Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Kuvia

Viestiketju osiossa 'Kuvat & Videot' , aloittaja Ottoville, 17.06.2015.

  1. Leaderdog

    Leaderdog Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.01.2016
    Viestejä:
    2,012
    Tykkäykset:
    4,305
    Pisteet:
    636
    Suomessa kun mainoslakanan veto lentokoneella on hiipunut, niin Usa:ssa se on voimissaan:

    IMG_6172.JPG
     
    Fremen ja Mikoyan tykkäsivät tästä.
  2. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    Fremen, EK, YliKoo ja nämä jäsenet tykkäsivät tästä.
  3. Mainos



  4. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
  5. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    Yokosuka MXY7 Ohka

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    G8N ‘Renzan’ (Mountain Range) (allied codename Rita) found abandoned after the Japanese surrender, November, 1945

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nakajima_G8N

    [​IMG]
    A captured Mitsubishi Zero in American roundels at Eagle Farm, Brisbane, Queensland, Australia.
    [​IMG]
     
    EK, Leaderdog ja Ikarus tykkäsivät tästä.
  6. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    [​IMG]
    The power of the Italian air force in one photo. 1925.

    [​IMG]
    Captured Polish airfield. In the foreground a crashed Polish fighter PZL P-11c are visible behind a pair of German spies Heinkel he-46 and the left tail sticking out “Storia”

    [​IMG]
    This b-17 to live for a few seconds
    [​IMG]
    Another minute and detonate the fuel tanks of a b-17.. the crew has very little time to jump with a parachute.

    [​IMG]
    Broken bell bomber PZL P-43


    [​IMG]
    March 9, 1945. Germany. Bomber Boeing B-17G-10-DL “Flying Fortress” with his name “Silver Dollar” of the 546th bomber squadron, 384th bomber group of the American with the severed tail.
    The plane lost tail flying bombs from another b-17 from the composition of the 379 th bomb group during a RAID to Berlin and crashed near the German town of Marienfeld. Of the 10 crew members were captured, two side arrow, the rest died.

    [​IMG]

    An Anti-sub light that has been fitted to a B-24 (in service with the RAF coastal command) being cleaned by ground crew

    [​IMG]

    Photograph of a turret installation with a radar gun “Village Inn” in the clear fairing and the design team with her. 1944.


    [​IMG]
     
    Fremen, EK, YliKoo ja 3 muuta jäsentä tykkää tästä.
  7. Kongo-Müller

    Kongo-Müller Kersantti

    Liittynyt:
    07.01.2017
    Viestejä:
    105
    Tykkäykset:
    173
    Pisteet:
    16
    MiG 21 bis.JPG MiG 21 F.JPG . Löytyi koneelta nämä kuvat vuodelta 2004,eihän näissä mitään ihmeempää mutta eiköhän nämä sekaan mahdu.Tikkakoskelta.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2017
    Fremen, YliKoo, Leaderdog ja 2 muuta jäsentä tykkää tästä.
  8. magitsu

    magitsu Kenraali

    Liittynyt:
    07.06.2015
    Viestejä:
    2,345
    Tykkäykset:
    2,555
    Pisteet:
    636
    [​IMG]
    JSM F-35:n asekuilussa.
     
    Fremen ja YliKoo tykkäsivät tästä.
  9. Merten sheriffi

    Merten sheriffi Ylipäällikkö Lahjoittaja

    Liittynyt:
    09.04.2010
    Viestejä:
    4,128
    Tykkäykset:
    3,152
    Pisteet:
    1,286
    Kaveri pisti kuvaa South Beachilta juuri. IMG_2235.PNG IMG_2236.PNG IMG_2237.PNG IMG_2238.PNG IMG_2239.PNG IMG_2240.PNG IMG_2241.PNG IMG_2242.PNG
     
    Fremen, EK, Leaderdog ja nämä jäsenet tykkäsivät tästä.
  10. magitsu

    magitsu Kenraali

    Liittynyt:
    07.06.2015
    Viestejä:
    2,345
    Tykkäykset:
    2,555
    Pisteet:
    636
    [​IMG]
    [​IMG]
    Melkoinen vonkale! Eli ranskalainen SIGINT-paatti Monge. Rakennettiin SLBM-testejä varten. Ariane-avaruuslaukaisujen seurantaan kykenee nykyisellään. Ainoa vastaavilla kyvyillä varustettu laiva ilmeisesti.

