New World Order

juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Jahaa...ei tullutkaan Petrus Romanus eli se uusi Paavi...taas olen väärässä tai ne profetsiot...mutta tämä paavi joka nyt tuli on aika vanha 76 v..niin ehkä hänen jälkeen tulle se viimeinen......

Juu, toivottavasti. Mutta pahoin pelkään, että järki ei vieläkään voita.

Mitä sä sillä meinaat? :huh:

No just tuota.

Että mulla ei ole järkiä lainkaan?

No kyllä mulla on ainakin riitävästi järkiä että tiedän mitä monikultuuri tuo.....hihi
 
Juke kirjoitti:
Pope Francis; http://www.guardian.co.uk/world/2013/mar/13/pope-elected-but-still-unnamed

Lycka till !

Mitä siinä sanotaan hänestä?
 
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Jahaa...ei tullutkaan Petrus Romanus eli se uusi Paavi...taas olen väärässä tai ne profetsiot...mutta tämä paavi joka nyt tuli on aika vanha 76 v..niin ehkä hänen jälkeen tulle se viimeinen......

Juu, toivottavasti. Mutta pahoin pelkään, että järki ei vieläkään voita.

Mitä sä sillä meinaat? :huh:

No just tuota.

Että mulla ei ole järkiä lainkaan?

No kyllä mulla on ainakin riitävästi järkiä että tiedän mitä monikultuuri tuo.....hihi

Ei näköjään leikkaa.
 
Hejsan kirjoitti:
Jahaa...ei tullutkaan Petrus Romanus eli se uusi Paavi...taas olen väärässä tai ne profetsiot...mutta tämä paavi joka nyt tuli on aika vanha 76 v..niin ehkä hänen jälkeen tulle se viimeinen......

Hejsani taas siirtelee profetioita kuten esimerkiksi 2012 jutullekin kävi. Olisikohan asia niin, että noita profetioita ei kannattaisi uskoa kun ovat aina väärässä.

:a-grin:
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Juu, toivottavasti. Mutta pahoin pelkään, että järki ei vieläkään voita.

Mitä sä sillä meinaat? :huh:

No just tuota.

Että mulla ei ole järkiä lainkaan?

No kyllä mulla on ainakin riitävästi järkiä että tiedän mitä monikultuuri tuo.....hihi

Ei näköjään leikkaa.

Mitä sä sillä meinaat?.......leikkaa = klipper?
 
Teräsmies kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Jahaa...ei tullutkaan Petrus Romanus eli se uusi Paavi...taas olen väärässä tai ne profetsiot...mutta tämä paavi joka nyt tuli on aika vanha 76 v..niin ehkä hänen jälkeen tulle se viimeinen......

Hejsani taas siirtelee profetioita kuten esimerkiksi 2012 jutullekin kävi. Olisikohan asia niin, että noita profetioita ei kannattaisi uskoa kun ovat aina väärässä.

:a-grin:

Jaa mutta se oli vain vitsi minulta :p
 
Teräsmies

siinä kirjassa Raamattukoodi niin lukii että meteoriiti tulee maahan päin mutt se mene ohi :The Bible Code III: The Quest (2006)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Raamattukoodi

300px-Code_de_la_Bible.png


Esimerkki tasavälisistä kirjainsarjoista sopivasti rivitetystä englanninkielisestä raamatusta: "bible" ja "code"

https://www.google.se/search?q=bibelkoden&hl=sv&client=firefox-a&hs=D7r&rls=org.mozilla:sv-SE:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=JgBCUerdOIPJtQaX2YGYAg&ved=0CFEQsAQ&biw=1680&bih=900#hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&tbm=isch&q=raamattu+koodi&spell=1&sa=X&ei=HwFCUavXLI6Sswaz6ICgDg&ved=0CEkQBSgA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.Yms&fp=349abf3fcf35ebbd&biw=1680&bih=900
 
Hejsan kirjoitti:
Teräsmies
Esimerkki tasavälisistä kirjainsarjoista sopivasti rivitetystä englanninkielisestä raamatusta: "bible" ja "code"




Kai mustamies on sängyssä kuningas, vaaleiden naisten hurja valtias, jos ei nainen pituudesta tingi niin on se mustamies ehdoton kingi.

Mitäs raamattukoodi sanoo tuosta yllä olevasta tekstistä?
 
Teräsmies kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Teräsmies
Esimerkki tasavälisistä kirjainsarjoista sopivasti rivitetystä englanninkielisestä raamatusta: "bible" ja "code"




Kai mustamies on sängyssä kuningas, vaaleiden naisten hurja valtias, jos ei nainen pituudesta tingi niin on se mustamies ehdoton kingi.

