Lätkä-foorumi

Eilen avasin minäkin liigakauden katsomalla JYP-HIFK matsia. ( tuli ostettua kausipassi :eek: )

Avauspeliksi kohtuullista, kyllä näkee, että pre-seasonia ja CHL:ää on pelattu,
paljon valmiimpaa peliä molemmilta kuin joskus aiemmilla kausilla.
Tosin ei vielä aivan huipulla olla, mutta alkuun on päästy.
 
Tämä on aika fiiliksiä nostattava, reserviläisveljet. !!!!!!!!!!! NHL - Finland!

 
Erikoinen peli tuo lätkä !
HIFK on viime pelit tarponut (jälleen) syvällä suossa ja vieraspeli sarjakärki Kärppiä vastaan ei paljon luvannut.
Alkupuoli pelistä menikin odotetusti, 2. erässä Kärpät johti jo 4-1 ja peli näytti menevän "normaaliin" suuntaan.
Todella erikoisten vaiheiden jälkeen lopputulos oli 5-6 eli HIFK voitti.
Tilastonikkarit voisivat kaivaa esille milloin Kärpille on ylipäätään tehty 6 maalia ja vielä Raksilassa !
Minun muistin aikana sellaista ei ole tapahtunut.
 
Arvaa kenellä meni pitkäveto pieleen HIFK.in ihme suorituksen takia. :mad:
 
On kyllä ilo seurata Mikko Rantasen otteita. Vaatimaton jätkä, ei tee itsestään numeroa, vaan tekee kovaa duunia ja vielä kovempaa tulosta. NHL pistepörssin kärjessä tukevasti, eikä nouse hattuun.
 
Lasten suusta se totuus aika usein kuullaan. Fiksu tyttö tuo Jaana :giggle:

BTW. Iso peukku pikkuleijonille (y) Upeaa !
 
Olipahan mukavaa käydä oikeen Hakamettässä kokemassa taas kun porkkanaa raastetaan ja Tampere hiljenee. On se Kaapo vaan ihme sälli nuoreksi klopiksi (y)

Joku Patrian äijä kävi tiputtamassa kiekon, mut ei auttanut edes amokset tänään Tapparaa kun Turun rannikkotykki Ilkka Heikkinen jysäytti kiekon yläpesään hirveällä täyslatauksella.

Tätä lisää kevään koittaessa. Pleijarit lähenee ja pelit kovenee.
 
Lätkä. Tuo intohimoja herättävä asia. N. 20v sitten.
Kers menee paikalliseen baariin, tilaa oluen. Ennen kuin olut on saapunut nokan eteen, viereen tulee mies joka kysyy...
"kumpaa nää kannatat Tapparaa vai Ilvestä"
Hörppy oluesta, tiukka katsekontakti "En kumpaakaan, minua ei kiinnosta vittuakaan jos aikuiset miehet luistelee jonkun kumilätkän perästä jossain kaukalossa"
Varauduin että nyt alkaa mylläkkä, mutta ei. Sain olla loppuillan ihan rauhassa kyseisessä baarissa.
 
Lätkä. Tuo intohimoja herättävä asia. N. 20v sitten.
Kers menee paikalliseen baariin, tilaa oluen. Ennen kuin olut on saapunut nokan eteen, viereen tulee mies joka kysyy...
"kumpaa nää kannatat Tapparaa vai Ilvestä"
Hörppy oluesta, tiukka katsekontakti "En kumpaakaan, minua ei kiinnosta vittuakaan jos aikuiset miehet luistelee jonkun kumilätkän perästä jossain kaukalossa"
Varauduin että nyt alkaa mylläkkä, mutta ei. Sain olla loppuillan ihan rauhassa kyseisessä baarissa.
Ei vääntäminen jostain asiasta yleensä oo kovin hauskaa jos toista osapuolta ei vittuakaan kiinnosta :D
 
Olen sukua lätkän maailmamestarille.
 
Back
Top