P Peram Alokas 21.12.2020 #1 Morjesta! Onko tietoa tahoista, jotka tekisivät mitalinauhoja eli Ribboneita? Koitin googletella ja mitään en löytäny... kangas ja pinssi olisi omasta takaa, loput puuttuu.
Morjesta! Onko tietoa tahoista, jotka tekisivät mitalinauhoja eli Ribboneita? Koitin googletella ja mitään en löytäny... kangas ja pinssi olisi omasta takaa, loput puuttuu.
W waba Alikersantti 22.12.2020 #2 Ainakin minulla on erinomaisia kokemuksia Sotainvalidien veljesliiton mitalipalvelusta. Onhan heillä asiointi myös hyvän asian tukemista. Kunniamerkkipalvelu - Sotainvalidien Veljesliitto Kunniamerkkipalvelu on avoinna ma–pe klo 8–15.30. Mm. pienoiskunniamerkkien, solkien ja kunniamerkkinappien myynti, kunniamerkkien ompelu ja muuta!. sotainvalidit.fi Edit. Linkki muutettu. Viimeksi muokattu: 22.12.2020
Ainakin minulla on erinomaisia kokemuksia Sotainvalidien veljesliiton mitalipalvelusta. Onhan heillä asiointi myös hyvän asian tukemista. Kunniamerkkipalvelu - Sotainvalidien Veljesliitto Kunniamerkkipalvelu on avoinna ma–pe klo 8–15.30. Mm. pienoiskunniamerkkien, solkien ja kunniamerkkinappien myynti, kunniamerkkien ompelu ja muuta!. sotainvalidit.fi Edit. Linkki muutettu.
kimmo.j Respected Leader 22.12.2020 #3 Samaa palvelua olen käyttänyt. Ei ehkä aina nopea, mutta olen ollut tyytyväinen.