Mitäs raamattukoodi sanoo tuosta yllä olevasta tekstistä?

Löysin piilotetun viestin siitä !
 
Kyllä te olette lapsellisiä......
 
St Malachy prophecy that the 112th pope would be the last pope. Also would be revealed to be the Anti- Christ. Pope Benedict who recently resigned from the papacy was the 111th pope. Bergolio took the name of Pope Francis after  St. Francis of Assisi (Italian: San Francesco d'Assisi, baptized Giovanni, born Francesco di Pietro.. (Pietro ) Peter . Also Bergolio's parent were Romans . So technically Malachis prophecy is still on


Prophecy of the Popes FULFILLED! Pope Francis IS Petrus Romanus!!

Prophecy expert John Hogue reacted to the selection of the new Pope-- Pope Francis, who took his name from St. Francis of Assisi. In line with St. Malachy's prophecy that the final pope would have Peter in his name, Hogue noted that St. Francis' original name was Francesco di Pietro di Bernardone. He also spoke about one of Nostradamus' quatrains that referred to a new Pope who would hail from ancient France (St. Francis' mother hailed from France), "and make a promise to the enemy who will cause great plague during his reign.

Että niin se on....
 
Last edited by a moderator:
Interview With a Former Finnish 33rd Degree Freemason Juhani Julin part 1

Hän sanoo että ne palvele Lucifer


Part 2


Ja sitten
He died in a quad bike accident 10 days after this interview.
 
Last edited by a moderator:
Hejsan kirjoitti:
Ja sitten
He died in a quad bike accident 10 days after this interview.
Ei ole muuten ensimmäinen tapaus, joka kuolee pikaisesti esilletulonsa jälkeen. Täyttä asiaa mies puhui, sen voin vahvistaa.
 
hessukessu kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Ja sitten
He died in a quad bike accident 10 days after this interview.
Ei ole muuten ensimmäinen tapaus, joka kuolee pikaisesti esilletulonsa jälkeen. Täyttä asiaa mies puhui, sen voin vahvistaa.

Uskotko sää siihen?
 
Hejsan kirjoitti:
hessukessu kirjoitti:
Ei ole muuten ensimmäinen tapaus, joka kuolee pikaisesti esilletulonsa jälkeen. Täyttä asiaa mies puhui, sen voin vahvistaa.
Uskotko sää siihen?
Ei ole uskon asia. Aika "yleistä tietoa" nuo loppujen lopuksi olivat, ei siellä mitään uutta minulle tullut. Itselläni on tuttuja, jotka ovat tai ovat olleet tekemisissä vapaamuurariuden kanssa. Sen enempää en asiasta kerro, koska se ei toisaalta hyödytä mitään koska ihmiset eivät halua ymmärtää näitä asioita ja toisaalta aiheuttaa vain tarpeetonta vaaraa ja haittaa minulle ja tuttavilleni ja kaikille läheisilleni. Vapaamuurarius on todella syvä ja vakava juttu. Suomessa(kin) se vaikuttaa kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla, mutta erityisesti oikeuslaitoksessa, joka on täynnä vapaamuurareita.
 
hessukessu kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
hessukessu kirjoitti:
Ei ole muuten ensimmäinen tapaus, joka kuolee pikaisesti esilletulonsa jälkeen. Täyttä asiaa mies puhui, sen voin vahvistaa.
Uskotko sää siihen?
Ei ole uskon asia. Aika "yleistä tietoa" nuo loppujen lopuksi olivat, ei siellä mitään uutta minulle tullut. Itselläni on tuttuja, jotka ovat tai ovat olleet tekemisissä vapaamuurariuden kanssa. Sen enempää en asiasta kerro, koska se ei toisaalta hyödytä mitään koska ihmiset eivät halua ymmärtää näitä asioita ja toisaalta aiheuttaa vain tarpeetonta vaaraa ja haittaa minulle ja tuttavilleni ja kaikille läheisilleni. Vapaamuurarius on todella syvä ja vakava juttu. Suomessa(kin) se vaikuttaa kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla, mutta erityisesti oikeuslaitoksessa, joka on täynnä vapaamuurareita.

Silmiä voi avata tuo U-TUBEn video Albert Pikesta joka johtaa vapaamuurareita.
 
Nämä vapaamuurarit..mikä on niiden päätavoite?
 
THE VATICAN'S SECRET PLAN for the arrival of an alien god

Think it's a Fairytale? The Vatican and Masons Know it's Not!!!

THE TRUTH WHY POPE BENEDICT XVI RESIGNED

The Final Pope(112) - Apocalypse Now 2013
 
Last edited by a moderator:
Back
Top