Kännitopiikki

Voi vittu, tänänänä lähtee ihanata olla pitkästä aikaa känissä! Toivon saavani kokemuksia myös muilta kanssaveljiltä tänä ihanaisena keväisenä perjantai-iltapäivänä. Pus kaikille.
 
Olen kännissä heti kun tämä flunssa loppuu.

Eoköhän alkoholi ole perinteinen lääke vähän joka vaevaan?

Olen oppinut juomaan olutta. Voin kertoa sen veli @Herman30 iloksi, hän kun aikoinaan teki minulle olut-suosituksia, jos nyt oikein muistan.
 
Mitäs mieltä voofurimi veljet ovat Alkon pultsariviineistä?

Viittaan siis niukin naukin mietoihin luettaviin viineihin. 15-TILAvuusprosenttinen Last Pineapple on yksi näistä. Aika hyvä mielestäni, vaikka jotenkin mausta tulee mieleen lapsuuden nestemäiset antibiootit.
 
Nuorena klopppina tuli tarpeeksi juotua Ruskaa niin että ei enää tee mieli minkäänlaista hedelmäviiniä.
 
Mitäs mieltä voofurimi veljet ovat Alkon pultsariviineistä?

Viittaan siis niukin naukin mietoihin luettaviin viineihin. 15-TILAvuusprosenttinen Last Pineapple on yksi näistä. Aika hyvä mielestäni, vaikka jotenkin mausta tulee mieleen lapsuuden nestemäiset antibiootit.
Karjala väkevä viini oli ainakin äärettömän karmeaa! Netin mukaan viimeiset erät myytiin 2006.
Oli ensimmäinen tuote, minkä kloppina ostin Alkosta. Jo oli pettymys :mad:
 
Karjala väkevä viini oli ainakin äärettömän karmeaa! Netin mukaan viimeiset erät myytiin 2006.
Oli ensimmäinen tuote, minkä kloppina ostin Alkosta. Jo oli pettymys :mad:
Noh nyt voin vihdoin ruveta postaamaan tänne taas! Reunaehdot nähkääs täyttyvät: väkevistä seuraavaa - Mustikka ja Mustaherukka on kokeiltu, hirveintä sokerilitkua molemmat

Tässä tyypillinen uuden sukupolven edustaja, sokeria 160g/ litra. Ei "normaaliin" käyttöön...

https://www.alko.fi/tuotteet/910987/Lumoava-Mustikkagl-gi
 
Wittu mulla on iso keitto!!

Vak kotipolttoista sitä harrastetaan?!

Possut voi tulla sisään hetkelllä minä hyvänsä ja takavarikoida moraalittoman tislauslaitteistosi!
 
Ah. Taas lähtee. Ja huomenna tapan kaksi pässiä (Ovis aries-suvun edustajia).
 
Krapulassa pässintappoa?:eek:
Pikkukohmassa on ihan positiivista huomata että jonkun toisen asiat ovat vielä heikommin. Tosin rapularyyppy jäi tekemättä pässin verestä.
 
Kyllähän tämä maistuu alkoviikostakin... vaikka pistää miettimään. Mikä on seuraava siirto, mitä helvettiä mä oikeen duunaan.
 
:D:D:D Aliupseeri juo pullon 'laimeata' ennen iltayhdeksää... uutisia Suomesta :):):)!

Vastatkaapa tähän, kevyet rastaat: meillä pidetään nyt vähän (en keksi päästäni tätä!) domestiikkiä että onko huominen pottutaikina "muusi" vai "muussi"?
Olen ensimmäisen kannalla, mamma on Vaasasta ja sukulaisensa Porvoosta ja hän on vakuuttunut kakkosen väkevyydestä!
 
Mitäköhän veli-venäläisen litkua tuli taas ostettua. Kovaa kamaa. ''Olutta'' tässä seisoo. Ihmeellinen kännihalvaus iski kesken kaiken. Happooa tullee ulos kaikista reijistä yhtäaikaa. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Mitäköhän veli-venäläisen litkua tuli taas ostettua. Kovaa kamaa. ''Olutta'' tässä seisoo. Ihmeellinen kännihalvaus iski kesken kaiken. Happooa tullee ulos kaikista reijistä yhtäaikaa. :confused:
Jos putelissa lukee vodka niet problem toverits, piva ei myös paha, muista voi saada ikuisen elämän :)
 
Back
Top