Mikä tämä ajoneuvo on?

En saa liitettyä kuvaa, vaikka kuinka supistan tiedostokokoa. Onko kellään tietoa, mistä löytyisi teknisiä tietoja yms. pitkän akselivälin Rasista? Kyseistä kuorma-autoa käytetään ainakin Dragsvikissä KRH pommi-autona. Kiinnostaisi lukea lisää kyseisestä kiesistä.
 
En saa liitettyä kuvaa, vaikka kuinka supistan tiedostokokoa. Onko kellään tietoa, mistä löytyisi teknisiä tietoja yms. pitkän akselivälin Rasista? Kyseistä kuorma-autoa käytetään ainakin Dragsvikissä KRH pommi-autona. Kiinnostaisi lukea lisää kyseisestä kiesistä.
Älä nyt heti liittymisen jälkeen ensimmäisessä postauksessa kysele tietoja Suomen kalustosta.
 
Älä nyt heti liittymisen jälkeen ensimmäisessä postauksessa kysele tietoja Suomen kalustosta.
No voi wiineri. Voitko ohjata minut säännön suuntaan, joka kieltää kalustotiedustelut? Ymmärrän, että tämänhetkinen maailmantilanne saa foorumilaiset varpailleen, mutta mun haluamat tiedot ei tietääkseni ole edes suojatasoa IV. Mulle tänne liittyminen on ensisijaisesti viimeisiä oljenkorsia saada tämä tiedonjanoni sammumaan, en ole muuttamassa foorumille. Siispä menin suoraan asiaan.
 
Ei kai siinä mitään isompia erikoisuuksia ole, turbiinin ansiosta helppo auto ajaa maastossa mutta heikon moottorijarrutun takia oiken mäkisessä maastossa saisi jarrusäiliöt/ kompuran tuotto olla isompi.
 
Ei kai siinä mitään isompia erikoisuuksia ole, turbiinin ansiosta helppo auto ajaa maastossa mutta heikon moottorijarrutun takia oiken mäkisessä maastossa saisi jarrusäiliöt/ kompuran tuotto olla isompi.
Hauska. Olis ehkä tarvinnu selventää paremmin, mutta siis mahtaako jostain löytyä jotain nettisivua jossa ajoneuvosta kerrotaan enemmän? Wikipedia kun näyttää vaan Masin ja Rasin. Siellä on maininta ohjuslavetillisesta pitkästä mallista, mutta sekin jää vain mainintaan. Rasi = SA-240 ja tämä mainittu pitkä versio Wikipedian mukaan SA-241, mutta googlettamalla ei tunnu mitään löytyvän juuri tästä SA-241. Jos joku tietää mistä löytyy, se on se mitä etsin. Lähinnä kiinnostaisi lavan sekä koko auton mitat ja kääntöympyrä yms. Eikä mitään mututuntumaa mittoihin, sen tiedän itsekin tuota ajattaneena että tekee 180-käännöksen yhtä ketterästi ku pendolino ja on pitkä ku nälkävuosi. Mulla on kuva siitä, niin jos joku tietää mikä on liitettävän tiedoston maksimikoko, voisin sen yrittää tähän saada.
 
Back
Top