• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Ostetaan Kirja: Suomalaiset panssarivaunut 1918-1997

tulikomento

Supreme Leader
Eli hakusessa olisi Esa Muikun ja Jukka Purhosen panssarikirja. Jos joku olisi halukas luopumaan omastaan, niin ostaisin pois. Tätä olen metsästellyt divareista tuloksetta.

kirja.jpg
 
Olin itsekin tuolla panssarijoukkojen 100v juhlissa ja samalla reissulla poikkesin museolla. Ko. teosta siellä ei enää valitettavasti ollut.

Joku kirjakauppa osti aikoinaan Apalin koko varaston. Oletko sieltä kysynyt? Jos vaikka jossain varaston perällä pölyttyisi vielä yksi?
 
Joo niin oli. Kirjapörssi tai Kirjatori se oli.

Näköjään Kirjapörssi.

Sitäkään ei näköjään ole entisessä muodossaan enää olemassa. On nykyään Kirjakaupat.com mutta toiminta jatkuu myymälöissä mm. ABC-asemilla ja verkkokauppana. Listoilla tuota kysymääsi kirjaa ei ole mutta ainahan voi kysäistä sitä ykköskappaletta.
 
Näköjään Kirjapörssi.

Sitäkään ei näköjään ole entisessä muodossaan enää olemassa. On nykyään Kirjakaupat.com mutta toiminta jatkuu myymälöissä mm. ABC-asemilla ja verkkokauppana. Listoilla tuota kysymääsi kirjaa ei ole mutta ainahan voi kysäistä sitä ykköskappaletta.
Lohjan ABC:llä ei ainakaan ollut kuukausi takaperin mitään näitä Apalin kirjoja jäljellä. Toki nopeasti vilkaisin mutta onhan tuosta loppuerän ostostakin jo muutamia vuosia aikaa.
 
Lohjan ABC:llä ei ainakaan ollut kuukausi takaperin mitään näitä Apalin kirjoja jäljellä. Toki nopeasti vilkaisin mutta onhan tuosta loppuerän ostostakin jo muutamia vuosia aikaa.

Melkoista lottoahan se on jos toivoo löytävänsä jonkun varastossa x harhailevan hajakappaleen. Epätoivoiset tilanteet vaativat kuitenkin aina toisinaan epätoivoisiakin yrityksiä.
 
Suosittelesin myös Finlandia kirjaa, heiilä saattaisi löytyä runsaasti lonkeroita eri tahoille.

Ps. itselläkin JKL:n antikvariaatti on tavoittanut minulle tärkeän mieli tietyn aarteen ja käy pokkaamassa sen seteleiden kera.
 
Back
Top