Osa väestöstä ei näyttä ottavan varoituksia kuuleviin korviinsa edelleenkään että ehkä oleme oikeastaan ansainneet tämän.
Olemme aina jossain määrin ansainneet kaiken mitä saamme osaksemme, suomalaisilla on sentään vielä toivoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Osa väestöstä ei näyttä ottavan varoituksia kuuleviin korviinsa edelleenkään että ehkä oleme oikeastaan ansainneet tämän.
Sua on vaan kehuttu. Minulle on luvattu sentään Puna-Armeijan suorittama teloitus.
Voidaan kusta toistemme kintuille, se lämmittää pidempään kuin kusta yksin omilleen.
Sua on vaan kehuttu. Minulle on luvattu sentään Puna-Armeijan suorittama teloitus.
Minulle ei sentään mutta isoisälleni kyllä. Siksi se nukkuikin yöt mutka tyynyn alla.
Missä tuollasia luvataan?Sua on vaan kehuttu. Minulle on luvattu sentään Puna-Armeijan suorittama teloitus.
Teloittajalla on väliä kun näitä arvioidaan, NKVD on kai se ylin taso.
Missä tuollasia luvataan?
Hyvää aiheeseen liittyvää keskustelua.
Onhan tuo paljon parempi. Minulle nämä kehut antoi kylän viimeisen oikean kommunistin jälkikasvu kolmisen vuotta sitten. Hyvin tosin oli asioista selvillä koska olen muuttanut muualtaSua on vaan kehuttu. Minulle on luvattu sentään Puna-Armeijan suorittama teloitus.
Siellä vaan olisi sairastunut. Kenties parempi.Itekkään en tykkää kun MPK perui reissut.
Mitä tässä enää voi tehä.
Jos ihmiset ei osaa noudattaa ohjeita, niin sitten otetaan kiellot käyttöön. Ei siinä mitään. Ja mitä ihmettä kaverisi tekee aseella?Mitä te ootte mieltä tosta että tulis ulkonaliikkumoskielto?
Lahdessa asuva kaverini oli helvetisti vastaan ja meinasi jo aseen hommata.
Ei kuulemma luota viranomaisiin nyt. Hänen mielestään kyseessä on ihan ”perusflunssa”.Jos ihmiset ei osaa noudattaa ohjeita, niin sitten otetaan kiellot käyttöön. Ei siinä mitään. Ja mitä ihmettä kaverisi tekee aseella?
Luitko artikkelin?No, onneksi nuo eivät sentään taida oikeasti leijua tuntikaupalla hissin ilmassa. Suuret pisarat putoavat nopeasti kun taas pienet pisarat haihtuvat nopeasti. Merkittävä riski liittynee lähinnä aivastamistilanteeseen ja sen lähiminuutteihin.
Kaikelta sitä säästyykin, kun naapurissa kahdella ilmansuuntaa iskän serkun omistamaa metsää hehtaareittain, kolmannessa ilmansuunnassa kummivanhempien talo ja neljännessa isovanhempien peltoa ja heidän tupa.
Ei THL:n kritisoiminen ollut maanpetturuutta vaikka jotkut törpöt sellaiseksi sitä yrittivätkin leimata...