Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ettet olisi nyt vaan kaalinpurijoiden jengissä?Mitä ihmeen konfliktia tässä on?
Se mikään konflikti ole, jos joku yksittäinen henkilö ei osaa kieltä eikä tunnista venakko-sanan tarkoitusta.Ettet olisi nyt vaan kaalinpurijoiden jengissä?
Samaa retoriikkaa nimittäin: onko sota vai "erikoisoperaatio". Kyllä. Konflikti on olemassa.
Sillä oli miten oli, mutta näin on: venakko on venäläinen nainen ja sillä siisti.
Miksi haluat häiritä keskustelua käyttämällä sanoja väärin, oletko saanut ohjeet toimia näin?no oli tääki ketjun perustamisen aihe, et joku pääsee pätemään kuin venakko tarkottaa naaraspuolista ryssää...."ku mä sen tiiän".... kyl kaikki muutki sen tietää, mut ei tuu sillä ainoolla tiedon jyvällään päsmäröimään.... Mä käytän ihan vidduillessani venakko sanaa tyyliin " Venakkojen tulenjohtue saatiin siihen mäelle niitattua" ... Vaikka hyvin tiedän ettei niitten tulenjohtaja ollu Ludmila vaan Igor, eikä tulenjohto AU Irina, vaan Ivan....
Venakko on venakko, eikä se siitä muutu. Mielensäpahoittajat saavat pahoittaa omaa mieltä.Venakko on halventava nimitys naapurin akoista ja sen käyttö halventavassa mielessä myös venäläisistä miehistä on sallittua. Jos ei kelpaa, niin koittakaa kestää. Ei tule muuttumaan mussutuksesta.
juu ohjeet oon saannu... sun ohjeet on ilmeisesti lyödä kiilaa yhtenäisyyden väliin Suomessa? mun tili pysyy samana, vaikka maailmantilanne on vaihtunu. Pysyyks sun, ku kattoo ruplan kurssia????Miksi haluat häiritä keskustelua käyttämällä sanoja väärin, oletko saanut ohjeet toimia näin?
Selkeästi Pohjanmaalla on jotain pielessä? Jos kaikkien sanojen merkitys "venakkoa" myöten on päin persusta?Ennen kuin vetää herneitä nokkaan kannatta lukea tämä.
Itikka on yhdelle hyttynen ja toiselle nauta
Pohjanmaalla saatetaan katsoa pitkään, jos kerrot viettäneesi yön itikoita listiten. Satakuntalaiselle itikka on esimerkiksi hyttynen, mutta pohjalainen tarkoittaa sillä lehmää. Alunperin itikka-sana on johdannainen verbistä itää.yle.fi
Mitä venakkoon tulee, niin se on aina mielestäni ollut venäläinen nainen usein halventavassa mielessä muttei aina.