Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei siinä mene kuin naimalla saatu henki ja pääsy paratiisiin on varma. Tuo on karmea summa rahaa jos tulee vaihdantataloudesta.Halpaa on meno, jos paikkansa pitää
Toivottavasti mikään sivistys maa ei välittää mitään suruviesteja. Vaan puhuu yhtenä tapauksista mitä tapahtui Rhazanissa, jota tunnetaan "rjazanilaiseksi sokeriksi", Nord-ostista ja monista muista mitä fsb ja nimenomaan putin järjesti.Latvia on selvästi syyllinen terrori-iskuun. Venäjän Latvian suurlähetystön mukaan koska Latvia ei ole esittänyt surunvalitteluja Moskovan tapahtumista se tarkoittaa Latvian luultavasti olleen osallinen iskuihin.
https://lenta.ru/news/2024/03/23/latviya/
No ei Putinille pidä mitään surunvalitteluja viedä, kun ei hän mitään sure. Miettii, onko oma perse suojassa.Toivottavasti mikään sivistys maa ei välittää mitään suruviesteja. Vaan puhuu yhtenä tapauksista mitä tapahtui Rhazanissa, jota tunnetaan "rjazanilaiseksi sokeriksi", Nord-ostista ja monista muista mitä fsb ja nimenomaan putin järjesti.
Hamas on riippuvainen Iranista ja Venäjästä, ei islamilaisesta jihadista.Parodiahorisontti.. tuomitseeko ne koska ovat zenäjän liittolaisia vai koska uhreja on vähemmän kuin 1200. Mene ja tiedä.
Hyvä vaan että jaatte videoita ja uutisia X. Minulla ei ainakaan ole aikaa tai kiinnostusta avata koko sivustoa tai seurata muuta somea.Onpas tänne tullut sivuja. X:ssä on kaikkea spämmiä, mutta ei kai sitä kaikkea kuonaa tänne tarvitse kaataa. Meinaan, me kaikki näemme ne samat jutut tuolla somessa.
Hyvä silti, että jengi on kriittistä eikä osta mitä tahansa.
No en minäkään mitään siviili iskuja halua ja toivo, nutta kun nuo kerran niitä tekee, niin hyvähän se vaan kun ryssä korvia syöttämällä tilaa ne edes omalle maalleen.Minusta nuo musulmaanit ovat aika hönöjä tyyppejä, monella tavalla. Rumaa jälkeä saavat aikaan. Muistamme vielä Pariisin iskut 2015. Niissä kuoli arvioiden mukaan ainakin 132 ihmistä ja 352 loukkaantunutta vietiin sairaalaan. Kun on monta tekijää, siinä ehtii.
Minua ei sureta, vaikka konserttiin hyökänneelle olisi syötetty sen omat munat. Terroristi on terroristi. Oksennus. Yhtä lailla ne voisivat hyökätä meidän oopperaamme vain siksi, että joku pikkupumppu lähetetään täältä hutheja rajoittamaan.
Tiedän jopa sellaisia, jotka ovat vieneet ja hankkineet apua ukrainalaisille. Kyllä terroristi heihin verrattuna on paskahousu mussu.
Tämä nyt oli tällainen mielipide.
Ihan hyvä mielipide. Toisaalta allekirjoittanutta ei haittaa pätkääkään, jos ryssän siviilejä laitetaan kylmäksi. Oikeastaan jopa tavallaan vähän nautin. Saavatpa kerrankin olla ottavana osapuolena.Minusta nuo musulmaanit ovat aika hönöjä tyyppejä, monella tavalla. Rumaa jälkeä saavat aikaan. Muistamme vielä Pariisin iskut 2015. Niissä kuoli arvioiden mukaan ainakin 132 ihmistä ja 352 loukkaantunutta vietiin sairaalaan. Kun on monta tekijää, siinä ehtii.
Minua ei sureta, vaikka konserttiin hyökänneelle olisi syötetty sen omat munat. Terroristi on terroristi. Oksennus. Yhtä lailla ne voisivat hyökätä meidän oopperaamme vain siksi, että joku pikkupumppu lähetetään täältä hutheja rajoittamaan.
Tiedän jopa sellaisia, jotka ovat vieneet ja hankkineet apua ukrainalaisille. Kyllä terroristi heihin verrattuna on paskahousu mussu.
Tämä nyt oli tällainen mielipide.
Poikkeuksia on zeneläisissä, kaikki eivät olleet fashisteja Hitlerin Saksassakaan.No ei Putinille pidä mitään surunvalitteluja viedä, kun ei hän mitään sure. Miettii, onko oma perse suojassa.
Mutta murhattujen omaisille voi viedä. Tunnen venäläisen, joka on hankkinut apua Ukrainaan. Hän on tärkeämpi kuin Putin.
Onpas tänne tullut sivuja. X:ssä on kaikkea spämmiä, mutta ei kai sitä kaikkea kuonaa tänne tarvitse kaataa.
Olen nähnyt pätkää, halukkaat voivat tonkia Telegramista tai äksästä. Itse en rupea sitä linkkaamaan tänne, ymmärrettävistä syistä. Hyi vittu.Tämän mukaan ISIS julkaissut (ainakin jonkinlaisia pätkiä) hyökkääjien bodycam-videoista:
ISIS's Amaq agency published bodycam footage taken by ISIS members during the attack in Moscow.
JOS tuo pitää paikkansa, niin sopii pohtia, miten ISIS:in uutiskanava saisi moisia haltuunsa, ellei ISIS olisi tämän iskun tekijä tai vähintään yhteistyössä tekijöiden kanssa?
Olen nähnyt pätkää, halukkaat voivat tonkia Telegramista tai äksästä. Itse en rupea sitä linkkaamaan tänne, ymmärrettävistä syistä. Hyi vittu.
Eikai ryssä enää sitä voi kiistää etteikö ISIS olisi ollut iskun takana, nyt vaan koitetaan spinnata asiaa niin että Ukraina olisi tukenut ISISIä tjsp.