    https://en.wikipedia.org/wiki/French_ship_Monge
     
    Fremen, EK, Leaderdog ja 2 muuta jäsentä tykkää tästä.
  11. magitsu

    magitsu Kenraali

    Liittynyt:
    07.06.2015
    Viestejä:
    2,345
    Tykkäykset:
    2,555
    Pisteet:
    636
     
  12. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    Mitalin toinen puoli.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Fremen, ojak, EK ja 10 muuta jäsentä tykkää tästä.
  13. aj77

    aj77 Ylipäällikkö

    Liittynyt:
    08.07.2011
    Viestejä:
    6,261
    Tykkäykset:
    7,395
    Pisteet:
    1,286
    [​IMG]

    Helsinki, Laajalahti vuonna 1931 . Chevrolet ja VL Sääski II lentokone, K-SASB. Autossa istuu Vuokko Knuutila, Suomen ensimmäinen naislentäjä.
     
    Fremen, Old Boy, Erkki ja 8 muuta jäsentä tykkää tästä.
  14. Mainos



  15. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    [​IMG]
    T-64BV after being hit by ATGM 9М111 ATGW “faggot”. Due to the lattice and part of the log cumulative jet lost part of its energy and did not cause significant damage to the car. Was damaged the engine.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Soviet Invasion of Afghanistan, damaged Soviet Sukhoi Su-25 ground attack planes by CIA-supplied Stinger and Redeye missiles.
    [​IMG] [​IMG]

    Captured KV-1E , then and now

    [​IMG] [​IMG]
     
    Fremen, Pullosorsa, Erkki ja 2 muuta jäsentä tykkää tästä.
  16. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    Pullosorsa tykkäsi tästä.
  17. YliKoo

    YliKoo Ylipäällikkö Lahjoittaja

    Liittynyt:
    25.08.2014
    Viestejä:
    3,355
    Tykkäykset:
    6,609
    Pisteet:
    1,286

    Mukana muutama suomalaiskuva
     
    Fremen, Mustaruuti, Ikarus ja nämä jäsenet tykkäsivät tästä.
  18. PJ85

    PJ85 Majuri Lahjoittaja

    Liittynyt:
    08.12.2011
    Viestejä:
    1,418
    Tykkäykset:
    1,219
    Pisteet:
    156
    Ois voinu tulla herkemmälle (allekirjoittanut mukaanlukine) kakka housuun:
     
    Sardaukar, kimmo.j, Leaderdog ja 3 muuta jäsentä tykkää tästä.
  19. kertakenttään

    kertakenttään Ylipäällikkö

    Liittynyt:
    31.12.2014
    Viestejä:
    3,167
    Tykkäykset:
    2,132
    Pisteet:
    1,286
    Näyttökuva_20170629_004.png

    10 pistettä ja papukaija merkki sille, joka tietää missä tuo kansikuva on täysikokoisena tauluna? Täydessä koossaan se on melkein luonnollisen kokoinen.
     
  20. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    [​IMG]
    Lost dive bomber of the French Loire-Nieuport LN 401
    LN.401 Production single-seat carrier-based dive bomber. 15 built.


    [​IMG]

    Heinkel He 111H-18 equipped with a FuG 200 Hohentwiel radar and two LT 5 torpedos.

    [​IMG]
    Dornier do 217 night fighter

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Fokker G.I Heavy Fighter

    Hankinta Suomeen

    Fokker tarjosi G.1:tä Suomen ilmavoimille ensimmäisen kerran toukokuussa 1937. Ilmavoimien komentaja Jarl Lundqvist oli silloin kiinnostunut hankkimaan yhden valmiin koneen ja 23 koneen valmistuslisenssin. Todennäköisesti Lundqvist kaavaili G.1:tä pikemminkin Bristol Blenheim -pommikoneen lisähankintojen vaihtoehdoksi kuin torjuntahävittäjäksi. Suomalainen komennuskunta vieraili tehtaalla kesäkuussa 1937, jolloin sovittiin koelennosta. Kapteeni Gustaf Magnusson oli syksyllä 1937 Fokker-tehtaalla vastaanottaessaan Fokker D.XXI -koneita. Hän koelensi G.1:n 22. syyskuuta 1937. Syöksyssä hän saavutti koneella 650 km/h nopeuden saaden koneen keulan lommoille, mikä herätti huomiota paikallisissa lehdissä.[5] Huhtikuussa 1938 todettiin, ettei G.1 ole enää ajankohtainen.[6]

