Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Nyt näin pikku perjantai-kännissä on pakko kysyä: Kui helvetin tavalla piripintaan täytetty snapsilasi voidaan asettaa ylösalaisin olevan tuopin pohjalle? Se on joko tuopin pohjan päällä, jolloin tuo kääntöoperaatio tyhjentää snapsilasin tai ylösalaisin olevan tuopin sisällä, jolloin ilman painovoiman kumoamista se putoaa kohti maapallon keskipistettä. Häh? Vai oonks mää jo liian hyväs vauhdissa?😎
Tuoppi on ylösalaisin. Työnnät sisään käden, jossa on snapsilasi. Painat snapsilasin tuopin pohjaa vasten. Kun snapsilasi on tiukasti pohjaa vasten, käännät tuopin nopeasti ympäri. Tämän jälkeen snapsilasi pysyy pohjaa vasten omalla painollaan.

Tälläsiä Suomen nuoret miettii. Miksi nyt?

Tytär on asunut 12v eri osoitteessa ja hänen poikaystävä meni juuri inttiin. Levy on mun.

Sanoin, että ”Pidä se. Tuskin tarvitsen, vaikka ajat erikoiset onkin.” Ihan siltä varalta, että mietti synkkiä nyt kun poikaystävä on intissä.

2575B64F-5A1E-415F-A005-85AA937BF146.webp

Ps. Tyttö sai b-paprut migreenin takia hakiessaan vapaaehtoiseen. Sanoi, ettei halua lähteä neppailemaan. Haki ja kertoi vasta jälkikäteen isälle tuomion. 5/5 pisteet multa, Iskän tyttö.

Viimeksi muokattu:
Tälläsiä Suomen nuoret miettii. Miksi nyt?

Tytär on asunut 12v eri osoitteessa ja hänen poikaystävä meni juuri inttiin. Levy on mun.

Sanoin, että ”Pidä se. Tuskin tarvitsen, vaikka ajat erikoiset onkin.” Ihan siltä varalta, että mietti synkkiä nyt kun poikaystävä on intissä.

Katso liite: 100622

Ps. Tyttö sai b-paprut migreenin takia hakiessaan vapaaehtoiseen. Sanoi, ettei halua lähteä neppailemaan. Haki ja kertoi vasta jälkikäteen isälle tuomion. 5/5 pisteet multa, Iskän tyttö.
Pitikö viestin mennä sekalaisiin? No, tätä varten joka tapauksessa isät loppujen lopuksi ovat.

Pitikö viestin mennä sekalaisiin?
Ei, koska olin höntissä. Olen nyt taas ja tein ennen sitä alkuillasta seitin ohutta maanpuolustustyötä. Uskon että tästäkin käydystä keskustelusta laajenee jotain minua isompaa. Mut tappamalla ryssä ei hyödy enää mitään, oon jo pitkään tehnyt töitä sen eteen, että osaaminen menee vakaasti etiäpäin.

10kk määräaikainen työrupeama hullujenhuoneella (kunnan ylläpito) on hyvä lopettaa maistelemalla Kyrö Vodkaa sekä helmeilevää omenaviiniä, jonka eräs mainitsi täällä. Eipähän tarvitte enää noukkia muitten roskia ROSKISTEN YMPÄRILTÄ, VITTU, kantaa Fazerin pianoja, tyhjätä koiranpaskaroskiskia jotka on hautuneet kesäauringossa, leikata nurtsia ja hakea opettajanhuoneiden paperiroskiksia (kun eivät itse siihen kykene) tai hoitotarvikejakelun pahveja parinkymmenen metrin päässä olevaan roskikseen (kun eivät siihen itse kykene). Vittu ylläpito on niin vammaista paskaa kuin olla voi. Vitun patterien päiden teippailulaitos. Kiinteistöapulaisena saa tehdä kiinteistöhuoltomiesten hyljeksimät paskimmat hommat ja opetella lusmuulemahan töistä. Luoja, suo mulle jatkossa järkevämpi työpaikka. Onneksi työkaverit oli suurelta osin tarpeeksi hulluja, että jaksoi olla siellä. Kaikki Kasperin juopoot ja muuten vaan pösilöt.

Mä luulen, että mun ihmisviha on kasvanut tästä uusiin sfääreihin. Kuinka vitun vaikeaa se on laittaa roskat roskiin, eikä sen ympärille?!!? Ja mikä vittu mukuloja vaivaa, kun ne jättää vaatteensa koulujen pihoihin? Molsin saanu selekähäni, jos molsin teheny nuon. Perkelehen älykännymukulat ja niiren sähköpotkulaurat. Ja kuinka vitun sosialistisen korruptoitunut koko kunnan ylläpito onkaan. Mantaasin koko saatanan porukalle kenkää jos solis yksityinen firma. Miehiä makuutetahan turhanpanttina, esimiehet vahtaa Niilo22:sta työajalla eikä tee mitään, perehrytys on olematoonta, kavaltamista ja varojen tuhulaamista, käyttökelepoosta ja toimivaa kamaa puretahan tai nakatahan roskihin. Mullei mee jakeluhun tämä.🤯

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Nyt en enää tänään kirjoita tänne, alkolukko päälle :D
No tänne sitten. Täällä on sallivampaa. Vaikka kun ketjua katselee taaksepäin, aika monet näistä alkoholisteista ovat kaikesta huolimatta päätyneet banaanisaarille, kun eivät ole ymmärtäneet pysyä täällä soittamassa harmonikkaa, vaan ovat olettaneet arvostelukyvyn heiketessä, että totuus kuuluu humalaisen suusta tuolla ylempänä.

Arvostelukyky joskus madaltuu.

En oikein tähän ikään edelleenkään tiedä mitä tästä kännitopiikista pitäisi ajatella. Nykyään korostetaan vain näitä alkoholin negatiivisia puolia. Omassa elämässä toki niitäkin on ollut mutta ilman alkoholia olisi jäänyt elämäni rakkaus löytämättä, monet ilot kokematta ja monet tärkeät asiat käsittelemättä. Olisi sitten varmaan pitänyt yksin vetää masennuslääkkeitä ja runkata selvin päin niin elämäni olisi ollut parempi.

Viimeksi muokattu:
En oikein tähän ikään edelleenkään tiedä mitä tästä kännitopiikista pitäisi ajatella. Nykyään korostetaan vain näitä alkoholin negatiivisia puolia. Omassa elämässä toki niitäkin on ollut mutta ilman alkoholia olisi jäänyt elämäni rakkaus löytämättä, monet ilot kokematta ja monet tärkeät asiat käsittelemättä. Olisi sitten varmaan pitänyt yksin vetää masennuslääkkeitä ja runkata selvin päin niin elämäni olisi ollut parempi.
Tämä on tosiaan kännitopiikki, ja täällä ollaan ketjun avauksen mukaan kännissä.

Minäkin tapasin elämäni naisen pienessä tuiterissa, mutta varsinaisilla hedelmällisiksi käyneillä treffeillä olin kuskina - hänelle ja parille muulle tytölle (ovelaa vaikka itse sanon). Kun vein kaikki kotiin, jätin viimeiseksi sen, joka sai öisen usvan pois sydämestäni.

Back