Näin minä toimisin mutta kun... kaikki järjestyy katsos...Autot pois, vanha kämppä myytyä ja sitten uusi kämppä alennetulla hinnalla.
Voi olla aikaa toteuttaa jos toimii nopeasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näin minä toimisin mutta kun... kaikki järjestyy katsos...Autot pois, vanha kämppä myytyä ja sitten uusi kämppä alennetulla hinnalla.
Voi olla aikaa toteuttaa jos toimii nopeasti.
Näin minä toimisin mutta kun... kaikki järjestyy katsos...
Toivottavasti hakkuusopimuksesi on ensiharvennus tai edes väliharvennus. Nyt nimittän katkonta-matriisin hanat on säädetty ihan kaakkoon eli sellua tulee. Sahatavaran kysyntä on varmasti ihan seisahduksissa ja markkinat huutaa pehmopaperia. Tästä on omakohtaisia kokemuksia 90-luvun alulta kun vain osa tyvitukista otettiin talteen ja loput pätkittiin kuitukasaan. Ja silloin ei ollut edes globalia lamaa päällä. Käytännön vaikutus on pahimmoilleen puolet pienempi metsätili vaikka yksikköhinnat olisivatkin vielä kohtuulliset, kuten varmaan tiedät.Itsellä kesken metsäsopimus, yritin saada rahaa nyt ulos niin paljon kuin mahdollista siltä varalta että valuutta kyykkää.
40% on luvattu, tuskin enempää turha toivoa?
Toivottavasti hakkuusopimuksesi on ensiharvennus tai edes väliharvennus. Nyt nimittän katkonta-matriisin hanat on säädetty ihan kaakkoon eli sellua tulee. Sahatavaran kysyntä on varmasti ihan seisahduksissa ja markkinat huutaa pehmopaperia. Tästä on omakohtaisia kokemuksia 90-luvun alulta kun vain osa tyvitukista otettiin talteen ja loput pätkittiin kuitukasaan. Ja silloin ei ollut edes globalia lamaa päällä. Käytännön vaikutus on pahimmoilleen puolet pienempi metsätili vaikka yksikköhinnat olisivatkin vielä kohtuulliset, kuten varmaan tiedät.
Yritän saada sen 50% jos mahdollista, pelaan aika kovaa peliä, heitän rahaa arvometalleihin ja osakkeisiin, vaihdan euroja Sveitsin frangiin jne.
Vessapaperi on loppumassa.
Vapiskaa, autoharrastajana itellä perseen alla ' 77 v6 taunus, työjuhtana' 87 nissan king cab, kilpuriprojektina tallissa maannu 5 vuotta tojota supra, muijalla on myös ajossa taunus ja honda prelude.. Näitähän riittää vaikka sudet söisVolvo on hieno auto.
Hondaa silti ajetaan täällä.
Minua, Ruotsissa asuvaa, jotenkin huvittaa Suomalaisten Volvo-syndrooma. Mikä ihme se Volvo nyt oikein on? jokin statussymboli? tällä puolen rajaa volvo, varsinkin käytetty tai vanhempi on kuin vanha Lada Suomessa. Ja mitä tuttavillani on Volvoja, ei vikaherkempää autoa ole olemassa, joka katsastukseen saa tehdä paljon remontteja mm. alustaan.
Itse olen ajanut vanhemmalla Toyotalla nyt 10 vuotta, eikä koskaan mitään vikaa. Ikinä en Volvoa hanki. Olen pahoillani, keitä tällä loukkasin, koska tiedän, että monelle auto on "sen " jatke.
Toyotaa pidetään täälläkin arvossa.
Volvo V70 itsellä, syitä valintaan, kone, ajettavuus, turvallisuus, tila.
Onko Kölniläinen vai Essex V6?Vapiskaa, autoharrastajana itellä perseen alla ' 77 v6 taunus, työjuhtana' 87 nissan king cab, kilpuriprojektina tallissa maannu 5 vuotta tojota supra, muijalla on myös ajossa taunus ja honda prelude.. Näitähän riittää vaikka sudet söis
Samoilla linjoilla. En koskaan ole ostanut uutta autoa, enkä tule ostamaan. Minulle auto on käyttöesine, johon ei ole mitään järkeä sijoittaa liikaa.Itse olen aina köyhäillyt autojen kanssa. Minusta yksi maailman paskimmista ostoksista mutta pakko tehdä.
Aivan. Ja turha ostaa liian hienoa kun nykyään tulee rällättyä noita metsäautoteitä suht paljon. Ennen ajoin työn puolesta liki 50000km vuodessa, silloin ostin vähemmillä kilometreillä mutta käytetty ja kuitenkin. Nyt kun noita asiakasreissuja tulee siedettävämmin, niin voi valita autonkin enemmän harrasteiden mukaan.Samoilla linjoilla. En koskaan ole ostanut uutta autoa, enkä tule ostamaan. Minulle auto on käyttöesine, johon ei ole mitään järkeä sijoittaa liikaa.
1998-2008 välillä hankin uusia, koska ajoa oli helvetisti ja piti aina päästä lähtemään.Aivan. Ja turha ostaa liian hienoa kun nykyään tulee rällättyä noita metsäautoteitä suht paljon. Ennen ajoin työn puolesta liki 50000km vuodessa, silloin ostin vähemmillä kilometreillä mutta käytetty ja kuitenkin. Nyt kun noita asiakasreissuja tulee siedettävämmin, niin voi valita autonkin enemmän harrasteiden mukaan.
En tiedä onko ikäjuttu vai mikä, mutta itselleni on viime aikoina vahvistunut kummallinen tunne siitä, että käyttöauton ei tarvitse olla lainkaan niin uusi kuin se monesti on. Ajan tätä nykyä -95 vuoden ysitonnisella Saabilla, enkä varmaan hetkeen toiseen merkkiin vaihda. Syksymmällä oli käyttöautona hetken aikaa vieläkin vanhempaa ruotsalaista vuosikertaa, 144 vm. -72, mutta se oli ehkä vähän turhan hc-meininkiä. Vanhoissa on ihan toinen tunnelmansa kuin uudessa, kliinisessä, hajuttomassa ja mauttomassa. Toki tulevaisuudessa käyttöpelinä tulee olemaan jokin sähköauto tai vastaava, mutta en minä noista vanhoista klassikoista aio silti luopua...Vapiskaa, autoharrastajana itellä perseen alla ' 77 v6 taunus, työjuhtana' 87 nissan king cab, kilpuriprojektina tallissa maannu 5 vuotta tojota supra, muijalla on myös ajossa taunus ja honda prelude.. Näitähän riittää vaikka sudet söis