Koronavirus Suomessa

Tää on kyllä sellanen kahjolandia ettei oo mitään syytä naureskella muiden maiden suorituksille.

ensin naisten kuukautishäiriöt johtuivat stressistä, sitten rokotteen saamisen tuomasta helpotuksesta. Lausui Rämet. Rämetiltä tais jäädä bilsan tunnit väliin ja jos tolla kaverilla on lääkäriluvat, joku toivottavasti älyää mitätöidä ne. Ja jos tuo kaveri on päästetty antamaan lausuntoja siksi, että on timanttisin itämaantietäjä tässä maassa, on tosiaan syytä olla huolissaan.

kikkelitkin vikaantuvat. Hyvä, tulee väestöräjähdys vältettyä ja tulevat veronmaksajat jää kätevästi tekemättä jos kohdut ja kikkelit hajoavat.

olisi ehkä hyvä hioa vähän viestintää. Ei ne kaikki jotka passaa tän rokotehomman ole foliohattuja, 5g hulluja, persuja, salaliittoteoreetikkoja, kuunatseja, syrjäytyneitä, ekokapinallisia ja mitä näitä nyt oli. Porukassa on paljon niitä jotka ovat seuranneet tätä touhua ensin huvittuneena, sitten kauhuissaan ja lopulta todennut että ei vittu oo totta.

-korona ei tule eurooppaan
-on lottovoitto saada korona
-on hyvä matkustaa kiinaan, alpeille ja mihin vaan (muista kitapurjekielarit mahd. Monen tuntemattoman kanssa)
- korona ei tartu samalla mekanismilla kuin tartuntataudit yleensä. Tartunta vaatii wuhanissa syödyn lepakon
-me emme ryhdy toimenpiteisiin, jätetään spektaakkelit muille
-suljetaan uusimaa, eiku ei, ei me voidakaan ja jos suljetaan ni näytä ihansamamikä lupalappu rajalla
-maskit ei suojaa tartunnalta, eiku suojaakin.
-meillä on holvit, kuilut, kaivokset ja maakellarit täynnä suojavarusteita kun meillä on tää huoltovarmuuskeskus sitä varten
-eiku ei ollukaan, ne huoltovarmuuskeskuksen tyypit ei ollu tienny et niiden duuni on huolehtia huoltovarmuudesta
-onneks meil on tiina jylhä ja sarmaste, ne hoitaa. Eiku ei hoitanukkaan mut ei siinä menny ku jokunen miltsi
-meil on tää koronavilkku, ei siitä ny sillai iloa oo mutta puhelimen akun se tyhjentää
-korona ei tartu lapsiin, eiku ehkä tarttuu. Me suljettiin koulut mut avattiin ne taas kun suomalaiset pieksää lapsiaan, ryyppää ja jättää lapset ruokkimatta. Paitsi kesälomalla
- ei me rahoiteta näitä suomalaisia rokotteiden kehittäjiä, me rahoitetaan pyrstön vatkaajia, bloggareita ja muita kansan tulevaisuuden kannalta tärkeämpiä tekijöitä
-me tilattiin rokotteita, tai ehkä ei tilattu, meijän piti osallistua eu:n yhteistilaukseen mut ei me kai sit muistettu
- me yhtiöitetään thl:n rokotetutkimusbisneetit niin ei tartte puuhastella niin julkisesti ja saadaan hyvät hillot ku tääl vois tehä kattavaa rokotetutkimusta kun joka jamppa on mitattu kasvukäyrälle jo kohdusta alkaen
Ja ja ja.
listaa vois jatkaa loputtomiin.

oikeesti, mä en edes uskaltais ryhtyä mihinkään mitä toi porukka suosittelee.

Ja moni asia oli täysin havaittavissa viime vuoden helmi-maaliskuussa.
 
Olen paskassa tilanteessa. Viro vaatii nyt suomalaisilta molemmat rokotteet tai yhdestä rokotteesta negatiivisen testin. Kotikuntani ei tarjoa toista piikkiä viikonloppuisin jolloin yleensä tulen käymään kotona. Helsinki Vantaalla täti intti, että kyllä sinä sen omasta kunnasta viikonloppuna saat. No kun en saa perkele.
 
Ei muuta ku vene lainaan ja ajelet itse salaa yön pimeydessä Tallinaan ;)
Jos työterveyden kautta saisin sen Helsingistä. En ymmärrä miksi Viro nyt kiristi Suomalaisten kohdalta rajoituksia. Siellähän nyt jopa enemmän tapauksia kuin Suomessa. Ottaen vielä huomioon, että siellä harva menee edes testiin. Venäjänkielisistä ei varmaan ketään.
 
