Koronavirus Suomessa

@Talvela @Iso-Mursu @Woodsman
Liityn joukkoon ja kerron, että minut on luvattu ampua heti, kun vallankumous alkaa.
Saa nähdä kumpi kerkee ensin, Jeesuksen toinen tuleminen vai vallankumous. Tämä lupaus kun annettiin hyvin tuohtuneen nuoren vasemmistonaisen taholta noin vuonna 199X. Hän oli kyllä tosissaan, kun kiivaan poliittisen väittelyn aikana nojautui oikein puoliksi pöydän yli rähjäämään.
No, vikaa oli kyllä minussakin. Baari Vakiopaine, Jyväskylä, tuntemattomia tyttöjä täynnä oleva pöytä, yksi tuoli vapaa, sivukorva poimii että nyt siellä haukutaan hallitusta sortajaksi, kerkeä mieli, ja istuutuessani jo lausuin:
– Mitä vikaa Lipposen hallituksessa muka on?
:p:ROFLMAO:
Ketkä Vakiopaineen tuntevat, niin asiakaskunnan poliittinen mieltymys taitaa olla sellainen, tänäkin päivänä, että keskustalainen on jo yhtä kuin äärioikeistolainen :)
 
Hyvää aiheeseen liittyvää keskustelua.
 
Sua on vaan kehuttu. Minulle on luvattu sentään Puna-Armeijan suorittama teloitus.
Onhan tuo paljon parempi. Minulle nämä kehut antoi kylän viimeisen oikean kommunistin jälkikasvu kolmisen vuotta sitten. Hyvin tosin oli asioista selvillä koska olen muuttanut muualta :unsure: Eli tiedustelua oli tehty.
 
Mitä te ootte mieltä tosta että tulis ulkonaliikkumoskielto?
Lahdessa asuva kaverini oli helvetisti vastaan ja meinasi jo aseen hommata.
 
Mitä te ootte mieltä tosta että tulis ulkonaliikkumoskielto?
Lahdessa asuva kaverini oli helvetisti vastaan ja meinasi jo aseen hommata.
Jos ihmiset ei osaa noudattaa ohjeita, niin sitten otetaan kiellot käyttöön. Ei siinä mitään. Ja mitä ihmettä kaverisi tekee aseella?
 
Ei THL:n kritisoiminen ollut maanpetturuutta vaikka jotkut törpöt sellaiseksi sitä yrittivätkin leimata...

Samaa mieltä.

En usko, että myöskään THL:n toiminta olisi ollut maanpetturuutta - omahyväistä ja ylimielistä ammattitaidottomuutta kyllä.

Ihan kuin THL olisi toiminut joistain todellisuudesta irrotetuista utooppisista ja ideologisista lähtökohdista käsin. Aivan kuin yhteys empiiriseen todellisuuteen olisi puuttunut kokonaan.

Ehkä THL toimii sosiaalisen konstruktionismin periaatteilla. "Todellisuus on sosiaalinen konstruktio" eli kun puhutaan tarpeeksi paskaa, niin todellisuus korvautuu paskalla. Ja niinhän tässä nyt sitten kävi.
 
Back
Top