt päästään siihen, vähintään muka-filosofiseen pallotteluun, että mitäs kansasta pitäisi ajatella, jos 80 prosenttia niistä kannattaa ilkimystä? Se on täysin totta, että poliittisen johdon perusteella ei pitäisi tuomita mitään kansaa. Miellyttäviä ja korrekteja tyyppejä löytyy Venäjältä varmaan kymmeniä miljoonia.
Jos Putin nyt kuitenkin päättää porhaltaa länteen, niin kansa siellä sen päätöksen käytännössä toteuttaa. Se on loppupelissä minulle ihan sama, että onko kaveri, joka ampuu kohti syistä jota minä tai kansani ei ansaitse, maailman mukavin tavallisin tyyppi vai ei. Sekin on minulle ihan sama, oliko niillä todellista vaihtoehtoa jättää ampumatta. Että onko se ihme, jos henkisiä rintamalinjoja tulee?
Meinaan, kyllä tavallisen venäläisen maine on kärsinyt Putinin ja politiikkansa vuoksi aivan valtavasti. No, en tiedä, saksalaisista, ranskalaisista, roomalaisista etc. on aikanaan ajateltu samoin.

Sinänsä minäkin mieluiten söisin vain Oltermannia, jos valita saa