On kyll melkoista edes takaisin soutelua ja huopaamista tällä hetkellä meininki pallolla tämän pöpön kanssa. Varsinkii jos seuraa ulkomaisia uutisia kans. Eka pari piikkiä jos oot saanu pystyit jättää rätit pois naamalta nyt sit vaaditaan silti rättiä naamalle. Katsotaaha mitä meidän tytöt rupeaa touhuaan kuhan nyt lomiltaan joskus kerkeävät. Varmaan eka on pari viikkoa täyteen buukattu kuvauksia ku kesällä saa nii ihania kuvia ihanasta pääministeristä.

Mun tämä venäjältä kotoisin oleva kaverini on nyt jostain syystä haluamassa takaisin itään asumaan. Tai no syy on kuulema suomalaisten naisten ku ovat nii erilaisia. Raukka on vaa nii pihalla näistä rokote hommista kuin voi olla. Mut epäilen kyll et se on sairastanu koronan varmasti ku jostain syystä noi ovat kovin maskei ja piikkei vastaan. Tosin en itsekkään varsinkaan mitää venäläistä piikkiä itseeni ottaisi mut sehän ny sais täältä piikit sen ku hakisi.
 
Jos työterveyden kautta saisin sen Helsingistä. En ymmärrä miksi Viro nyt kiristi Suomalaisten kohdalta rajoituksia. Siellähän nyt jopa enemmän tapauksia kuin Suomessa. Ottaen vielä huomioon, että siellä harva menee edes testiin. Venäjänkielisistä ei varmaan ketään.

Toivotaan et asiat järjestyy. Joo minä lukaisin oisko pari päivää sit tuon uutisen et Viro jostain syystä rupesi meikäläisiltä vaatimaan enemmän kuin tähän mennessä. Miten paljon siel on sit tällä hetkellä tapauksia ?
 
Toivotaan et asiat järjestyy. Joo minä lukaisin oisko pari päivää sit tuon uutisen et Viro jostain syystä rupesi meikäläisiltä vaatimaan enemmän kuin tähän mennessä. Miten paljon siel on sit tällä hetkellä tapauksia ?
Aluksi otetaan huomioon että siellä populaa sen 1,4 miljoonaa ja täällä 5,5 verran. Eilen siellä muistaakseni 249 ja edellispäivä 197. Suomessa vajaat 800 molempina päivinä.
 
Työkaveri sai toisen piikin lauantaina. Tänään oli käsi tunnoton koko työpäivän. Ei tunne vaikka nipistää. Normaalia? Itse saan nyt toisen piikin kahden viikon päästä.
 
FT Helena Torkkelin mielestä rokotuspisto pitää hoitaa aspiroinnin kanssa.
Muuten rokote saattaa mennä verisuoneen.

Dissidenttilääkärin mukaan kanattaa tarkastaa ettei ole vähän alempana lerppu!
Työkaveri sai toisen piikin lauantaina. Tänään oli käsi tunnoton koko työpäivän. Ei tunne vaikka nipistää. Normaalia? Itse saan nyt toisen piikin kahden viikon päästä.
Luulenpa että aivan tavallinen oire ja siksi se annetaankin vasempaan olkapäähän.

Minulle ei tullut pistokohtaan kuin pientä arkuutta joka oli seuraavana päivänä ohi.
Ystävälläni jolla on pohjasairauksia tuli ensimmäisestä rokotteesta oireita ja pari-kolme viikkoa toisen rokotteen jälkeen piti mennä päivystykseen hälyttävien oireiden takia.
Ei sieltä onneksi löytynyt mitään vakavaa. Hänelle annettiin lihasrelaksantti niskan alueen lihasten kireyteen.
Miehen itsensä mukaan se auttoi. Luulenpa että siellä oli aikaisempia ongelmia joita sitten koronapiikki pahensi.
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan että Potkosen silmäkulma pysyy kiinni seuraavan ottelun ajan.
Kultamitali naisten nyrkkeilystä toisi uskottavuudesta monella rintamalla ja kannustaisi
nuorempia naisia terveen ja reilun urheilulajin pariin.
Melkoista venymistä Topi "ralli" Raitaselta tänään, Yleisurheilun Em kisoja ei siirretty 2020.
 
Kävin koronatestissa kun lääkäri neuvoi, oli negat.
Ilmeisesti taas sama joka kesän oireilu, nuha, ja astmatyyppinen oireilu. Nyt Dymista ja Ventolain evohaler taas. Pujo kai..
 
Back
Top