MM-2013 jääkiekkoveikkaus

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Osallistu maanpuolustus.net:n MM-2013 jääkiekkoveikkaukseen! Veikkaa oikein otteluissa tehdyt maalit ja kerää pisteitä itsellesi, jokaisesta oikein veikatusta maalista tulee yksi piste. Alkusarjassa pisteitä on mahdollisuus saada 112. Alkusarjan pelejä voi veikata pe 3.5. 16:15 asti, joten muista osallistua ennen sitä. Voittajalle luvassa mainetta ja kunniaa.

Osallistu veikkaukseen täällä: http://maanpuolustus.net/mm2013.php

TOP-10 pistetilanne:
[mm-top]2013[/mm-top]
 
Crane ja juussohöylä...muistakaa sitten tehdä myös Tukholman lohko!!!
 
Mitä onko mulla nolla pistettä...saat tarkistaa uudelleen Tomppa...:)
 
Suomen pelin kompastuskivet ovat puolustuspään pelaaminen ja hyökkäykseen lähtö m/Jalonen (hidas kiekonsiirtely oman maalin takana)

Ykkösketjun ja Salminen-Savinainen -kaksikon nostan illan onnistujiin.
 
On se ihme että Hagman pelää 4:ssa ketjussa.....

Suomella on kuin edellis vuonna vain 1 ketju joka toimii tehokaasti......

Miksi ei otettu mukaan lisää NHL pelaajia?
 
Hejsan kirjoitti:
On se ihme että Hagman pelää 4:ssa ketjussa.....

Suomella on kuin edellis vuonna vain 1 ketju joka toimii tehokaasti......

Miksi ei otettu mukaan lisää NHL pelaajia?

Olisi otettu, mutta kun eivät tulleet....
 
Jos Minnesota jää ulkoille niin silloin ehkä Mikko Koivu??
 
Jaha ja caveman johtaa, onko sulla joku maaginen pallo, mistä lopputulokset tulevat esiin?
 
Suomella on kaksi leimatta passia, kuulin täältä päin koska Mikko Koivu ei tuu niin sitten Mikael Granlund saa passin leimattu ja pelaa centeriinä
 
Hejsan kirjoitti:
Suomella on kaksi leimatta passia, kuulin täältä päin koska Mikko Koivu ei tuu niin sitten Mikael Granlund saa passin leimattu ja pelaa centeriinä

Mä taas kuulin että se on varattu Helmisen Raipelle. Kaikkee määkin aina kuulen.
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Suomella on kaksi leimatta passia, kuulin täältä päin koska Mikko Koivu ei tuu niin sitten Mikael Granlund saa passin leimattu ja pelaa centeriinä

Mä taas kuulin että se on varattu Helmisen Raipelle. Kaikkee määkin aina kuulen.

TERVE NOSKA!!! :)

Hehe,,,Helmiselle....eikö hän ole joo eläkeellä tai treena joku joukkue?
 
BTW...mitä Kurri tekee boksissa Jalosen kanssa ja Jutila saa istua yksin siellä ylhällä?......Mä olen aina nähny Kurri istua Jutilan viersseä siellä ylhällä, onko tämä joku valopilkku suomalasille kiekkoilijalle että ne tulee paremmaksi siksi että Kurri on boksiissa mukana. ?
 
Suomi voittaa maailmanmestaruuden koska NHL-kehäraakit on ymmärretty jättää pois.
 
Ylli kirjoitti:
Suomi voittaa maailmanmestaruuden koska NHL-kehäraakit on ymmärretty jättää pois.

No eihän nuo tule kuin riemunkirjavasta kravatista repimällä pelaamaan. :lanssi:
 
Hejsan kirjoitti:
BTW...mitä Kurri tekee boksissa Jalosen kanssa ja Jutila saa istua yksin siellä ylhällä?......Mä olen aina nähny Kurri istua Jutilan viersseä siellä ylhällä, onko tämä joku valopilkku suomalasille kiekkoilijalle että ne tulee paremmaksi siksi että Kurri on boksiissa mukana. ?

Joo, ne saa hengittää samaa ilmaa Kurrin kanssa ja juoda samasta pullosta voimajuomaa. Kurri ei ehdi juomaan, koska hän puhuu puhelimeen taukoamatta. Puhelimessa on 24/7 joku änärin ehdokas...tai sitten kiukkuinen kotikoppelo, joka ihmettelee, missä Hra on yökaudet luuhannut.
 
Äh..hän puhuu varmasti Jutilan kanssa milloin ne menee rillamaaan.....tai miten Jutila näkee sen pelin, (Jutila får en bra överblick över hela spelplanen så att han ser motståndares spelsystem o svagheter)...anteeksi tuli ruotsia....
 
No niin, Slovakit voitti USA:n, joten Suomi kun ottaa illalla voiton Latviasta, niin lohkovoitto on siinä. Puoliväierässä sitten vastaan Slovakia, joka lienee kuitenkin helpompi meille kuin USA tai Venäjä.
 
Bodyguard kirjoitti:
No niin, Slovakit voitti USA:n, joten Suomi kun ottaa illalla voiton Latviasta, niin lohkovoitto on siinä. Puoliväierässä sitten vastaan Slovakia, joka lienee kuitenkin helpompi meille kuin USA tai Venäjä.

Varmasti helpompi,mut nää kisat on ollu niin yllätykselliset ettei yhtäkään peliä voi löysäillä.
 
Back
Top