Minä tykkään Stefanista

Vaikka kakka valuu alas hengitystiet tukkien, minä pidän siitä valheesta kiinni, että olen oikeassa, eikä poliitikko tee virheitä.

Hyvästi Suomen laki ja järjestys, mulla on tästä lähtien oma, omia tarpeita vastaava.
Onko se väärin?

Ei ole, niin Steffikin tekee. Valheet on valheita. Jos uskot niiden olevan totta, ne ovat totta. Älä ikuna kuuna päivänä myönnä virheitäsi. Kiinitä huomio epäoleniaseen.

Seppo, Seppo, Stefanin h***a "salaisessa tehtävässä"oleva Seppo. Sinäolit jo P***A johtaja silloin kun minäkin oli päättämässä asioista. Kävelit yli päätöksitä, koska OLIT. Haista sinä H***a P****.

Mutta minä tykkään niistä, jotka tekee mitä lystää. Sepi ja Steffi, antakaa mun ****** teidän**** saatte samalla **** mua **** ilman liukastetta. Koska se on iin **** **** *****, ***** ******

Mulla on maa, mutta se on vaan mulle rakkaiden ihmisten kautta. Saa nähdä, milloin loikkaan.
 
Minusta Steffi puheli tiedotustilaisuudessaan ihan järkeviä. Tämä olisi vain pitänyt tehdä vuonna X; eli kun asioista sovittiin.

Jos ymmärsin oikein niin koko asia oli jo alunpitäen Gekados; edes Wallinilla ei ollut propuskaa huudella asioita julkisesti.

Minusta Wallin ei siis suoranaisesti valehdellut, mutta kertoi "muunneltua totuutta" Gekados säännöksiin viitaten.

Harhaanjohtamisesta ja tuosta valehtelusta sekä Gekados kuviosta päätettäneen huomenna 22.3.2012 Eduskunnassa. Saa nähdä miten ministerin käy...
 
Geekka geka dos dos, geekka geekka dos.

Hyvin sille huomenna käy. Paineensietokyky kyllä erinomainen miehellä. Mutta niin käy, kun uskoo omaan pajunköyteensä.. väärin ei ole koskaan tehnytkään. Lisäksi Steffi on liian arvokas hallitukselle. Me mennään lujempata kuin Piirosen pässi narun jatkeena teuraalle.
 
Tässä vaiheessa pitänee sanoa, että kielipolitiikalle minun kannaltani se ja sama. Ruotsinkieliset on kuulunut tähän maahan aikojen alusta, ei se väärin ole. VALEHTELU on. Liekö kukaan haastanut rautahermoista Steffiä oikean asian takia?
 
Minä haluaisin haastaa sekä puolustusministerin, että pääministeriin reiluun ja rehelliseen wanhanaikaiseen kaksintaisteluun, mutta tämä pehmoyhteiskunta ja ylisuojeleva lainsäädäntö estää...

Jos tuollaiseen joskus tulee mahdollisuus, niin haluatko sinä Touhottaja olla sekundanttinani?

:D
 
pstsika kirjoitti:
Minä haluaisin haastaa sekä puolustusministerin, että pääministeriin reiluun ja rehelliseen wanhanaikaiseen kaksintaisteluun, mutta tämä pehmoyhteiskunta ja ylisuojeleva lainsäädäntö estää...

Jos tuollaiseen joskus tulee mahdollisuus, niin haluatko sinä Touhottaja olla sekundanttinani?

:D

Mä voin tulla laskemaan ruumiit :a-smiley:.
 
Nyt kun muunnellun totuuden puhuminen on suorastaan maan tapa ellei jopa geneettinen erityispiirre. Taidan ensi viikonloppuna muokata ansioluetteloani vähän näyttävämmäksi.
 
Back
Top