JUKOLA

Maasto oli tutun oloista, eli ei mitään hienoa, vaan tavallista talousmetsää jossa paljon risukkoa ja taimikkoa. Letkojen ohittelu oli paikoin mahdotonta kun uralta sivussa oli niin hidasta mennä. Rovaniemellä vielä ja sitten kai jo eläkkeelle.

Tuo ongelma poistunee iän ja kertyvän elopainon myötä?:) Hienoista hienoin tapahtuma ja nostan hattua jokaiselle reittinsä läpivieneelle ihan riippumatta saavutetusta ajasta.
 
Tuo ongelma poistunee iän ja kertyvän elopainon myötä?:) Hienoista hienoin tapahtuma ja nostan hattua jokaiselle reittinsä läpivieneelle ihan riippumatta saavutetusta ajasta.

En aio olla mukana sitä kertaa kun mulla ei jalka riitä. Vielä viime vuonna minua ei Jukolassa ohittanut kukaan juoksemalla. Tänä vuonna ei ollut ihan niin hyvä kulku kun oli huono päivä. Ensi vuonna luulen vielä pysyväni letkoissa, mutta luulen lopettavani Jukolat siihen.
 
En aio olla mukana sitä kertaa kun mulla ei jalka riitä. Vielä viime vuonna minua ei Jukolassa ohittanut kukaan juoksemalla. Tänä vuonna ei ollut ihan niin hyvä kulku kun oli huono päivä. Ensi vuonna luulen vielä pysyväni letkoissa, mutta luulen lopettavani Jukolat siihen.
Kauppamiehet kehittävät vielä Kangas Jukolan, joka juostaan lauhkeamissa maastoissa...
 
Nostetaanpas tämä ketju ylös ihan sen kunniaksi, kun tänään päästään taas nauttimaan tästä herkusta.

Suunnistus on loistava sotilasurheilulaji. Erittäin halpa harrastaa ja matalalla kynnyksellä aloitettava, vaikkei kunto olisikaan vielä huipputerässä.
Penkkiurhelun näkökulmastakin tapahtunut huimasti edistystä, kun on radiokuiskaajista päästy GPS-käppyröiden analyysiin ja reaaliaikaiseen seurantaan.

Jos et Mynämäkeen ehtinyt paikan päälle, niin nautiskelua tarjolla myös sohvalle.
Tänään kello 22:40 alkaen tv2:sta tai täältä : https://areena.yle.fi/1-62861621

Tuosta kipinä ja heti ensi viikolla kuntorasteille kokeilemaan!
Lähimmän tapahtuman löydät täältä www.rastilippu.fi
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top