Jericho 941F (IMI)

PV ostaa myös Viranomaiselta tavaraa silloin tällöin, samoin jeparit ja kurvarit. Aika monta puulaakia on alalla nykyisin maassamme, ei tarvitse pelkästään Kuoleman kauppiaaseen turvautua.
 
Kiitos kaikille, vaikka osalla meni ohi aiheen...

Virosta löytyi aito varaosa (CZ:an kynsi liian "iso") ja kotimainen aseseppä korjasi, joten kaikki on nyt toistaiseksi hyvin.

150 koelaukauksen jälkeen toimii, mutta katsotaan 10 vuoden jälkeen (käytettynä ostettu ja kesti 12 vuotta...) korjauksen taso. Hinta ei ollut päätä huimaava eli alle 50 Euroa.
 
Otsikkoon liityen, siinä Jerichossa jota olen testannut oli kyllä yksi kammottavimmista laukaisuista mitä olen koskaan kokeillut. Vähän kuin Glock höystettynä hiekalla :LOL:


Oliko aito IMI:n tuote?

Toki liipasimen herkkyys on makuasia ja itse omalla Jericholla olen pystynyt ampumaan nopeamminkin, kuin Klockin kokenut ampuja....

Ase ostetaan käyttöä varten (ainakin järjen mukaan, ei trendin...), joten edelleen makuasia....;)
 
Oletko kysynyt Vottosen lafkasta? Ostin sieltä aikanaan saman pyssyn. Säkällä on voinut Jaakon nurkkiin jäädä jotain.
http://www.asetekno.fi/pistoolit_ja_revolverit.htm#Uudet pistoolit

Toinen on Tapio Suihko eli Aseinsinööri. Sillä on ainakin Tanfoglion osia ja karmea määrä kaikkea vanhaa:
http://www.asetekno.fi/pistoolit_ja_revolverit.htm#Uudet pistoolit

Huomasin nyt vasta viestisi...

Vottoselle olisin ensimmäisenä vienyt, mutta oli lomalla ( liike kiinni), joten ruudinkäryä kaivaten, käytin toista aseseppää...

Kuten edellä jo kirjoitin, Tsekkiläiset osat ei ole yhteneväiset ja materiaalikin on heikompaa Israilesiseen alkuperäiseen materiaaliin verrattuna (ase siis sotilasase, joten kestävyys eri luokkaa siviiliaseisiin).
 
Oliko aito IMI:n tuote?

Toki liipasimen herkkyys on makuasia ja itse omalla Jericholla olen pystynyt ampumaan nopeamminkin, kuin Klockin kokenut ampuja....

Ase ostetaan käyttöä varten (ainakin järjen mukaan, ei trendin...), joten edelleen makuasia....;)
Kyllä se muistaakseni ihan aito oli.
 
Huomasin nyt vasta viestisi...

Vottoselle olisin ensimmäisenä vienyt, mutta oli lomalla ( liike kiinni), joten ruudinkäryä kaivaten, käytin toista aseseppää...

Kuten edellä jo kirjoitin, Tsekkiläiset osat ei ole yhteneväiset ja materiaalikin on heikompaa Israilesiseen alkuperäiseen materiaaliin verrattuna (ase siis sotilasase, joten kestävyys eri luokkaa siviiliaseisiin).
Eikös Tanfoglio ole Italo-merkki?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tanfoglio
 
Alkuperäinen CZ oli tosiaan Tsekkoslovakialainen sotilasase, alla kopioita ja variantteja:
 
Alkuperäinen CZ oli tosiaan Tsekkoslovakialainen sotilasase, alla kopioita ja variantteja:
Joo, kyllä tuon tietää melkein kaikki. Sitä en muistanut että Tanu valmisti IMIlle aseita.
 
Oliko aito IMI:n tuote?

Toki liipasimen herkkyys on makuasia ja itse omalla Jericholla olen pystynyt ampumaan nopeamminkin, kuin Klockin kokenut ampuja....

Ase ostetaan käyttöä varten (ainakin järjen mukaan, ei trendin...), joten edelleen makuasia....;)

Varsin hyvin tuntemani :cool: Jericho-yksilö tottelee etusormea kiitettävästi. Ja samaa mieltä: kapineet on tehty käytettäväksi ja jos esim. kapine rikkoutuu se korjataan ilman suurempia intohimoja. Ja taas mennään.
 
Varsin hyvin tuntemani :cool: Jericho-yksilö tottelee etusormea kiitettävästi. Ja samaa mieltä: kapineet on tehty käytettäväksi ja jos esim. kapine rikkoutuu se korjataan ilman suurempia intohimoja. Ja taas mennään.
Jerikot on miesten aseita joissa on aitoa rautaa, eikä muovinpaloja;):uzi:
 
Jericho on hieno ase, ostin omani 96... Vuonna 2000 hommasin Glockin ja Jericho jäi kaappiin vara-aseeksi ja satunnaiselle käytölle, kunnes Korona-ajan treenien ansiosta löysin sen taas. :uzi:

Millaisia koteloita käytätte sen kanssa?
 
Back
Top