• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Myyty KUMIPAMPPU

pioneeri84

Kersantti
Vanha kuminen patukka keräilyyn,kokonaispituus 43 cm.Ehjä,mutta käytön jälkiä on. Huomaa järjestyslain säännökset. Hinta 15 euroa+postikulut
 

Liitteet

  • DSCI0276.JPG
    DSCI0276.JPG
    1.2 MB · Luettu: 59
  • Tykkää
Reactions: PSS
Vanha kuminen patukka keräilyyn,kokonaispituus 43 cm.Ehjä,mutta käytön jälkiä on. Huomaa järjestyslain säännökset. Hinta 15 euroa+postikulut
Et osaisi sanoa, onko nokialainen kumipuun oksa eli nuoriso-ohjaaja? Jos meinaan on, voisin olla kiinnostunut.
 
Huomaa järjestyslain säännökset

Mitäs se järjestyslaki tuosta sanoo? Hallussapito julkisella paikalla kielletty? Eli tuota ei periaatteessa saa kuljettaa edes pakattuna postista kotiin? Ei edes omalta postilaatikolta?
 
Mitäs se järjestyslaki tuosta sanoo? Hallussapito julkisella paikalla kielletty? Eli tuota ei periaatteessa saa kuljettaa edes pakattuna postista kotiin? Ei edes omalta postilaatikolta?

Käytännössä saa.

Kysymys on siitä, onko järjestyslain kieltämä esine välittömästi käyttöönotettavissa ja onko sen kuljetukselle hyväksyttävä syy.

Esimerkiksi jos ostat keittiöveitsen kaupasta niin voit hyvin kuljettaa sen pakkauksessa ja muiden ostosten kanssa.

Lähdet vaeltamaan ja kuljet rautatieaseman kautta sekä matkustat junalla. Tunge puukko sinne rinkan uumeniin, niin ongelmia ei tule.
 
Valmistaja on Tampereen Kumiteollisuus Oy PARA. Käyttivät mainoslausetta "Para on laillisen yhteiskuntajärjestyksen ja tinkimättömän lainkuuliaisuuden PARAs vaalija. Osta Paras-ota Para".
Ja tuohon kuljettamiseen tulikin jo hyvä vastaus ja noinhan se menee..
 
Käytännössä saa.

Kysymys on siitä, onko järjestyslain kieltämä esine välittömästi käyttöönotettavissa ja onko sen kuljetukselle hyväksyttävä syy.

Esimerkiksi jos ostat keittiöveitsen kaupasta niin voit hyvin kuljettaa sen pakkauksessa ja muiden ostosten kanssa.

Lähdet vaeltamaan ja kuljet rautatieaseman kautta sekä matkustat junalla. Tunge puukko sinne rinkan uumeniin, niin ongelmia ei tule.

Veitsien kohdalla tietysti se olennainen ero että niille on keksittävissä laillista käyttöä. Pampun kohdalla hiukan hankalampi homma.

Teoriaahan tämä tietysti on. Ei niitä postipaketteja kukaan kaivele. Esimerkkksi teleskoopoipampun kuljettaminen autossa on käsittääkseni rangaistava teko. Vaikka se olisi miten syvällä tavaratilassa ja vaikeasti käyttöön otettavissa.
 
Omassa kappaleessa lukee ihan rehellisesti "NOKIA" samalla fontilla kuin myöhemmin kännyköissäkin eli kyseessä on aito Nokian Nuoriso-ohjaaja:)

PARA oli tähän asti tuntematon, muuten kuin BELLUMin edessä;)
 
Veitsien kohdalla tietysti se olennainen ero että niille on keksittävissä laillista käyttöä. Pampun kohdalla hiukan hankalampi homma.

No kyllä minä olen ihan repulla kantanut ostamani pamput, sissipuukot yms. järjestyslain kieltämät esineet kaupasta kotiin.

