Malli-henkilöiden rotu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starpom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Selvä aasinsilta lempiaiheeseeni. Olen ihmetellyt myös mikä ihme on saanut aikaan sen, että mustalaisille on yleisesti otettu käyttöön omat normit sossussa ja/tai kelalla sen heimovetimien suhteen. Minun tiedossani ei ole että millekään muulle väestöryhmälle olisi kirjattu subjektiivinen oikeus saada maksusitoumus kerran tai vuodessa räätälillä teetätettävä heimouniformuun kulttuurillisista syistä. Tämä on mitä törkeintä rasismia. Yhteiskunta tukee kulttuurillista sopeutumattomuutta nelinumeroisella summalla per nuppi. Suomessa en ole koskaan nähnyt heimovetimet päällä olevaa työntekijää.

Saapa nähdä koska muut geelitukat ryhtyvät vaatimaan oikeutta maksuttomiin heimovetimiin.
Olen joskus 6v sitten kyseenalaistanut tämän sossussa, kun olin pyytämässä itselleni vaaterahaa tavallisena köyhänä suomalaisena opiskelijana. Vastauksena sossun akalta tuli että "mutta kun se kuuluu heidän kulttuuriinsa". Heitin vastapalloon, että eikö vaatteet kuulu meidän kulttuuriimme. Sossun akka meni hiljaiseksi sen jälkeen.

Sain kuitenkin kokonaiset sata euroa vaaterahaa! :cool:

Kehotan lopettamaan myös futiksen seuraamisen sekä kaljan mittauksen, jos moista harrastaa...vasuritapoja...
Nyt päästiin asian ytimeen. Eikös se ollut ihan ministerismiehiä, joka huuteli futismatsissa.

"Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen"

Hifkilöiset on sitten asia erikseen.

6q58x.jpg

Canada Goose toppatakki maksaa noin tonnin

Kiinnitti viiime talvena huomion kun näitä näkyi kadulla aivan joka välissä. Aattelin, että joku ”tarjoustalon” juttu kun ”kaikilla” sellainen on. Mietin, että onpa erikoinen muotivillitys kun vielä niin tylsän/tavanomaisen näkönenkin vaate. Päätin etten iki maailmassa osta. Että tonnin. Piti tarkistaa ja pitihän se paikkansa :oops:

Kiinnitti viiime talvena huomion kun näitä näkyi kadulla aivan joka välissä. Aattelin, että joku ”tarjoustalon” juttu kun ”kaikilla” sellainen on. Mietin, että onpa erikoinen muotivillitys kun vielä niin tylsän/tavanomaisen näkönenkin vaate. Päätin etten iki maailmassa osta. Että tonnin. Piti tarkistaa ja pitihän se paikkansa :oops:
Hämmästyttävää kyllä, Canada Goose -tuotteita saa huomattavasti halvemmalla, jos arvottaa tuotemerkkiä enemmän kuin tuotteen lämpöarvoa. Ja vieläkin halvemmalla, jos tuotemerkinkään ei tarvitse olla ihan samanlainen, vaan "riittävän samanlainen" riittää.

Ja ei. Omakohtaista kokemusta ei ole. Itse käytän lähinnä Varustelekan tuotteita tai sitten ns. Heavy Duty -työvaatteita, mutta tuttavapiiristä löytyy.

Hämmästyttävää kyllä, Canada Goose -tuotteita saa huomattavasti halvemmalla, jos arvottaa tuotemerkkiä enemmän kuin tuotteen lämpöarvoa. Ja vieläkin halvemmalla, jos tuotemerkinkään ei tarvitse olla ihan samanlainen, vaan "riittävän samanlainen" riittää.

Ja ei. Omakohtaista kokemusta ei ole. Itse käytän lähinnä Varustelekan tuotteita tai sitten ns. Heavy Duty -työvaatteita, mutta tuttavapiiristä löytyy.
Jos tykkää yllätyksistä, niin ei muuta kun tilaamaan.

• Tykkää
Reactions: EK
Nyt päästiin asian ytimeen. Eikös se ollut ihan ministerismiehiä, joka huuteli futismatsissa.

"Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen"

Hifkilöiset on sitten asia erikseen.

Katso liite: 45500
Jumalauta että toi ylipalkattu kusipää vituttaa meikäläistä. Oli tilaisuus heittää se

Olen joskus 6v sitten kyseenalaistanut tämän sossussa, kun olin pyytämässä itselleni vaaterahaa tavallisena köyhänä suomalaisena opiskelijana. Vastauksena sossun akalta tuli että "mutta kun se kuuluu heidän kulttuuriinsa". Heitin vastapalloon, että eikö vaatteet kuulu meidän kulttuuriimme. Sossun akka meni hiljaiseksi sen jälkeen.

Sain kuitenkin kokonaiset sata euroa vaaterahaa! :cool:

Siehän oot selvä rasisti, ko semmosia ääneen sanot

Back