Kiina perustaa tukikohtia Meksikoon ja Kanadaan

Hösseli kirjoitti:
http://coupmedia.org/terror-threats/chinese-troops-seen-in-mexico-1703

Jos me hiukan karrikoisimme tilannetta ,niin USA:N vaihtotase+budjetti molemmat ovat noin 10% pakkasella ja kuitenkin tuntuu olevan varaa puolustaa ympäri maailman jenkkien aseteollisuuden etuja.

Lähes säälittävän puolelle siirrytään silloin jos me jaksamme kiinnittää huomion siihen, että kommunistisen Kiinan lainavaroilla konkurssikypsä USA toimii lähes samalla tavalla kuin edesmennyt Neuvostoliitto 70-80-luvuilla.

Väitetään, että ylpeys ja holtittomuus käy lankeemuksen edellä.
 
Surkeinta näissä tarinoissa on se, että niihin uskovia löytyy jenkkilästä pilvin pimein. 100 tuhannen miehen salainen täysin mekanisoitu kiinalaisarmeija Meksikossa valmiina iskemään USAn puolelle, kunhan YK:n alainen maailmanhallitus vain käskee, jep jep...

Minulla on paljon tuttuja tuolla suunnalla vietetyn vaihto-oppilasvuoden jäljiltä, enkä esim. uskaltaisi linkittää tätä skeidaa Facebookiin. Lopputulemana tuon jälkeen olisi todennäköisesti laajamittainen paniikki, eikä maahan olisi enää asiaa :a-laugh:
 
Miten musta tuntuu jotenkiin epäuskottavalta, että Kanada antaisi Kiinan perustaa sotilastukikohtia omalle alueelleen. Mehikaanoista kyllä voin uskoa mitä tahansa. Kun rahaa löytyy nehän vaikka pieree saippuakuplia ja myy mummonsa.
 
noska kirjoitti:
Miten musta tuntuu jotenkiin epäuskottavalta, että Kanada antaisi Kiinan perustaa sotilastukikohtia omalle alueelleen.

Kai uskot sentään YK:n/salaisen maailmanhallituksen johtamaan salaliittoon Yhdysvaltojen miehittämiseksi? :rolleyes:
 
Hösseli kirjoitti:
noska kirjoitti:
Miten musta tuntuu jotenkiin epäuskottavalta, että Kanada antaisi Kiinan perustaa sotilastukikohtia omalle alueelleen.

Kai uskot sentään YK:n/salaisen maailmanhallituksen johtamaan salaliittoon Yhdysvaltojen miehittämiseksi? :rolleyes:

No kyllähän mä sen nyt uskon. Doh. Täytyyhän mun entisenä faitterina se uskoa kun kaikki meidät yk:n rauhanturvaaja ton koulutettu vain ja ainoastaan siihen tarkoitukseen.
 
Hösseli kirjoitti:
Kai uskot sentään YK:n/salaisen maailmanhallituksen johtamaan salaliittoon Yhdysvaltojen miehittämiseksi? :rolleyes:

unohdit mainita että ne on liskoalieneitä :kippis:
 
Back
Top