Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Nyt vähän lipsahti. Iso pyörä pyörii ja jos luoja (ja pankki) suo, niin uusi vaihe elämässä. Takana pelkkiä pettymyksiä, mutta usko on vahva, koska tämän teen yksin. Omin piskuisin voimin ja olen onnellinen. Minä, koira ja meille pieni maja.
Pitääkö tämä tulkita niin, että meni lusikat jakoon ? Olen pahoillani ja onneksi olkoon :D

Jaahas. Pitkän tauon jälkeen kaupunki järjestää kaikkien koulujen yhteiset pikkujoulut.

SYNTIÄ JA VIRHEITÄ!

Sä vaikutat niin pidättyvältä ja mukautuvalta luonteelta, että anna palaa reippaasti vaan, ongelmia ei synny!
Tämmöinen vähän olikin toimintasuunnitelmana.

Nyt ei pyritä semmoisiin hienoihin cannaemaisiin saarrostuksiin, tai panfilovimaiseen viivytykseen, vaan ratsuväki saa yksinkertaisesti rynnistää käteni osoittamaan suuntaan, kohti HULLUUTTAMME JA KUNNIAAMME!

Voi ilon ja onenen päivä, EX-puoliso muuttaa tiistaina pois. Meinasin ensin luennoida tähän klamydian piisin sanat mutta en muista ulkoa ja en jaksa ettiä biisiä messä ne on. mutta akkakin lähti koivuja tähti jotenkin siitä sitten etiä päin.
Hommaa karaokelaitteet ja kunnon ämyri. Tiistai-iltana avaat votkulin ja harjoittelet laulun kaunista taitoa!

Völjyukon laulu (saa laulaa vain kännissä, sävel ja sovitus on tehtävä itse)

Kun akka lähti ja ovi paukkui
miehen huulille hymy istui
Ei marinaa, ei kylmä kade
nyt olut maistuu kuin kevätsade

Hei hoplaa vaan,
nyt mies on vapaa ja laulaa saan.
Sukat saa haista ja parta kasvaa,
ei tule akat neuvomaan.

Sohvalla makaan, kanavat kierrän,
Netflix pauhaa kun pizzaa syön,
tämän pojat todeks myönnän
näin vastaan otan uuden yön.

Hei hoplaa vaan,
nyt mies on vapaa ja laulaa saan!
Kalsarit jalassa viikon saan olla,
ei kukaan huuda:“Mee jo nolla!”

Jos joskus hiljaa muistan sun,
ei yksin olla ole huono mun.
Vapaus on metsä kesäinen,
kun laulan taas, oon onnellinen.

Hei ja hoplaa ja joskus taas
mä itke en lemmen tähden
kun yksi jättää, en oo maas
pian toisen luo lähden.

Viimeksi muokattu:
Se on taas se perjantain 6 puolen litran oluttölkkiä/nuoruuden musiikit Youtubesta-ilta menossa. Pitäisi ehkä keksiä jotakin muita juttuja työviikon päätteeksi, mutta kivaa on tämäkin ollut.
Eka työviikko 10 kk sairausloman jälkeen ja olo on kun perunasäkillä hakattu,ajattelin palkita itteni siitä,että selvisin, kasalla sandelssin seiskapilkkuvitosia ja tarvii myöntää että ihan kivalta tää tuntuu.

Völjyukon laulu (saa laulaa vain kännissä, sävel ja sovitus on tehtävä itse)

Kun akka lähti ja ovi paukkui
miehen huulille hymy istui
Ei marinaa, ei kylmä kade
nyt olut maistuu kuin kevätsade

Hei hoplaa vaan,
nyt mies on vapaa ja laulaa saan.
Sukat saa haista ja parta kasvaa,
ei tule akat neuvomaan.

Sohvalla makaan, kanavat kierrän,
Netflix pauhaa kun pizzaa syön,
tämän pojat todeks myönnän
näin vastaan otan uuden yön.

Hei hoplaa vaan,
nyt mies on vapaa ja laulaa saan!
Kalsarit jalassa viikon saan olla,
ei kukaan huuda:“Mee jo nolla!”

Jos joskus hiljaa muistan sun,
ei yksin olla ole huono mun.
Vapaus on metsä kesäinen,
kun laulan taas, oon onnellinen.

Hei ja hoplaa ja joskus taas
mä itke en lemmen tähden
kun yksi jättää, en oo maas
pian toisen luo lähden.
Joku teki biisejä AI , anteeksi en muista nyt käyttäjää. mut noilla sanoilla kunnon klamydia suomi punkilla.

Joku teki biisejä AI , anteeksi en muista nyt käyttäjää. mut noilla sanoilla kunnon klamydia suomi punkilla.
Tämä oli mikstuuri ja muunnelma enovainaani renkutuksesta sellaisena kuin sen muistan. Sen viimeinen säkeistö meni vähän eri tavalla: Mä itke en lemmen tähden. / Jos yksi jättää / pian toisen luo lähden.

Hän kuoli ennen Netflixiä ja robotteja.

Back