energy drink
Alokas
kutsunoissa määrätään palveluspaikka, mutta miten aselaji/koulutushaara määräytyy? Onko mahdollisuuksia vaikuttaa? Miten homma lähtee etenemään kun olen astunut palvelukseen? (joku mode vois korjaa otsikon oikeaksi? )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
energy drink kirjoitti:kutsunoissa määrätään palveluspaikka, mutta miten aselaji/koulutushaara määräytyy? Onko mahdollisuuksia vaikuttaa? Miten homma lähtee etenemään kun olen astunut palvelukseen? (joku mode vois korjaa otsikon oikeaksi? )
energy drink kirjoitti:kutsunoissa määrätään palveluspaikka, mutta miten aselaji/koulutushaara määräytyy? Onko mahdollisuuksia vaikuttaa? Miten homma lähtee etenemään kun olen astunut palvelukseen? (joku mode vois korjaa otsikon oikeaksi? )
energy drink kirjoitti:"Siis kuten vaikkapa tykistö,jalkaväki,pioneeri...jne.Määräytyvät jo ennen palvelukseen astumista." (http://keskustelu.suomi24.fi/node/9278624 &lähdekritiikki)
Eli minut määrätään ensin johonkin ja siitä sitten erittäin hyvillä perusteluilla voin anoa siirtoa? Eivät vain kauheasti kyselleet kutsuntatilaisuudessa mitään, muuta kuin milloin sopii mennä...
Museo kirjoitti:Niin itseltähän lähinnä kysyttiin että tykistöön vai jalkaväkeen ja se oli sitten siinä.
Olen kuitenkin tietoinen tapauksista joissa isä on tuttujensa avulla hoitanut pojalleen siirron. Ei liene kovin tavallista mutta mahdollista.
Second kirjoitti:Ainakin itse uskoisin että aika paljon se lopputulema on omasta itsestä kiinni, jos asiat ottaa huumorinkin kannalta ja ei sorru perseilyyn niin luulen että positiiviset kokemukset ja muistot voittaa ne negatiiviset.
Museo kirjoitti:Olen kuitenkin tietoinen tapauksista joissa isä on tuttujensa avulla hoitanut pojalleen siirron. Ei liene kovin tavallista mutta mahdollista.
Touhottaja kirjoitti:Totta on, että maanpuolustushenki Pohjanmaalla on vahva.. mutta onko asiat jo niin huonosti, että sieltä on alettu rekrytoida alueellisia joukkoja Kainuuseen? Kylmää kyytiä, jos näin on.
Joukko-osasto valitaan varmaan nykyään aika lailla matkan perusteella, ellei ole hinkua jollekin tietylle alalle. Valinnanvara hupenee maantieteellisesti koko ajan, joten kohta ei tarvitse paljoa arvailla, minne menisi.