Messenger ja FB

Maidan

Respected Leader
Luin lehdestä että Messenger nyt ei ole enää FB:n kanssa, ja nyt en pääse sinne suoraan jo kolmatta päivä. FB:n kautta näen messengerin keskustelut. Olen päivittänyt IPadin, ei apua. Mitä teen?
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin PC:n web-selaimella Facebookista käytettäessä Messenger toimii. En tiedä miten mobiiliaplikaation laita.
Joillakin ilmeisesti ongelmia edelleen sen FB/Instagram häiriön jälkeen muutama päivä sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoitus on "Tee valintasi Messenger sovelluksessa puhelimellasi, palaatakaisin ja napauttaa OK". Alla on "selvä" toiminto. Kun napautan sen, se huuta "jatkaa puhelimellasi....."
Minulla on vain tämä IPad, ja samalla puhelin, sillä puhun harvoin ja nyt se on vanha Nokia Lumia, soitin sillä Apple tukeen. Ei siellä osattu sanoa juuta eikä jaata, vastaus "ei ole meidän tuote"
 
Viimeksi muokattu:
ilmoitus on Tee valintasi Messenger sovelluksessa puhelimellasi, palaatakaisin ja napauttaa OK". Alla on "selvä" toiminto. Kun napautan sen, se huuta "jatkaa puhelimellasi....."
Minulla on vain tämä IPad, ja samalla puhelin, sillä puhun ja kirjoittelen ja on vanha Nokia Lumia, joka toimii vain puhelimena. Soitan sillä aniharvoin. Nyt soitin sillä Apple tuleen. Ei siellä osattu sanoa juuta eikä jaata tähän.

Kokeilin logata selaimella messenger.com:iin. Siellä tuli vastaan tuo sama että pitää jatkaa puhelimen Messenger-aplikaatiossa. En ole sitä koskaan asentanut kun en somea halua käyttää mobiililaitteilla. Joten en osaa sen pidemmälle sanoa mitä pitää tehdä. Jos sinulla on Iphonessa Messenger-app erillisenä asenna se ja loggaa sisään. Ilmeisesti joku valinta siellä pitää tehdä.
 
Ei kai kukaan enää käytä metan tuotteita? Niissä on tietoturva täysin retuperällä. Puhutaan suuria, mutta totuus on kaukana.
Meinaatko, ettei ole luotettava systeemi, kun kysyy sisäänkirjauduttaessa "Oletko sinä se joka yrittää nyt kirjautua sisään? Olen - En"
 
Kokeilin logata selaimella messenger.com:iin. Siellä tuli vastaan tuo sama että pitää jatkaa puhelimen Messenger-aplikaatiossa. En ole sitä koskaan asentanut kun en somea halua käyttää mobiililaitteilla. Joten en osaa sen pidemmälle sanoa mitä pitää tehdä. Jos sinulla on Iphonessa Messenger-app erillisenä asenna se ja loggaa sisään. Ilmeisesti joku valinta siellä pitää tehdä.
Minulla ei ole IPhonea, vaan IPad.
 
Viimeksi muokattu:
Joten en osaa sen pidemmälle sanoa mitä pitää tehdä. Jos sinulla on Iphonessa Messenger-app erillisenä asenna se ja loggaa sisään. Ilmeisesti joku valinta siellä pitää tehdä.
Messenger on erillisenä sovelluksena, kuten FB ja safar yms
Koko päivän olen etsinyt tuore kirjoitus tästä ongelmasta, en löydä enää. Törmäsin vain yhteen. Siellä oli mainittu että ongelma alkaa kun ei voi kirjautua mesenngeriin puhelimella.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla on messenger app erillisenä sovelluksena, kuten pankki ja FB ja safari.
Koko päivän olen etsinyt tuore kirjoitus tästä, en löydä enää. Siellä mainittu että ongelma alkaa kun ei voi kirjautua mesenngeriin puhelimella.

Aika vaikea sanoa mitä asian korjaisi. Oletko kokeillut uninstalloida Messenger-aplikaatiota ja asentaa uudestaan? Toimiiko samalla tavalla?

Näyttää ongelmaa olevan edelleen joillakin käyttäjillä
 
Oletko kokeillut uninstalloida Messenger-aplikaatiota ja asentaa uudestaan?
Varmistan: uninstalloiminen on poistaminen ja uudelleen asentaminen?

Ennen kun kokeilen, varmistan vielä: kun tämä ilmoitus herja:
"XXXX, jatka avaamalla puhelimessasi oleva messenger. Koska aluellasi lait muuttamassa, sinun on tehtevä Messenger-kokemuksestasi koskeva valinta. Tee valintasi ja hanki lisätietoja sitä, miten se vaikuttaa kokemukseesi, avamalla Messenger-mobiilisovellus. Jos et näe valinta, käynnistä mobiilisovellus uudelleen. Jos sinulla ei ole sovellusta, voit ladata sen laittellesi sovelluskaupasta.
Tee valintasi mobiilisovelluskessa, pala takaisin ja napauttaa OK".

-Kun tämä herjää "puhelimessasi" niin tarkoittaa varmaan juuri tätä IPadini?
-Aika outoa tekstia, ehdottaa jotain valintoja muttei kerro mistä ylipäänsä niitä valintoja voi hakea.
 
Viimeksi muokattu:
Apple tuki oli yhtä tyhjän kanssa, nyt lisäksi suljettu vkonloppuna.
Hävittääkö uninstalottaminen vanhat keskustelut?

Ja jos jollakin viime päivien teksti aiheesta, mitä pitää tehdä mm ongelma alkaa kun asialle ei voi tehdä mitään, tai jotain vastaava.
En löytäse tekstia enää netista.
 
