Jos tulee tarve käyttää venäläisiä ilmatorjuntajärjestelemiä...

RPG83

Soome Majori
niin tästä löytyy ohjeet: https://sites.google.com/site/samsimulator1972/home Sivulta saa sekä manuskat että simulaattorin.

En nyt muista, onko tuo tai siihen viittaava Reutersin blogi jo käsitelty Ukrainan puolella. Still, better download B4 it's taken down.
 
Kaikkea sitä netistä löytyykin. Elikkäs olisi niistä toimivista nettiyhteyksistä jotain hyötyä "siellä jossain" toimittaessa. Eikun kuopanpohjalta vaan
nettiin ja hakemaan käyttöohjeita jos vastaan sattuisi tulemaan jotain uutta ja kivaa näin laitemielessä. Ainoa se että yhteyden pätkiminen voisi
hieman enemmän ottaa hermonpäälle kun naapuri puskisi päälle ja käyttöohjeen downloudaus senkun vaan kestäisi ja kestäisi....;)
 
Uskomattoman monimutkaiset ja käyttäjäepäystävälliset härvelit nuo ovat! Olen kuullut yhtä sun toista slaavilaisesta "käyttäjäystävällisyyden" määritelmästä, mutta tuo on vielä hirveämpää tuo todellisuus. Miten tuollaisilla leluilla on ikinä pystynyt ja ehtinyt ottamaan mitään lentokonetta tähtäimeen, pitämään se siinä ja tulittamaankin sitä? Kestää minuuttitolkulla tulenavaus.
 
Kaikkea sitä netistä löytyykin. Elikkäs olisi niistä toimivista nettiyhteyksistä jotain hyötyä "siellä jossain" toimittaessa. Eikun kuopanpohjalta vaan
nettiin ja hakemaan käyttöohjeita jos vastaan sattuisi tulemaan jotain uutta ja kivaa näin laitemielessä. Ainoa se että yhteyden pätkiminen voisi
hieman enemmän ottaa hermonpäälle kun naapuri puskisi päälle ja käyttöohjeen downloudaus senkun vaan kestäisi ja kestäisi....;)
Älkää sitten kertoko kenellekään mutta lähitulevaisuudessa kertausharjoituskutsun mukana tulee tunnukset tornin verkkoon jossa sitten treenaat simulaattorissa niitä teknisiä järjestelmiä mitä sitten tulet varsinaisessa harjoituksessa kertaamaan. Niin että hys-hys, älkää kertoko kellekään ja minä en tätä teille sitten paljastanut.
 
Eikö lähdekkään punaista nappia painamalla? :)
Crotalessa käsittääkseni lähtee, systeemi on 99% automaattinen. Mitenkähän paljon noissa muissa systeemeissä pitää oikeasti säätää nappia ja nuppia jotta voi ampua (Asrad-R, NASAMS, Umkhonto, jne.)?
 
Älkää sitten kertoko kenellekään mutta lähitulevaisuudessa kertausharjoituskutsun mukana tulee tunnukset tornin verkkoon jossa sitten treenaat simulaattorissa niitä teknisiä järjestelmiä mitä sitten tulet varsinaisessa harjoituksessa kertaamaan. Niin että hys-hys, älkää kertoko kellekään ja minä en tätä teille sitten paljastanut.

Noh, itse kuuntelin puhetta asiasta ollessani taannoin kertailemassa ja valmistautuessani koitokseen silloisen milnetin kautta ja konsensus tuntui olevan, jotta etteihän sinne avoimeen nettiin yhteydessä oleviin paikkoihin voi laittaa mitään oikeasti arkaluonteista asiaa. Jos meinaan ulkoministeriön järjestelmät on olleet sen vuoden jonkun ulkopuolisen valtion (itse epäilen Papua-Uusi-Guineaa) tarkastelussa eikä sitä oikein hoksittukaan omin voimin niin...

Mutta ei kerrota kellekään niin ei mene tieto vääriin käsiin. Minä en ainakaan kerro.
 
Back
Top