Jouko Pihon profetiat

Tätä itsekin jäin miettimään, että mitenkä tämä valintatilaisuus pitäisi oikein järjestää ettei kenellekkään jäisi mitään epäilystä itse valitsijasta saati hänen tahdostaan?
Ei kait siinä sen kummempaa kuin että piho postaa facebookiin, että jumala on ilmoittanut hänelle enkelten avulla, että Suomen kuninkaaksi on asetettu donald trump ja kuningattareksi laura huhtasaari. :devilish:

sitseonjustniin.jpg
 
Elkäähän turjakkeet Paavoa panetelko, saatana! Onhan Paavolla oma menneisyytensä ja häiriintynyt käsitys itsestään ja kyvyistään, mutta pahaa pelkään ettei Salen jälkeiselle ajalle juuri kaksisempia tarjokkaita tunguksi asti ole.
 
Itse kokeneena näkyjen ja unien tulkitsijana näkisin tuon siten että maailmaan ja eduskuntaan astuu sisään oikeus ja kohtuus jonka seurauksena väärät profeetat, hyvesignaloijat, suvakit ja kansanmädättäjät pakenevat huitsin vittuun...
 
Itse kokeneena näkyjen ja unien tulkitsijana näkisin tuon siten että maailmaan ja eduskuntaan astuu sisään oikeus ja kohtuus jonka seurauksena väärät profeetat, hyvesignaloijat, suvakit ja kansanmädättäjät pakenevat huitsin vittuun...
Juu, elpymispakettia ei vissiin hyväksytty, kun apinat seinille kiipeää :giggle:
 
Itse näkisin tuon jälkikäteisenä viittauksena 2019 eduskuntavaaleihin, joissa Jani Toivola luopui, eikä Fatim Diarrakaan tullut valituksi.
 
En ole tätä Jouko Pihoa seurannut.
Onkos tää heppu joku tsoukki-äijä, latvasta laho vaiko johonkin ääriuskomus huuhaahaan hurahtanut?
Vai näitä kaikkia?
Iso pyörä vispaa joka tapauksessa pahasti.
 
Back
Top