Laki ja siihen liittyvät kysymykset mm työsuhde

BlackFox

Ylipäällikkö
Sattuuko foorumilla olemaan lakiasioiden parissa työskenteleviä?

Varmasti välillä ajankohtainen aihe mm kilpailukieltosopimukset, irtisanomiset, lomien kiellot ym

Ei tarkkaan tiedetä paljon työttömiä koronan tiimoilta tulee ja aihe varmasti koskettaa lähes jokaista joskus
 
Valmiustila antaa mahdollisuuden olla noudattamatta työaikalakia tai vuosilomalakia, tämä saattaa tulla monille vielä tutuksi.
 
Sattuuko foorumilla olemaan lakiasioiden parissa työskenteleviä?

Varmasti välillä ajankohtainen aihe mm kilpailukieltosopimukset, irtisanomiset, lomien kiellot ym

Ei tarkkaan tiedetä paljon työttömiä koronan tiimoilta tulee ja aihe varmasti koskettaa lähes jokaista joskus


Mennään kyllä niin syvissä vesissä, että kukaan ei varmasti tiedä mitä tapahtuu. Oikeastaan olen tyytyväinen, että uhka on luonnontieteellinen eikä poliittinen. Maanjohto voi olla proaktiivinen.

Pienessä mielessäni Suomen talous kyykkää kyllä syvälle. Vuosi 92 on tämän rinnalla pientä, vaikka kuin kusella on sydämeen piirretty. Niinpä monet siviilioikeudellisia sopimuksia saatetaan pystyä sovittelemaan ja yhteiskunta pelastaa jotain. Se taas miten omalle kohdalle osuu, on arvoitus..

Valmiuslain toimivaltuudet ovat vain ne mitä mainitaan, tosi tarkkaanl Meidän hyväksil
 
Valmiustila antaa mahdollisuuden olla noudattamatta työaikalakia tai vuosilomalakia, tämä saattaa tulla monille vielä tutuksi.
Ai tämänkö takia tämä valmiuslaki oppositiosta haluttiin?

Ja sitten jatkona erittäin rajuihin leikkauksiin!

Edit2.
Tämä kuvio sovittu globaalisti että saadaan tarvittavat leikkaukset tehtyä?!

Edit3: Ei sikainfluenssan aikaan vastaaviin toimiin kuitenkaan ryhdytty. Nyt jokin alkoi haisemaan ja pahasti.
 
Viimeksi muokattu:
Ai tämänkö takia tämä valmiuslaki oppositiosta haluttiin?

Ja sitten jatkona erittäin rajuihin leikkauksiin!

Edit2.
Tämä kuvio sovittu globaalisti että saadaan tarvittavat leikkaukset tehtyä?!

Edit3: Ei sikainfluenssan aikaan vastaaviin toimiin kuitenkaan ryhdytty. Nyt jokin alkoi haisemaan ja pahasti.

Maailmantalous on ollut kestämättömällä pohjalla vuodesta 2008, ja oli sitä jo sitä ennen, tämän tietävät kaikki asiaan perehtyneet.
Itse en pitäisi huonona jos tämän kriisin varjolla länsimaita tervehdytetään, jos mitään ei tehdä on totaalinen romahdus mahdollinen.
Siitä suurimmat hyötyjät ovat Kiina ja Venäjä jotka pitkäaikaisten tavoitteidensa saavuttamiseksi ovat valmiita kärsimään ja ovat varautuneet siihen keräämäällä strategisia varantoja.
Suomi on parhaita länsimaita strategisen varautumisen eri osa-alueilla joten Suomella on hyvä mahdollisuudet selvitä läpi kurimuksesta, siihen vaaditaan päättäväistä ja asiansa osaavaa johtajuutta.
 
Maailmantalous on ollut kestämättömällä pohjalla vuodesta 2008, ja oli sitä jo sitä ennen, tämän tietävät kaikki asiaan perehtyneet.
Itse en pitäisi huonona jos tämän kriisin varjolla länsimaita tervehdytetään, jos mitään ei tehdä on totaalinen romahdus mahdollinen.
Siitä suurimmat hyötyjät ovat Kiina ja Venäjä jotka pitkäaikaisten tavoitteidensa saavuttamiseksi ovat valmiita kärsimään ja ovat varautuneet siihen keräämäällä strategisia varantoja.
Suomi on parhaita länsimaita strategisen varautumisen eri osa-alueilla joten Suomella on hyvä mahdollisuudet selvitä läpi kurimuksesta, siihen vaaditaan päättäväistä ja asiansa osaavaa johtajuutta.

Maailmantalous on yhtä kestävällä pohjalla kuin mikä tahansa muukin pyramidihuijaus voi olla. Esim. edelleen moni WinCapita-sijoittaja on sitä mieltä, että valtio salaliittoili erittäin tuottoisan sijoitusklubin nurin ja mitä enemmän vastaavia olisi Suomessa niin Suomen talous pyörisi kuin rasvattu. Ei kestä kauaa kuin tämä tuleva (lue: lopullinen) lama paketoidaan Kiinan hybridihiplausviiruksen tekeleeksi ja saadaan huomio siirrettyä pois itse pyramidihimmelin perustuksista pois. Suomi Oy tulee selviämään erittäin mallikkaasti, itse kansasta en ole niinkään varma.
 
Back
Top