Naurun purskauksia Suomesta

letkuspede

Ylipäällikkö
BAN
Hätäkeskus: Vihainen puhelinsoitto:
 
Tälläisen löysin

Päivä 181
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!

Päivä 182
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!

OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:

Päivä 752
Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun. Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.

Päivä 761
Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan, kun he kävelevät, melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.

Päivä 765
Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn, vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat kuinka hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti...

Päivä 768
Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia, jota he kutsuivat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.

Päivä 771
Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa. Tärkeää: kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamastani "allergiasta". Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.

Päivä 774
Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu.. Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys...
 
@aj77

Tuosta tuli mieleeni:


Vaimon päiväkirja:

Lauantai-ilta. Mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa. Kysyin häneltä oliko hänellä murheita - hän vastasi: "Ei tässä mitään." Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani. Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä. Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen. En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.


Mies mietti ennen nukahtamistaan: "Vittu, Kärpät hävisi, mutta sainpahan pesää."
 
http://foorumi.haistapaska.com/showthread.php?t=


Kysymys:

"Olen seurustellu 1½ maailman ihanimman miehen kanssa. Nyt ongelmaksi alkaa (ainakin mun pään sisällä) muodostua sanat "tarvitsen omaa-aikaa". Olen mieheni luona 24/7 vaikka minulla on omakin asunto ja olisin muutenkin valmis muuttamaan yhteen yms. Mutta mies haluaa vaan koko ajan enemmän ja enemmän omaa-aikaa ja mikään yhteen muuttaminen ei tule kuuloonkaan.

Suurin ongelmani on nyt siinä että tosissani haluisin antaa rakkaalleni sitä mitä hän tarvitsee, mutta en osaa olla yksin....blaablaa"

Vastaus:

"Menepäs käymään paikallisissa ravintoloissa ja ota vähän vinkkua niin paikalliset uroot huomaavat sinut. Eikä mene aikaakaan kun nykyinen miehesi on unohdettu kun saat kahta kyrpää molempiin reikiin yhtäaikaa ja suuhunkin vielä yhtä. Hanki huora oma elämä ja elä sitä. Anna ukkosi tehdä mitä haluaa, mene sinä vaan jakamaan sitä riemurasiaasi, senkin huora. Perkele kyllä vittu on niin, huora"
 
Viimeksi muokattu:
AOpzBXdY.jpg
 
Vaalit tulossa - äänestäkää voittajia!

http://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/kokoomuskalkkuna/498002/

On niin coolii kanssa Hanken-kundijoukon dokata,
sellainen kun statustasi nostaa.
Ja päivän kohokohtasi on kun voi muotiblogata
siitä mitä ehtinyt on ostaa.

Toipunut et vieläkään oo mummin kuolemasta,
tuskin tunsit, silti menetys niin suuri.
Pari millii rahaa, kolmio Ullanlinnasta
perintönä lohdutukseen riittää juuri.

Olet kokoomuskalkkuna, seppä onnes oman,
dynaaminen priimanaisen malli.
Kapitalismissa köyhyys merkki lahjattoman,
kyvyt yksin menestykses salli.

Oikeassa seurassa kun ryyppäsi ja makasi,
verkostosi hyvin niin on luotu.
Ja isukkisi tahraamaton sukunimi takasi,
että tilaisuudet eteesi on tuotu.

Kämppäs joka kuu koristaa sisustelulehtiä,
kaikki kohdallaan on taitavasti.
Niin kuin ohimennen taisit mainitsemaan ehtiä,
että mööpelit on New Yorkista asti.

Olet kokoomuskalkkuna, seppä onnes oman,
määrätietoisuus on jutun niksi.
Isältäsi lahjaksi sait Audi TT:n soman,
viisitoista vuotta kun luit juristiksi.

On elossasi stressiä ja huolia niin monta,
pääomaverotus kun maassa on niin kohtuutonta.
Ihmettelet ääneen, miksei onneansa kiitä
ne joiden tulot eivät progressioryöstöön riitä…

Se etu kalkkunoissa ylimielisissä on,
ettei rahvas heitä usein kohtaa.
Sama vapaa-ajanviettotapa onhan mahdoton,
se distinktion katoon voisi johtaa.

Vaan nyt olet pomoni ja asemastas tietoinen,
ohittaahan sopivampi pätevämmän.
On onni että luonteeltani olen pitkäsietoinen,
muuten kaltannut jo olisinhan ämmän.

Olet kokoomuskalkkuna, seppä onnes oman,
esikuva hieno naisillemme.
Pehmeet arvot juoni armosta on osattoman,
sanot: ”Luusereille mitään anna emme.”
 
Tää on kyl yks parhaista :)
 
:D Täällä on näköjään samat videot kuin tuolla "hauskat videot" -ketjussa, vain eri järjestyksessä.
 
Viimeksi muokattu:
 
Back
Top