Laaturuokatopikki

Maidan

Respected Leader
Kun on juomatopikki, niin sitten pitää olla ruokatopikki myös
1jzYf+


Nyt syön erittäin laadukaita chipseja Lay's merkisia. Koskaan en pitänyt erityisemmin chipseista, mutta näihin rakastuin.
Tästä tulee kestosuosikki:
1axqb+
 
Kun on juomatopikki, niin sitten pitää olla ruokatopikki myös
1jzYf+


Nyt syön erittäin laadukaita chipseja Lay's merkisia. Koskaan en pitänyt erityisemmin chipseista, mutta näihin rakastuin.
Tästä tulee kestosuosikki:
1axqb+
Näistä perussipseistä oma lemppari komeilee tässä. Rasvaa on reippaasti ja maku suussasulava.
300g-Original1.png
 
Näistä perussipseistä oma lemppari komeilee tässä. Rasvaa on reippaasti ja maku suussasulava.
300g-Original1.png
En ole sellaista merkkia nähnyt, mistä ostit tämän?

Nyt maistoin toista American bbg, Taffelin, sweet&smoky ja se oli pettymyys. Luulin että se voi olla samanlainen, kun lähikaupassa ei ollut tätä uutta Lay'sin makua. Mutta taivallisen Lay's Deep Ridged verrattuna Taffelin chipsit ovat ihan surkeat. En suosittele. Kauhea pettymyys, ja Lay'sit loppui :(
 
Viimeksi muokattu:
En ole sellaista merkkia nähnyt, mistä ostit tämän?

Nyt maistoin toista American bbg, Taffelin, sweet&smoky ja se oli pettymyys. Luulin että se voi olla samanlainen, kun lähikaupassa ei ollut tätä uutta Lay'sin makua. Mutta taivallisen Lay's Deep Ridged verrattuna Taffelin chipsit ovat ihan surkeat. En suosittele. Kauhea pettymyys, ja Lay'sit loppui :(
Ainakin arinan myymälöistä noita saa, tai onhan monesti tuotevalikoimissa paikkakuntakohtaisia eroja. Minäkään en taffelin perussipseistä niin välitä, paitsi ehkä ranch ja bravo menettelee. Ne on aika mausteisia.
 
Viimeksi muokattu:
Muistan kerran maistaneeni tätä pähkinäseosta, oli kanssa niin hyvin maustettu:
18yqW+

Sitten heillä on vielä Brazilian Mix. Täytyy ottaa selvä missä niitä myydään, jos myydään enää missään. Menken Orlando on valmistaja, sen laittanut ylös.
Huippumakuisia olivat!
 
Estrellan sileät herkku chipsit ovat suosikkini.
 
Jos joku tykkää kepapista, niin Orikedon Tavernassa (Turgu) on parhaat annokset koon ja maun puolesta, mitä Suomesta löytää. Kepappi riisillä-annos on sellainen "pesuvatin" kokoinen ja aivan h-vetin hyvää.
 
Laadukkaiden epätervellisyyksien jälkeen on hyvää syödä laadukaita omegoja sisältävät tuotteet.

Tämä kalamata oliivi on ainoa, joka hyväksynyt ruokavaliooni, ostan kyllä aina pitkin hampaita, koska olen vihainen Kreikalle, mutta toistaiseksi en boikotoi.
19BQs+

Kerron yhden reseptin:
Näitä oliivien lisäksi jäävuorisalaatti, tomaatit (vain kotimaiset!), makea paprika, pehmeä arlan salaattijuusto (hinta-laatusuhde kohdalla) , ja ehdottomasti vehnächiapata, se pieni, pullan kokoinen. Ilman sitä maut eivät tulee esiin. Sekään Fontana Extra Virgin oliiviöljyä LUOMU "pähkinäinen ja täyteläinen"
1jzYf+
Ja aivan hiukan Bertollin punaviini balsaamicoa, suola maltillisesti, mustapippuria myllystä, eikä mitään muita mausteita, koska voivat pilata maun. Ei mitään basilikoita yms.,mielestäni ovat ihan turhia mausteita tähän salaattiin ja tämän salatin hinta ei saa olla korkea. Tämän kaiken huuhdon alas kahvilla.
 
Eineksistä parhaita omassa kategoriassaan on Lidlissä myytävä perunasalaatti, joka voittaa Atrian ja Saarioisen vastaavat ihan 10-0.

Niillä on välillä sellainenkin versio, jossa ei ole jugurttia mukana, elikkäs on sellainen tasaisen keltainen ja pelkän perunainen. Ai että on hyvää ja tuo satasella mieleeni entisen kotipaikkani Baijerin.
Voittaa myös Atrian ja Saarioisten vastaavat. Salaisuus piilee siinä kuinka taitavasti käyttävät etikan siinä maustamisessa.
- huuhdellaan hyvällä oluella -
 
Eineksistä parhaita omassa kategoriassaan on Lidlissä myytävä perunasalaatti, joka voittaa Atrian ja Saarioisen vastaavat ihan 10-0.

