Justin Case
Eversti
Minä tahtoisin nähdä tuon ulkonaliikkumiskiellon,näkisi kenen humeeti kestää ja kenen ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Turhan paljon näkee (varsinkin ns. iltapäivämeedioissa) kohuotsikkoja ja juttuja, jotka lisäävät hysteriaa ja joita ei ole taustoitettu riittävästi
Niin suomalaista touhua kuin olla ja voi."Japani ja Etelä-Korea saivat koronan kuriin aggressiivisella testauksella. Suomessa testauksen ylihinnoittelu vähentää yhteiskunnan testaushaluja, ja byrokratian hitaus estää uusien toimijoiden reagoimisen. "
![]()
Lukijan mielipide | Yliopistot ja ja tutkimuslaitokset voisivat auttaa koronavirustestauksessa
Pystyisimme melko helposti kaksinkertaistamaan Suomen nykyisen kapasiteetin pelkästään Jyväskylän resursseilla.www.hs.fi
Kannaksen halkijuoksussa tehtäisiin uusi ennätys. Missä määrin halkijuoksu on vain legendaa, mutta käsittääkseni ainakin osa tuli pois aika livakasti.Nää on taas niitä hetkiä jolloin toivoo että sotsiaalinen metia olis saanut jäädä keksimättä. Paniikki ja huhupuhe leviää kulovalkean tavoin ja joukossa ihmisten tyhmyys tosiaan tiivistyy. Voi vaan kuvitella mikä meno olisi ollut kotirintamalla päällä kesällä 1944 jos nykyinen viestintäteknologia ja tiedonvälitys olisi ollut käytössä.
Minä tahtoisin nähdä tuon ulkonaliikkumiskiellon,näkisi kenen humeeti kestää ja kenen ei.
Kannaksen halkijuoksussa tehtäisiin uusi ennätys. Missä määrin halkijuoksu on vain legendaa, mutta käsittääkseni ainakin osa tuli pois aika livakasti.
En tiiä sitten asunko riittävän mettässä mutta en minä ole vielä nähnyt sitä paniikkia ja hysteriaa mitä täälläkin toitotetaan joidenkin toimesta."Vastuullisella" medialla on vielä paljon opeteltavaa, kuinka viestiä vastuullisesti poikkeusoloissa. Turhan paljon näkee (varsinkin ns. iltapäivämeedioissa) kohuotsikkoja ja juttuja, jotka lisäävät hysteriaa ja joita ei ole taustoitettu riittävästi. Unohdetaan täysin, vahingossa tai tarkoituksella, että joukossamme on yksilöitä joiden paineen- ja stressinsietokyky on hyvin rajallinen.
No nyt on naapurin ämmäkin sekaisin koronasta,ei jumalauta tätä hysteriaa..minä otan nyt plöröt,istahdan kiikkutuoliin ja katselen josko ne neljä ratsumiestä puhaltaa ohitse..
Kannaksen halkijuoksussa tehtäisiin uusi ennätys. Missä määrin halkijuoksu on vain legendaa, mutta käsittääkseni ainakin osa tuli pois aika livakasti.
Niin no,minulle se ei vaikuttaisi mitään,korvessahan asun.Minä en. Minulle ulos lähteminen on elämän suola, riippuvuus, pelottaa oikein tilanne, jossa en pääse vapaasti mehtiytymään.
Empäs kerrokkaan,se lisää paniikkia,kaikenlaisia kaistapäitä tätäkin lukeeJos näet, niin kerro tännekin. Silloin voi asettua katselemaan ja tietää näkevänsä jotain ainutkertaista...
Juuri näin!!!Jep. Tässä malliesimerkki. PV:n kaupunkijääkäreillä on meneillään normiharjoitus. Joku nainen näkee liikenteen seassa armeijan ajoneuvoja ja paniikissa jakaa "varmana tietona" tuonne linkkaamaani kaistapääryhmään mitenkä armeija on nyt sulkemassa pääkaupunkilaisia mottiin.
![]()
Salossa ja Espoossa nähdyt armeijan yksiköt herättivät levottomuutta – liikehdinnän syynä harjoitus
Puolustusvoimien viestinnästä kerrotaan, että tiistaina Helsingissä ja Vantaalla alkaa kaupunkijääkäreiden harjoitus.www.iltalehti.fi
Mutta eihän kunnon foliohattuilija sitä usko että kyseessä on normi harjoitus. Kohta tuo muuttuu hörhöjen päässä Zapad-2020 harjoitukseksi jonka tavoitteena on eristää Korso ja Espoon keskusJep. Tässä malliesimerkki. PV:n kaupunkijääkäreillä on meneillään normiharjoitus. Joku nainen näkee liikenteen seassa armeijan ajoneuvoja ja paniikissa jakaa "varmana tietona" tuonne linkkaamaani kaistapääryhmään mitenkä armeija on nyt sulkemassa pääkaupunkilaisia mottiin.
![]()
Salossa ja Espoossa nähdyt armeijan yksiköt herättivät levottomuutta – liikehdinnän syynä harjoitus
Puolustusvoimien viestinnästä kerrotaan, että tiistaina Helsingissä ja Vantaalla alkaa kaupunkijääkäreiden harjoitus.www.iltalehti.fi
Mutta eihän kunnon foliohattuilija sitä usko että kyseessä on normi harjoitus. Kohta tuo muuttuu hörhöjen päässä Zapad-2020 harjoitukseksi jonka tavoitteena on eristää Korso ja Espoon keskus![]()
Tässä saattaa olla vähän ristiinpuhumista: mikäli oikein ymmärsin, @tulikomento puhui linkkaamastaan facebook-ryhmästä, kun taas sinun vastauksistasi sain sen käsityksen että tarkoitit tätä ketjua?Ilmeisesti sisäinen suodattimeni on nuo ohittanut, kun en edes noteeraa
Eristys noille alueille olisi oikeastaan ihan kannatettavaa toimintaa...Mutta eihän kunnon foliohattuilija sitä usko että kyseessä on normi harjoitus. Kohta tuo muuttuu hörhöjen päässä Zapad-2020 harjoitukseksi jonka tavoitteena on eristää Korso ja Espoon keskus![]()
Eli sinä rikkoisit ulkonaliikkumiskieltoa?Niin no,minulle se ei vaikuttaisi mitään,korvessahan asun.