Kuvia

1801656_original.jpg
1802290_original.jpg
1802104_original.jpg
1805154_original.jpg
1801748_original.jpg
1801314_original.jpg
1800804_original.jpg
1804671_original.jpg
Nuo ne mahtoi olla kivoja vehkeitä miehistölle, moottori samassa tilassa, ei mitenkään eristetty miehistötilasta...:eek:
 
Hienoja kuvia karmivista hetkistä.
Olen joskus miettinyt kuinka helppoa oli hyvätä tuollaisesta pommikoneesta joka oli aloittanut kuolonsyöksynsä, tai paloi kuten tuossa muutamissa kuvissa näkyi.
 
Hienoja kuvia karmivista hetkistä.
Olen joskus miettinyt kuinka helppoa oli hyvätä tuollaisesta pommikoneesta joka oli aloittanut kuolonsyöksynsä, tai paloi kuten tuossa muutamissa kuvissa näkyi.

Jos vaikkapa siipi katkeaa, se aiheuttaa spiraalisyöksyn ja korkeita g-voimia. Koneesta oli vaikea päästä hyppäämään.
Jos lentotila säilyy suhteellisen vakaana, uskoakseni silloin putkesta kohtuullisesti pois pääsi.
 
Ensin Ottolta kiellettiin se oma ketju sieltä iltavapaista mutta nyt ikäänkuin salaa on muodostunut uusi jossa voi postata mitä tahansa maan ja taivaan välillä. On tää kiero kaveri. ;)
 
Jos ei kerran kuvat kiinnosta niin antaa olla.

Tarkoitus oli vain jakaa niitä kuvia, mitkä saatavat olla mieleen kiintoisia myös muille

ps.
Nyt toveri Herman30 voi näyttää kyntensä ja tuottaa sitä sisältö mitä maanpuolustus.net tarvitsee.

Eikä vain v…….. niille jotka viitsivä sitä yrittää.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ei kerran kuvat kiinnosta niin antaa olla.

Tarkoitus oli vain jakaa niitä kuvia, mitkä saatavat olla mieleen kiintoisia myös muille

ps.
Nyt toveri Herman30 voi näyttää kyntensä ja tuottaa sitä sisältö mitä maanpuolustus.net tarvitsee.

Eikä vain v…….. niille jotka viitsivä sitä yrittää.
Hymiöistä voi useinkin tulkita, että kirjoittaja ei ole ollut aivan tosissaan, kasvokkain on helpompi osoittaa että kommettia ei ole tarkoitettu otettavaksi ihan tosissaan. Jos vaikka laskettelurinteessä joku konttaa, niin kaveri todennäköisesti toteaa että olipas komea voltti.

Onko tällainen tuttua lainkaan, @Ottoville ?
 
Hymiöistä voi useinkin tulkita, että kirjoittaja ei ole ollut aivan tosissaan, kasvokkain on helpompi osoittaa että kommettia ei ole tarkoitettu otettavaksi ihan tosissaan. Jos vaikka laskettelurinteessä joku konttaa, niin kaveri todennäköisesti toteaa että olipas komea voltti.

Onko tällainen tuttua lainkaan, @Ottoville ?

Olen vai kyllästynyt tämän toisen henkilön ……….
Asioista jotka eivät koske hätä mitenkään.
 
Olen vai kyllästynyt tämän toisen henkilön ……….
Asioista jotka eivät koske hätä mitenkään.
No onko tuo "Yleisön pyynnöstä" - systeemi itsestäsi aikuismaista. Vedätätkö vaan meitä muita?

Vink: Kun kirjoittaa keskustelupalstalle, niin jokainen viesti koskettaa jonkinverran jokaista kirjautunutta. Siihenkin on syytä varautua, että jonniimoista palautetta seuraa.

Kuka leikkiin ryhtyy, se hajun kestäköön :rolleyes:
 
MJ09-005.jpg


Tämä ei kohdistu kehenkään eikä mihinkään...
 
No onko tuo "Yleisön pyynnöstä" - systeemi itsestäsi aikuismaista. Vedätätkö vaan meitä muita?