Viimeksi muokattu:
Varmistan: uninstalloiminen on poistaminen ja uudelleen asentaminen?
kyllä
Ennen kun kokeilen, varmistan vielä: kun tämä ilmoitus herja:
"XXXX, jatka avaamalla puhelimessasi oleva messenger. Koska aluellasi lait muuttamassa, sinun on tehtevä Messenger-kokemuksestasi koskeva valinta. Tee valintasi ja hanki lisätietoja sitä, miten se vaikuttaa kokemukseesi, avamalla Messenger-mobiilisovellus. Jos et näe valinta, käynnistä mobiilisovellus uudelleen. Jos sinulla ei ole sovellusta, voit ladata sen laittellesi sovelluskaupasta.
Tee valintasi mobiilisovelluskessa, pala takaisin ja napauttaa OK".

-Kun tämä herjää "puhelimessasi" niin tarkoittaa varmaan juuri tätä IPadini?
varmaan iPad käy myös.

> Hävittääkö uninstalottaminen vanhat keskustelut?

Uskoisin että keskustelut jäävät vaikka IPadin aplikaation poistaa, koska niiden kai pitäisi näkyä myös jos käytät Messengeriä Facebookista esim tietokoneen kautta. Tai jos sinulla olisi IPadin lisäksi puhelin jossa on Messenger asennettuna. Mutta en 100% varmasti tiedä.
 
Tai jos sinulla olisi IPadin lisäksi puhelin jossa on Messenger asennettuna. Mutta en 100% varmasti tiedä.
Ei ole toista puhelinta, nyt väliaikaisena vanha nokia johon ei voi asentaa yhtään mitään.
 
Poistin Messenger appin.
Asken huomasin että sinne tuttujen appien sekaan ilmestynyt joku ihmeen uusi appi, jota en muista asentaneeni. Nimelta terveys. Siinä on punainen sydän ja ilmoitus että kaikki terveystiedot ovat täällä.
Outoa sekin..

Lisäksi poistettu appi Messenger edelleen näkyy alapalkissa😡
 
Viimeksi muokattu:
Poistin Messenger appin.
Asken huomasin että sinne tuttujen appien sekaan ilmestynyt joku ihmeen uusi appi, jota en muista asentaneeni. Nimelta terveys. Siinä on punainen sydän ja ilmoitus että kaikki terveystiedot ovat täällä.

Wtf tämäkin on?! 😡

Lisäksi poistettu appi Messenger edelleen näkyy alapalkissa😡
Laitteesta virrat pois ja päälle. Näyttääkö samalta?

Sitten yrittää asentaa Messengerin uudestaan. En tiedä miten Apple Store vai mikä se on mistä aplikaatiot asennetaan näyttää onko joku asennettu vaiko ei.
 
Suljin ja avasin monta kerta. Nyt molemmat sovellukset poissa.
Menin AppStoreen asentamaan Messengerin uudestaan. Tarjosi vaihtoehtoa Messengerista "avaa".

Ei "asenna", siis auki on. Järjen mukaan poistetun messengerin kohdalla pitää olla toiminto "asenna"." Messenger" poistui silmista skreenilla, mutta ei AppStoren "muistista". Kun painan "avaa", sama paska ilmoituksineen jatkuu..
 
Viimeksi muokattu:
AppStore on paikka josta kaikki applikatiot haetaan ja asennetaan halutessaan.

Hyvin mahdollista että "mobiililaiteella" tämä herjaus sisältönä sekavassa viestissa joka estää minua menemästä messengeriin tarkoittakin jotain toista puhelinta. Eli sitä mitä minulla toimi vain puhelimena varalle, kyllä sitäkin liitymästä maksan. Mutten edes kanna mukana.
 
Viimeksi muokattu:
No niin..Ainoa toivo tekoälyn avuun ja huomenna yritän saada apua yhdeltä ihmiseltä.
Mutta kun luin tämän viestin, tuli hieman huolestunut olo.
" I believe that is part of the problem...they want you to sync your equipment which is a constant nightmare with its issues of syncing".

Soitin tänään Apple tukeen. Siellä naishenkilö zombimaisesti toisteli taas "messenger ei ole meidän tuote".Kun pyysin hellittää näiden kliseiden toistelua, muistutin että teidän laiteella en saa apin kanssa mitään aikaiseksi, ja voiko olla vika laiteessa jossain.
Apple tuki aina ehdottaa ruudun jakoa, kun ongelmia, tämä nainen ei halunnut, vaikka pyysin. Tälläistä oli ensimmäistä kerta elämässäni. Jouduin taistamaan pyyntöni monta kerta. Sitten hän taipui, mutta lähetti minulle uudestaan ja uudestaan hyväksymispyyntöä ruutujakoa varten mutta se ei reagoinut "hyväksyy" kosketteluun. Olin jo toivottomana mitä ihmetta on tälläinen.
Nainen tuntui nauttivan koko tilannesta, kun mikään ei toiminut.. Kun pyysin jotakin muuta asiantuntevampaa henkilölä avuksi, hän alkanut huutaa että sulkee koko puhelin kohta jos en lopettaa huutamista. Tilanne oli täysin päinvastainen.
Ongelmani on että minulla meni flunssan takia tänään ääni, käheä kuiskahdusta.

Tämä oli painajasmaisin kokemus Apple tuki palvelussa itse ongelman lisäksi.
Kun pyysin käytäyymään asiallisempi, hän hiemaan rauhoitui, ehkä kysynyt joltain muilta, kun hävisi linjalta. Mutta joka tapauksessa jäi vastausta vailla miten pääsen koko apista eroon.
Ihan tyhjä täynnä epäapua.
 
Back
Top