Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otsikkoon liityen, siinä Jerichossa jota olen testannut oli kyllä yksi kammottavimmista laukaisuista mitä olen koskaan kokeillut. Vähän kuin Glock höystettynä hiekalla
Oletko kysynyt Vottosen lafkasta? Ostin sieltä aikanaan saman pyssyn. Säkällä on voinut Jaakon nurkkiin jäädä jotain.
http://www.asetekno.fi/pistoolit_ja_revolverit.htm#Uudet pistoolit
Toinen on Tapio Suihko eli Aseinsinööri. Sillä on ainakin Tanfoglion osia ja karmea määrä kaikkea vanhaa:
http://www.asetekno.fi/pistoolit_ja_revolverit.htm#Uudet pistoolit
Kyllä se muistaakseni ihan aito oli.Oliko aito IMI:n tuote?
Toki liipasimen herkkyys on makuasia ja itse omalla Jericholla olen pystynyt ampumaan nopeamminkin, kuin Klockin kokenut ampuja....
Ase ostetaan käyttöä varten (ainakin järjen mukaan, ei trendin...), joten edelleen makuasia....
Eikös Tanfoglio ole Italo-merkki?Huomasin nyt vasta viestisi...
Vottoselle olisin ensimmäisenä vienyt, mutta oli lomalla ( liike kiinni), joten ruudinkäryä kaivaten, käytin toista aseseppää...
Kuten edellä jo kirjoitin, Tsekkiläiset osat ei ole yhteneväiset ja materiaalikin on heikompaa Israilesiseen alkuperäiseen materiaaliin verrattuna (ase siis sotilasase, joten kestävyys eri luokkaa siviiliaseisiin).
Alkuperäinen CZ oli tosiaan Tsekkoslovakialainen sotilasase, alla kopioita ja variantteja:Eikös Tanfoglio ole Italo-merkki?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tanfoglio
Joo, kyllä tuon tietää melkein kaikki. Sitä en muistanut että Tanu valmisti IMIlle aseita.Alkuperäinen CZ oli tosiaan Tsekkoslovakialainen sotilasase, alla kopioita ja variantteja:
CZ 75 - Wikipedia
en.wikipedia.org
- FAMAE FN-750
- Norinco NZ-75[11][12]
- CZ-Strakonice CZ-TT
- Renato Gamba G90
- Tanfoglio TZ-75, T-90 and T-95[11][12]
- IMI Jericho 941[12] and Magnum Research Baby Eagle
- ROMARM Pistol model 2000
- BUL Cherokee and Storm
- Baek Du San "백두산권총" (North Korea)
- Armscor MAP1 and MAPP1
- Military Industry Corporation Marra and Lado
- Sphinx Systems Sphinx 2000, Sphinx 3000 and Sphinx SDP[12][13]
- ITM AT-84 AT-88[12]
- Sarsılmaz Kılınç 2000 & Armalite AR-24[12]
- Tristar C-100 & Canik 55 Piranha
- JSL (Hereford) Ltd Spitfire (No longer in business since 1996)
- Dornaus & Dixon Bren Ten[2]
- Vltor Bren Ten[2]
- EAA Witness Elite Gold[12][14]
- Springfield P9[11][12]
Tangogllio p19 kynnen laitoin itse. Ei tarvinnut muokata ja pelannut jo pari vuotta.Valitettavasti ei käy IMI:n tuotteeseen (IWI:n joihinkin malleihin voi ehkä sopia).
Oliko aito IMI:n tuote?
Toki liipasimen herkkyys on makuasia ja itse omalla Jericholla olen pystynyt ampumaan nopeamminkin, kuin Klockin kokenut ampuja....
Ase ostetaan käyttöä varten (ainakin järjen mukaan, ei trendin...), joten edelleen makuasia....
Jerikot on miesten aseita joissa on aitoa rautaa, eikä muovinpalojaVarsin hyvin tuntemani Jericho-yksilö tottelee etusormea kiitettävästi. Ja samaa mieltä: kapineet on tehty käytettäväksi ja jos esim. kapine rikkoutuu se korjataan ilman suurempia intohimoja. Ja taas mennään.
Ja sopii pienempikouraiseenkin käteen...Jerikot on miesten aseita joissa on aitoa rautaa, eikä muovinpaloja