Aivan sama tuleeko se katastrooffi itse taudista vai siihen reagoinnista. Ei muuta sitä faktaa että nyt on asiat vituillaan.Ihmisten päässä. Ei muuten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aivan sama tuleeko se katastrooffi itse taudista vai siihen reagoinnista. Ei muuta sitä faktaa että nyt on asiat vituillaan.Ihmisten päässä. Ei muuten.
Liikenne vähenee, ruuhkaa kertyy tarkastuksissa jota myöden liikenne vähenee edelleen.Ei taida poliisin resurssit ja aika riittää jokaista työmatkalla olevaa viedä kolmannen asteen kuulusteluihin. Varsinkin kun suurin osa olisi kahteen suuntaan päivittäin.
Ei taida poliisin resurssit ja aika riittää jokaista työmatkalla olevaa viedä kolmannen asteen kuulusteluihin. Varsinkin kun suurin osa olisi kahteen suuntaan päivittäin.
Joo, sitä tässä toivotaan. Perheellinen mies ja pienet lapset.Toivottavasti kuntoutuu nopeasti!
Ei taida poliisin resurssit ja aika riittää jokaista työmatkalla olevaa viedä kolmannen asteen kuulusteluihin. Varsinkin kun suurin osa olisi kahteen suuntaan päivittäin.
Katsotaan, homma voi vielä törmätä PeVM:n ponsiin. Sama instanssi kuulee todennäköisesti ensin oikeustieteilijöitä, mahdollisesti myös Scheiniä.
Joitakin firmoja itse kansallistaisin, enkä ehkä enään vapauttaisi otetta, tämän kriisin jälkeen voi olla tulossa vielä kovempia aikoja ja jotkut yritykset ovat todella strategisia.
Caruna voitaisiin kansallistaa
Talouden kannalta ollaan jo hyvin lähellä. Ei ole ihmisille vielä realisoitunut, kun kaikki on ollut töissä ja palvelut toiminut tähän asti lähes normaalisti. Mutta muutaman kuukauden sisällä romahtaa ja sitten syöksytään todella syvälle.No se tiedetään vasta kun ruumit on laskettu, taloudellisesti voidaan kohta olla kautta aikain pahimmassa jamassa..
Kyllä, jotain vitun australialaisia ja kanadalaisia eläkerahastoja pääomistajina.
Täällä foorumilla tätä kaikki eivät tajua.Talouden kannalta ollaan jo hyvin lähellä. Ei ole ihmisille vielä realisoitunut, kun kaikki on ollut töissä ja palvelut toiminut tähän asti lähes normaalisti. Mutta muutaman kuukauden sisällä romahtaa ja sitten syöksytään todella syvälle.
Talouden kannalta ollaan jo hyvin lähellä. Ei ole ihmisille vielä realisoitunut, kun kaikki on ollut töissä ja palvelut toiminut tähän asti lähes normaalisti. Mutta muutaman kuukauden sisällä romahtaa ja sitten syöksytään todella syvälle.
PuolM kertoi virka-apupyynnön tulevanJotenkin tuntuu että nyt valmistellaan kansaa pv:n virka-apuun. Nyt kun aloittaa siitä puhumisen niin ensiviikolla ei mene kaikilla paska housuun.
Onko turvasäilössä kuulemisia?
Minua ärsyttää kyllä tämä että PV pitää jotenkin häpeillen tuoda mukaan tähän. Onko ihmiset oikeasti niin vieraantuneita PV:n läsnäolosta?Jotenkin tuntuu että nyt valmistellaan kansaa pv:n virka-apuun. Nyt kun aloittaa siitä puhumisen niin ensiviikolla ei mene kaikilla paska housuun.
Minua ärsyttää kyllä tämä että PV pitää jotenkin häpeillen tuoda mukaan tähän. Onko ihmiset oikeasti niin vieraantuneita PV:n läsnäolosta?