Vink: Kun kirjoittaa keskustelupalstalle, niin jokainen viesti koskettaa jonkinverran jokaista kirjautunutta. Siihenkin on syytä varautua, että jonniimoista palautetta seuraa.

Kuka leikkiin ryhtyy, se hajun kestäköön :rolleyes:


Raja menee siinä ettei minulla ole mitään keskuteltavaa/asiaa toverille joka nimitelee.

Minä en puutu hänen tekemisiin/viesteihin eikä hän minun, millään tavoin.

PS. kyse on yksin omaan
images
 
Raja menee siinä ettei minulla ole mitään keskuteltavaa/asiaa toverille joka nimitelee.

Minä en puutu hänen tekemisiin/viesteihin eikä hän minun, millään tavoin.

PS. kyse on yksin omaan
images
Voipi olla että tämä keskustelu ei johda puusta pitkään.

Itse olen tähän sekaantunut ihan uteliaisuuttani, olen yrittänyt saada selville onko kyse vedätyksestä vai mistä. Ilmeisesti vai mistä. Tai sitten ei. Miten vaan.
 
Voipi olla että tämä keskustelu ei johda puusta pitkään.

Itse olen tähän sekaantunut ihan uteliaisuuttani, olen yrittänyt saada selville onko kyse vedätyksestä vai mistä. Ilmeisesti vai mistä. Tai sitten ei. Miten vaan.

Tarkoitus oli vain jakaa ”löytöjä (kuvia)” jotka saattaisivat kiinnostaa muitakin.
Ja joitain jopa kiinnosti.
Minusta tämä vain oli yhden laista sisällön tuotantoa.

Sitten on näitä ”Ensin Ottolta kiellettiin se oma ketju sieltä iltavapaista mutta nyt ikäänkuin salaa on muodostunut uusi jossa voi postata mitä tahansa maan ja taivaan välillä. ”

On turhaa käyttää aikaa siihen että yrittää jakaa kuvia joita itse pitää hyvinä/kiinnostavina.
Koska aina on niitä jotka haluavat estää sen.

Mutta nyt asia on kunnossa ei kuvia ei ongelmaa:):):):):)
 
Tarkoitus oli vain jakaa ”löytöjä (kuvia)” jotka saattaisivat kiinnostaa muitakin.
Ja joitain jopa kiinnosti.
Minusta tämä vain oli yhden laista sisällön tuotantoa.

Sitten on näitä ”Ensin Ottolta kiellettiin se oma ketju sieltä iltavapaista mutta nyt ikäänkuin salaa on muodostunut uusi jossa voi postata mitä tahansa maan ja taivaan välillä. ”

On turhaa käyttää aikaa siihen että yrittää jakaa kuvia joita itse pitää hyvinä/kiinnostavina.
Koska aina on niitä jotka haluavat estää sen.

Mutta nyt asia on kunnossa ei kuvia ei ongelmaa:):):):):)
Oletko @Ottoville ajatellut asiaa siltä kannalta, että monet täällä olijoista ovat sellaisia jotka ovat ovat tottuneet toimimaan porukoissa myös tilanteissa, joissa kaverin tekemisellä on merkitystä. Kykeneekö toinen noudattamaan sääntöjä jotka hommaan kuuluvat ja tarvittaessa joustamaan omistakin lähtökohdista siksi että homma sujuu.

Sotaväkeen liittyvät asiat ovat tällaisia mitä suuremmassa määrin mutta monilla on myös harrastuksia, joissa jengin yksikertaisesti täytyy pystyä toimimaan sovitun mukaan turhia nillittämättä.

Tämänhenkisellä sivustolla joutuu automaattisesti tuon tyyppisen arvioinnin kohteeksi ja jos epäilys herää, kaveria testataan ennakkoon. Voit itse arvioida kuinka moni täältä haluaisi sinut viereensä tosi paikkaan. Vinkkinä - vedättää voi ja pitääkin, koska testaus toimii moneen suuntaan. Sopivassa vaiheessa kannattaa antaa joku signaali jolla tsekataan että huomaako tämä tiukkapipoinen arvioija että nyt häntä puolestaan viedään. Voi olla että olet noin toiminut ja se olenkin minä joka teen itsestäni hölmön. Jos näin on niin no can do.
 
Back
Top