    Fokker kutsui helmikuussa 1939 suomalaisen koelentäjän lentämään G.1:llä. Matkaan komennettiin kapteeni Olavi Ehrnrooth, joka lensi G.1:n 9. helmikuuta 1939. Lennolla rungon peräkartio irtosi kolhien toista puomia ja pyrstöä. Kone korjattiin ja Ehrnrooth lensi koneella lisää koelentoja. Hänen mielestään G.1 oli hyvä taitolentokone. Suomi ei edelleenkään ollut kiinnostunut G.1:tä, koska sillä oli jo Bristol Blenheimit. Ehrnrooth ja lentomestari Urho Heiskala kävivät toukokuussa 1937 koelentämässä Suomelle tilattua Fokker T.VIII-W -kellukekonetta, jolloin he koelensivät myös G.1:n.[7]

    Syksyllä 1939 kansainvälinen tilanne kiristyi ja Suomi yritti hankkia lentokoneita lähettäen tiedusteluja lentokonetehtaille ympäri maailman. Fokker tarjosi Espanjan tasavaltalaisille tarkoitettuja G.1B-koneita, joiden rakentaminen oli aikanaan keskeytetty mutta jatkettu Alankomaiden ilmavoimille rakennettujen G.1A-koneiden toimitusten jälkeen. Kenraalimajuri Jarl Lundqvist piti pyydettyä hintaa liian korkeana. Talvisodan sytyttyä koneet olisivat kelvanneet Suomelle. Fokker ilmoitti tammikuussa 1940 pystyvänsä toimittamaan 12 konetta 4,5 kuukauden toimitusajalla ja loput kuusi konetta kuuden kuukauden toimitusajalla. 2. helmikuuta 1940 Lundqvist päätti luopua kaupasta moottoreiden ja potkurien saantivaikeuksien vuoksi.[8] Koneisiin olisi haluttu Bristol Mercury -moottorit.[6] Koneet myytiin Alankomaiden ilmavoimille.

    Huom
    Teksti lainaus" https://fi.wikipedia.org/wiki/Fokker_G.1 ” joten siitä on turha minulle ……..



    [​IMG]
    Me 410 B-2/U-2/R-4 bomber destroyer, this aircraft carried a foward firing armament of four 20 mm canno, four 7.9 mm machine guns and four launchers for 21 cm mortars


    [​IMG] [​IMG]
    Breda Ba.65
    https://en.wikipedia.org/wiki/Breda_Ba.65

    [​IMG] [​IMG]
     
  21. Ottoville

    Ottoville Kenraali Lahjoittaja

    Liittynyt:
    05.12.2010
    Viestejä:
    2,093
    Tykkäykset:
    4,039
    Pisteet:
    636
    [​IMG] [​IMG]
    German tanker inspecting the trail from falling into the Soviet shell on the frontal armor of the Panzer. V “Tiger”. Kursk.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Pothole after being hit by armor-piercing projectile 2-pounder tank gun
    The composite sheet of the forehead of the body after the defeat of his shell a 45-mm cannon from a distance of 200 meters
    For the American 37-mm gun mounted on the M3 light tank, the armor of the Czech tank was not a problem
    Hit a 37-mm projectile American guns knocked a ball machine gun installation of tower
    Penetration high-explosive projectile 76-mm cannon f-34 in the side of the tower
    Reservation scheme Pz.Kpfw.38(t), compiled in 1942, NII-48
    Repair “Prague” BTRZ №82, Moscow, may 1942
    Sending to the front, summer 1942. Good view of the machine-guns on the turret roof

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Pullosorsa tykkäsi tästä.
  22. Kongo-Müller

    Kongo-Müller Kersantti

    Liittynyt:
    07.01.2017
    Viestejä:
    105
    Tykkäykset:
    173
    Pisteet:
    16
    Valatilaisuus Oulussa 1954.Isäukko on jossain tuolla seassa. Oulu -54..jpeg
     
    YliKoo tykkäsi tästä.

Jaa tämä sivu