Aika helppo se kuitista näyttää, että olen ostanut sen 32 minuuttia sitten ja suuntakin on kotiin päin.

Harjoituksiinkin kannan säännöllisesti pamppua ja joskus muitakin astaloita. Laukun pohjalla ne on menneet muiden treenikamojen alla. Jos nyt sattuisi niin epätodennäköinen tilanne, että poliisi sen kassin ratsaa, niin voisihan ne vaikka netistä tarkastaa, missä ja milloin treenit on ja että kuljen suoraa reittiä kodin ja salin välillä.
 
Toi Paran tekemä patukka on se yleisempi. Nokia tosin on harvinaisempi ja en oo itse koskaan nähnyt Nokian tekemää,muuten kuin kuvissa.
 

Liitteet

  • 1876501022.jpg
    1876501022.jpg
    56.2 KB · Luettu: 54
No kyllä minä olen ihan repulla kantanut ostamani pamput, sissipuukot yms. järjestyslain kieltämät esineet kaupasta kotiin.

Aika helppo se kuitista näyttää, että olen ostanut sen 32 minuuttia sitten ja suuntakin on kotiin päin.

Harjoituksiinkin kannan säännöllisesti pamppua ja joskus muitakin astaloita. Laukun pohjalla ne on menneet muiden treenikamojen alla. Jos nyt sattuisi niin epätodennäköinen tilanne, että poliisi sen kassin ratsaa, niin voisihan ne vaikka netistä tarkastaa, missä ja milloin treenit on ja että kuljen suoraa reittiä kodin ja salin välillä.

Vähän välineestä riippuen voi olla laillisiaperusteita tai sitten ei. Nuo erikoisemmat välineet kuten teleskooppipatukka tai heittotähdet ovat tiukemman sääntelyn alla. Niin kauan kun ei hölmöile ei ongelmiakaan varmasti tule. Ei ketään periaatteessa kiinnosta kannatko jotain mukanasi jos et aio sitä rikollisessa toiminnassa hyödyntää. Kannattaa vain muistaa että on keräilijä tai ninjakoulussa eikä kerro kantavansa välineitä mukana muuten vaan. Lain ideana lienee se että kriminaaleille ei jätetä turhia löysiä erilaisten vaarallisten välineiden mukanapitoon vaan vedetään suitset todella kireälle. Eikä se ole laki eikä mikään johon ei ole kirjattu liutaa osin epämääräisiä poikkeuksia.

Ja kyllä. Olen itsekin toisinaan liikkunut järjestyslain harmaalla alueella mitä tulee itsepuolustukseen soveltuviin voimankäyttövälineisiin. Niin hallussapidon kuin maahantuonnin osalta. Osin tosin tietämättäni. Tuli vasta jälkikäteen katsottua tarkemmin että mitäs siellä laissa oikein lukeekaan :oops:
 
Toi Paran tekemä patukka on se yleisempi. Nokia tosin on harvinaisempi ja en oo itse koskaan nähnyt Nokian tekemää,muuten kuin kuvissa.

Mulla on parikin kappaletta,löydettiin joskus työmaalta vanha nokian pamppumuotti ja pitihän niitä yövuorossa muutama kokeeks tehdä,osa pelkää kumia,osaan laitettiin vähä metallivahviketta sisälle kaveriks:cool:
 
Jos tämmöinen on jollain ylimääräisenä tai muuten haluaa luopua, ostan pois kuleksimasta.
 
Jos pamppua pitää kuljettaa yleisellä paikalla mukana kannattaa se laittaa naisseuralaisen käsveskaan, jos se sieltä ratsataan, selitykseksi varmaan riittää silmänisku :cool:
 
Pitää olla varsinainen muumimamman laukku jotta mahtuu 43 senttinen pamppu.
Eikös tämmöine toimisi myös pamppuna?
basix-16-double-dong-dildos-double-dildos-pipedream-2.jpg
 
Back
Top