Katso liite: 4225
Jos noita Lidl:in perunasalaatteja arvioisin. Niin oma herkku kulkee tässä. Sitä kylläkin myydään vain kesäisin. Hinta-laatu suhde on myös kohdillaan ja rasvaa on jälleen rutkasti, siitähän se maku tulee tulee.
1429090988potatosalad2.png
 
Nää on ihan parhautta:
5506_Maustekurkku_pikkupelti_3kg.jpg
Paikallisessa K-kaupassa ei ollut näitä. Minulla on sellainen muistikuva että maistoin niitä joskus ja pidin. K-kaupassa oli pelttipurkissa vain "Sauvo" merkkisia. Itse suosinut Felixin Amerikkalainen maustekurkku.

Maistoin myös Elmon Real Snacks Originalia, hyviä chipseja perusmakuisiksi.
Kuitenkin minun Lay's johtaa vielä toistaiseksi, se on maukkampi. Nyt testailen tavallista Lay'sin Barbecue Flavoria, nekin maukkaita, parempia kun Taffelit, muttei niin hyviä kun kun American BBQ Deep Ridged.
 
Paikallisessa K-kaupassa ei ollut näitä. Minulla on sellainen muistikuva että maistoin niitä joskus ja pidin. K-kaupassa oli pelttipurkissa vain "Sauvo" merkkisia. Itse suosinut Felixin Amerikkalainen maustekurkku.

Maistoin myös Elmon Real Snacks Originalia, hyviä chipseja perusmakuisiksi.
Kuitenkin minun Lay's johtaa vielä toistaiseksi, se on maukkampi. Nyt testailen tavallista Lay'sin Barbecue Flavoria, nekin maukkaita, parempia kun Taffelit, muttei niin hyviä kun kun American BBQ Deep Ridged.
En minä väitä että ne parhaita olisi, mutta hinta-laatu suhde on parempi, koska mainitut sipsit maksaa vähemmän ja ne ovat maukkaampia kuin vaikka taffelin ja estrellan perussipsit. Sehän se sipsien perusidea onkin, äkkimakeaa pienellä rahalla. Ravinnollista arvoa niillä ei oikeasti ole. Pittääpä munkin kokkeilla tota layssia. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Jos olette Joensuussa ja etsitte purtavaa, niin suosittelen "Dolly":ä. Tavallisten hampurilaisten lisäksi saa myös kebap annoksen tai vastaavan annoksen pihvillä (kaksi ohuehkoa possupihviä) tai sitten erillaisia täytettyjä patonkeja. Mutta se mikä tekee tästä paikasta erikoisen, niin heiltä saa myös varsin kustannustehokkaan salaattiannoksen! Annos sisältää jäävuorisalaatin ja 4 tai 6 lisuketta (mukaan saa kanaa, katkarapuja, sekä toisinaan kinkkupaloja), jotka saa valita itse. Hoitoon sisältyy vielä pätkä patonkia tai ruispalat, tuorejuusto sekä mukillinen vettä! Kokoa tuolla hoidolla on tarpeeksi.

Mainostaminen ei taida olla sallittua, joten en laita linkkiä.
 
En minä väitä että ne parhaita olisi, mutta hinta-laatu suhde on parempi, koska mainitut sipsit maksaa vähemmän ja ne ovat maukkaampia kuin vaikka taffelin ja estrellan perussipsit. Sehän se sipsien perusidea onkin, äkkimakeaa pienellä rahalla. Ravinnollista arvoa niillä ei oikeasti ole. Pittääpä munkin kokkeilla tota layssia. ;)
Kokeile Barbecue tai jos löydät uutuus maun American BBQ Deep Ridged.

Huh, söin loput Real Sancksit, että maistuneet kahvin kanssa raskan työn päälle. Cola kyllä passasi, mutta sain viimeksi chipsi-cola yhdistelmästä närästystä, tai syönyt niitä liika ja liian myöhän.

Lähetin kaksi kyselyä Hollantiin, mistä löydän Suomessa näitä mexicon mix pähkinäseoksia, eivät vastaneet :mad:
 
Jos olette Joensuussa ja etsitte purtavaa, niin suosittelen "Dolly":ä. Tavallisten hampurilaisten lisäksi saa myös kebap annoksen tai vastaavan annoksen pihvillä (kaksi ohuehkoa possupihviä) tai sitten erillaisia täytettyjä patonkeja. Mutta se mikä tekee tästä paikasta erikoisen, niin heiltä saa myös varsin kustannustehokkaan salaattiannoksen! Annos sisältää jäävuorisalaatin ja 4 tai 6 lisuketta (mukaan saa kanaa, katkarapuja, sekä toisinaan kinkkupaloja), jotka saa valita itse. Hoitoon sisältyy vielä pätkä patonkia tai ruispalat, tuorejuusto sekä mukillinen vettä! Kokoa tuolla hoidolla on tarpeeksi.

Mainostaminen ei taida olla sallittua, joten en laita linkkiä.

Eikai hyvien kokemusten jako ole kiellettyä varsinkin, kun kyse ei ole mainonnasta, jossa kirjoittaja rekisteröityy vain viestittämään mainoksensa. Laita vaan linkki.
 
Back
Top