Maidan
Respected Leader
Katsoin jo kaksi ensimmäistä jaksoa, odotan jatkoa..Ehdottomasti pitää nähdä
Tänään katson tämän:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin jo kaksi ensimmäistä jaksoa, odotan jatkoa..Ehdottomasti pitää nähdä
Vaikuttaa että meillä samanlainen leffa maku.Katsoin jo kaksi ensimmäistä jaksoa, odotan jatkoa..
Tänään katson tämän:
The Man in The High Castle, tokaa seasonia jossen ihan erehdy... Pohjautuu Philip K. Dickin samannimiseen kirjaan. Natseila ja japseilla menee Yhdysvallat halkaisevalla DMZ:llä sukset ristiin ja johan alkaa putket taas paukkua!!
Hitto, tämähän vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta jossittelulta (spoilereita videossa !). Joskin koko ajatus siitä että USA ja liittoutuneet olisivat hävinneet toisen maailmansodan tuntuu kaukaa haetulta. No, ehkä ei pidä suhtautua liian tiukkapipoisesti vaan heittää aivot narikkaan ja kaivaa popcornit esiin.
Menee ehdottomasti katsottaviin.Finnkinon mukaan tämä tulisi jo lokakuussa ohjelmistoon. Itse meinaan käydä ehdottomasti katsomassa.
https://www.finnkino.fi/event/302659/title/ensimmäisenä_kuussa/
Olen katsonut myös, erinomainen elokuva.Katselin äsken elokuvan Red Sparrow. Sijoittuu nykypäivään ja kuvaa Venäjän tiedustelupalvelun ns. hunaja-ansanaikkosia joita myös "varpusiksi" kutsutaan. Jennifer Lawrence on seksikäs pääosaroolin naikkonen jolle opetetaan vierasmaalaisten virkamiesten ja diplomaattien viettelyn taitoja. Itse tarinakin oli yllättävän pätevä ja jännittävä. Kuvaa hyvin nykyisen Venäjän häikäilemättömyyttä. Ihmishenki ei Putinin hallinnolle ole paljonkaan arvoinen. Hyvä ja katsomisen arvoinen vakoilutrilleri, joka noudattaa hyvin genren perinteitä. Katselusuositus minulta.
Menee ehdottomasti katsottaviin.
Tämä on hyvien leffojen vuosi. Sicario 2 tietenkin henkilökohtaisena suosikkina.
Merisotaräiskintää