Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puhumattakaan siitä että kun täällä käy kova flaksi, niin pääsee juttuineen valtakunnallisesti merkittävimmän sanomalehden pilakuvan aiheeksi.Kuinka paljon maanpuolustus.netillä on lukijoita? Yleensä keskustelupalstoilla on paljon enemmän lukijoita kuin keskustelijoita.
Voisin ehkäpä ensimmäistä kertaa julkisesti avata mpnetin tilastoja sen vertaa, että edellä mainituissa tilastoissa kirjautuneita on ollut tosiaan about max. 100, vieraita on ollut parhaillaan n. 3000.Tämän hetken tilanne.
Yhteensä: 575 (jäseniä: 101, vieraita: 415, robotteja: 59)
Minun satunnaisten ja puutteellisten havaintojeni mukaan ensimmäisiä kertoja kun rekisteröityneitä jäseniä on yhtäaikaa paikalla yli 100.
Kohtuullisen hyvältä näyttää
Heti Ukrainan kriisin alussa osuin etsiessäni tarkempia tietoja tapahtumien kulusta.
Minä olen laiskarekisteröityjä tämä on ainoa keskustelupalsta jonne olen rekisteröitynyt.Mitä varten sinulla meni sitten kuitenkin ~ vuosi ennen kuin rekisteröidyit?
'Suomi häviäisi varmasti' lööppi ja artikkeli Iltalehdessä arviolta syksyllä 2014 aktivoi etsimään tietoa valmiudesta, LKP:stä, Perk:stä ym puolustusasioista. Jutussa annettiin todella huono kuva mahdollisuuksistamme, palstalta on sittemmin löytynyt yhtä ja toista huojentavaa tietoa. Tietysti mp-asiat ja historia on aina kiinnostanut muutenkin. Liityin joukkoon 1.1.16
Ne on ns. aktiivisuuspisteitä, määrittää esim. tuon "sotilasarvon" nimimerkin alla, kertyy viestimäärän mukaan.Eräs asia mietityttää, mitä nämä käyttäjille kertyvät pisteet ovat, ja mistä niitä kertyy `?