• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Kuivaava pesukone + telkkari + muuta krääsää

Pihatonttu

Respected Leader
Mulla on syystä tai toisesta ylimääräisenä rasitteena laadukas kuivaava pesukone, jonka haluaisin myydä. Sopii loistavasti esim. sellaiselle henkilölle, jolle märän pyykin käsittelyyn liittyvä kumartelu on vaikeaa.

Mulla on myös ylimääräinen televisio. Se on yksinkertainen perusmalli, jossa on nykytelkkariksi lähes siedettävä (mun kriteereillä) ääni. Helppokäyttöinen. Semmoinen keskikokoinen. (Katon tuumat joskus.)

Molemmilla on ikää muutama vuosi. Molemmat ovat olleet uutena kohtalaisen hintavia eli käsittääkseni jotain tonnin huituvillla. Molemmat on hankittu vanhalle ihmiselle jolla on vanhan ihmisen ajattelu, aistit ja liikkuminen.

Mulle on tärkeämpää että noi saavat hyvän kodin ilman suurta vaivan näkemistä kuin se, että saanko muutaman euron enemmän tai vähemmän.

Erilaiset vaihtokaupat ovat myös täysin mahdollisia. Tosin mun on vaikea keksiä että mitä voisin haluta vaihdossa.


(Jos ottaa vaihdossa työtä, niin se on verotettavaa. Jos taas on kyse normaalista vastavuoroisuusperiaatteesta, niin se on verotonta talkootyötä. Näin ollen olisi juridisteknisesti järjetöntä kysyä sellaista vaihtoa. Joku Feinwerbaum -ilmakko tms. voisi olla kiva mutta sellaiseen ei ole varaa eikä kiinnosta maksaa välirahaa. Mua kiinnostavia objektiiveja kuten Canon 100mm 2.8 IS USM macro kellään tuskin lojuu nurkissa turhanpanttina....)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on myös ylimääräinen televisio. Se on yksinkertainen perusmalli, jossa on nykytelkkariksi lähes siedettävä (mun kriteereillä) ääni. Helppokäyttöinen. Semmoinen keskikokoinen. (Katon tuumat joskus.)

Liittyykö tämä tähän...?
Kriisi, katastroohvi, paniikki ja hätä!

Perheen naisväki päätti istua töllön ääreen vetämään jotain Jane Austin -elokuvien, -jatkosarjojen, -näytelmien ja tyhjästämaterialisoitumisten maratonia.

Jos edes yritän poistua suljetun oven takaa, niin törmään heti brittiläisen aristokratian soidinmenojen monimutkaisuuteen dramatisoituna ja alleviivattuna.

APUA!

Missä on punaisen ruksin katastroohviapu silloin kun sitä todella tarvittaisiin?

Mihin voin evakoitua? Mitä reittiä? Heitänkö kirjoituspöydän ikkunan läpi niin että pääsen pöyhkeilevän historiallisen puku- ja puuteridraaman ohi altistumatta sille?

Koitanko paeta ryömimällä, kuulosuojat päässä ja tietäni kynnyslistoista tunnustellen?

Mitä tämmöisessä todellisessa hätätilanteessa oikein voi tehdä?
 
Liittyykö tämä tähän...?

Ei.

Kyse on erään perikunnan kautta tulleesta tavarasta. Koneet perineellä henkilöllä ei ole niille käyttöä eikä niiden ikuisuussäilyttämisessä ole järkeä.

Myös jotain vauvakrääsää voisi ehkä löytyä. Pinnasänky, syöttötuoli, keinuhevonen... jotain sen tyyppistä.
 
Back
Top