Nato narautukset

Liikaa töitä narautteluun, menee torstaille kyllä nyt.
 
Olen, ruoja, perkele, koettanut jo tovin löytää Helsingin Kalasatamasta asian juhlistamiseksi Marskin ryyppyä, mutta ei käy flaksi. Olen kompensoinut Balvenie 12yo double-woodilla ja Lagavulinin 16-kesäisellä, sekä muutamalla virkistävällä oluella. Joutunen siirtymään syntiseen Sörnaiseen, ja loppu lie sitten kunniakasta suomalaista päihteiden väärinkäytön historiaa. Slava Ukraini!
 
Dementia se vissiin alkaa vaivata, kun kävelin tänään Alkoon hakemaan hyvää konjakkipulloa Nato-narautusta varten. Pysähdyin siinä sitten liikkeeseen päästyäni miettimään, että mitäs muuta sitä oikein pitikään hakea ja muistin, että tilattiin jotain punkkua lampaalle. Semmoinenhan löytyikin ihan siitä vierestä ja ei muuta kuin kassan kautta autolle ja kotiin. Semmoisen kymmenen kilometrin jälkeen muistin, että "Saatana, se konjakki jäi ostamatta."

No, onneksi muistin sentään ruokakaupasta napata mukaan yhden Laitilan Juhlaolut-pilsin. Silläpä sitten juhlistetaan.
 
Kun olemme olleet Nadon jäsen-nenä nyt kaksi vuorokautta, niin vielä saa narauttaa.

Jatkosodan lopputaistelun kupeessa selvisi tehtävän tällaistakin, ja sitähän piti makeiden herkkujen ystävän päästä maistelemaan. Gininen likööri Kouvolan lakritsilla höystettynä. Mikään ei voi mennä pieleen.

132007_Arctic-Blue-Laku-50cl-416x1024.png
 
Dementia se vissiin alkaa vaivata, kun kävelin tänään Alkoon hakemaan hyvää konjakkipulloa Nato-narautusta varten. Pysähdyin siinä sitten liikkeeseen päästyäni miettimään, että mitäs muuta sitä oikein pitikään hakea ja muistin, että tilattiin jotain punkkua lampaalle. Semmoinenhan löytyikin ihan siitä vierestä ja ei muuta kuin kassan kautta autolle ja kotiin. Semmoisen kymmenen kilometrin jälkeen muistin, että "Saatana, se konjakki jäi ostamatta."

No, onneksi muistin sentään ruokakaupasta napata mukaan yhden Laitilan Juhlaolut-pilsin. Silläpä sitten juhlistetaan.
Sanovat jotkut viisaat ettei se ole dementiaa vielä jos huomaa itse unohtaneensa jotain. Vasta kun ei edes huomaa sitä niin se on menoa.
Tähän olen itse turvautunut, nimimerkillä samoja kokemuksia.

Ai niin, ne Nato narautukset jääneet ihan siihen otan olueeseen. Kaverikin oli ihan täysillä etsinyt sitä Nato olutta eikä löytänyt, oli vaan sinivalkoisia Otan tölkkejä nähnyt.:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top