Musiikkia iltapäivän ratoksi

PETA.jpg
agirotu05_15.jpg
images





kettutytt%C3%B6.jpg
short-sleeve-with-fox-fur-collar-short-party-evening-mink-fur-coat_30018.jpg
woman-with-fox-fur-coat-ae0ggf.jpg
9b5f185b08adf50f8ff4e43594ca868d.jpg
9fc5c4d769d582c265ff6eac0bde94b3.jpg
 
Tällaiselle vapaalle iltapäivälle KANSAS. Onko progen ystäviä?

Tuosta YLE Areenalla oleva dokumentti bändistä http://areena.yle.fi/1-2880613

Ja siihen perään vaja kahden tunnin konsertti Atlantasta vuodelta 2002


Enjoy!

Tuli sitten eilen kuunneltua tuo Kansas-konsertti. Joskus tuli kuunneltua enemmänkin Kansasia, mutta löysin vanhat levyt uudelleen tuossa varsin äskettäin.

Suomessakin tehdään nykyisin varsin mielenkiintoista progea, tässä esimerkkinä Hyyrysen veljesten (YUP, Stam1na) sivuprojekti WÖYH!


Nämä taas lienevät nuorempia sällejä nämä Death Hawksit:


Hyvin ne nuoretkin miehet kuitenkin vetävät, mielestäni.
 
Ups..minä olen muuten turkkistarhauksen vastainen. Erittäin kylmissä olosuhteissa turkkis on paikallaan, mutta koristeeksi - ei. Olen sitä mieltä että kaunis nainen ilman turhia koristeitakin kaunis. Mutta toisaalta untuvan tuotantokaan ei ole niitä humaanisempia ja toisaalta liika lämmittävän syntetiikan tuotanto kuormittaa ympäristöä.

Villa sen sijan niitä ekologisempia vaihtoehtoja.

Pitää ajatella myös eetisyyttä.
 
Hall & Oates hissimusiikkia. Erikoisella tavalla nykynuorison keskuudessa tunnetuksi tullut yhtye, jonka tuotantoa on käytetty viljalti GTA ja Metal Gear Solid-pelisarjojen taustamusiikkina :);


Kaikkea minä kehtaankin tänne linkittää.
 
Viimeksi muokattu:
Ups..minä olen muuten turkkistarhauksen vastainen. Erittäin kylmissä olosuhteissa turkkis on paikallaan, mutta koristeeksi - ei. Olen sitä mieltä että kaunis nainen ilman turhia koristeitakin kaunis. Mutta toisaalta untuvan tuotantokaan ei ole niitä humaanisempia ja toisaalta liika lämmittävän syntetiikan tuotanto kuormittaa ympäristöä.

Villa sen sijan niitä ekologisempia vaihtoehtoja.

Pitää ajatella myös eetisyyttä.

Ymmärrän tuon siten, että haluaisit poistaa esteettisyyttä häiritsevät turkikset niistä Ottovillen alimmista kuvista. :cool:

Punaista villalankaa käyttämällä aiheutettu optinen häiriö olisi kieltämättä huomattavasti vähäisempi.

Mutta joo, musiikkiin. Olen saattanut ehkä joskus postata tämän mutta jos olen, suotakoon se anteeksi. @Ottoville postaili Iwo Jima -aiheisia juttuja, mistä päästään punaista villalankaa pitkin lauluun, joka pisti myös US meripoikien punttiin vipinää 40 -luvulla. Muuan seilori kertoi, että eivät osanneet kieltä ja sanoja, joten keksivät omia. "She ain't got no Yo-Yo", olkaa hyvä:
 
Ymmärrän tuon siten, että haluaisit poistaa esteettisyyttä häiritsevät turkikset niistä Ottovillen alimmista kuvista. :cool:

Punaista villalankaa käyttämällä aiheutettu optinen häiriö olisi kieltämättä huomattavasti vähäisempi.
Sarek1 :D
Voi miksi poikesin tänne, nyt naurattaa,ja minun piti vain kuunnella ja jakaa kansanne enkelimaista rauhoiittava musikkia ennen nukkumaan menoa :cool:
Taidekitaran soittoa Arto Lindsey tyylin.
Voi mikä harmoniaa :D


Aika erikoismallinen bikini, hmm

No nyt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Morfey kutsuu..zzzz
 
Viimeksi muokattu:
Tosin ei se eka levyn Cake and Sodomykään ole pahempi. Etenkin kun tuo intro on tehty minusta: "White trash - White trash - I am the God of Fuck!"
 
Back
Top