Nyt huudetaan...ja yleistetään

baikal

Supreme Leader
Arvelimpa panna tämmöisen yleistysketjun käyntiin, yleistäminen on kivaa ja stereotypiat kukkivat kevään koittaessa ansiokkaasti. Koitetaan pysytellä foorumin aihepiirin kuvioissa, se palvelee parhaiten lukijoita. Jospa uskaltaudun aloittamaan:

reserviläiset ovat niiiin lihavia.
 
baikal kirjoitti:
Arvelimpa panna tämmöisen yleistysketjun käyntiin, yleistäminen on kivaa ja stereotypiat kukkivat kevään koittaessa ansiokkaasti. Koitetaan pysytellä foorumin aihepiirin kuvioissa, se palvelee parhaiten lukijoita. Jospa uskaltaudun aloittamaan:

reserviläiset ovat niiiin lihavia.

Joo, niin on. Minä ainakin oon lihava. Ja reserviläinen. Siis: kaikki reserviläiset ovat lihavia. Mikä Oli Todistettava.
 
Ammattisotilaat ovat Suomessakin luonnevikaisia koulupudokkaita.

Omilla kevytaseilla harjoittelevat reserviläiset ovat asehulluja kiilusilmiä, jotka vaarantavat yleisen järjestyksen ja turvallisuuden.

Kyllä minäkin juoksisin helposti sen 2650 cooperissa, mutta en kai minä nyt pelkästään sen todistamista varten lähde riuhtomaan.

Suomen poliittinen eliitti junailee kulisseissa Suomen kansallisen puolustuskyvyn romahduttamista. Ja Suomea Natoon.

5.56 Nato on huono patruuna Suomeen. 7.62x39 on huono patruuna Suomeen. 7.62 Nato on mahdoton hallita reserviläisarmeijan koulutusresursseilla. Joukoille pitäisi jakaa enemmän KPV- ja vastaavia oikeasti tulivoimaisia aseita hernepyssyjen sijaan.

Kaikissa taistelutilanteissa pitää pystyä tuhoamaan vihollisen taistelupanssarivaunuja edestä. Suomalainen tykistö on tehokasta vihollisen kärkeä vastaan. Kivääri ja kikkeli on hyvä jakovarustus.

Faitterit ovat kovia sotilaita koska siellä kuolee ihmisiä. Kansainvälisistä operaatioista ei ole hyötyä.

Kaikki ulkomaalaiset ovat saatanasta, menisivät kotiinsa.
 
juhapar kirjoitti:
Herra Kenraali kirjoitti:
Arvelimpa panna tämmöisen yleistysketjun käyntiin, yleistäminen on kivaa ja stereotypiat kukkivat kevään koittaessa ansiokkaasti. Koitetaan pysytellä foorumin aihepiirin kuvioissa, se palvelee parhaiten lukijoita. Jospa uskaltaudun aloittamaan:
reserviläiset ovat niiiin lihavia.

Joo, niin on. Minä ainakin oon lihava. Ja reserviläinen. Siis: kaikki reserviläiset ovat lihavia. Mikä Oli Todistettava.

JUHAPAR JO TODISTI TEORIAN OIKEAKSI JOTEN MINUN EI ENÄÄ TARVITSE ! (täällähän piti huutaa, vai?)
 
Tuota noin pojat, te ootte nyt väärillä jäljillä. Minä en ainakaan ole ylipainoinen. Tosin olen noin 10-15 cm liian lyhyt. Olenko siis poikkeava reserviläinen?
 
Bodyguard kirjoitti:
Minä en ainakaan ole ylipainoinen. Tosin olen noin 10-15 cm liian lyhyt. Olenko siis poikkeava reserviläinen?

Tuon perusteella olet aivan tavallinen reserviläinen :dodgy:
 
vehamala kirjoitti:
Bodyguard kirjoitti:
Minä en ainakaan ole ylipainoinen. Tosin olen noin 10-15 cm liian lyhyt. Olenko siis poikkeava reserviläinen?

Tuon perusteella olet aivan tavallinen reserviläinen :dodgy:

Tosivanhojen reserviläisen keskimitta on 15 senttiä alle nykyisen.
 
huudetaan nyt sitten
NUORISO ON LAISKAA NARKKARIPORUKKAA KAIKKI EIKÄ NIISTÄ OO LÖKÄPÖKSYINEEN TÄTÄ MAATA PUOLUSTAMAAN
 
jaa niin ja sitten tää että
Ennen oli kaikki paremmin ja inttikin paljon kovempi. Sillon se oli miesten koulu.
 
Niin ja jos ootte eri mieltä ootte väärässä ja kaikki vasta-argumenttisi koskee automaattisesti vain juuri niitä osatekijöitä, jotka kumoavat väitteesi, vaikka olisit asian toisin rajannut.
Ja tietenkään juuri esittämääsi uutta omaa ideaasi ei ole koskaan kukaan muu älynnyt, pohtinut tai tutkinut.
 
baikal kirjoitti:
vehamala kirjoitti:
Bodyguard kirjoitti:
Minä en ainakaan ole ylipainoinen. Tosin olen noin 10-15 cm liian lyhyt. Olenko siis poikkeava reserviläinen?

Tuon perusteella olet aivan tavallinen reserviläinen :dodgy:

Tosivanhojen reserviläisen keskimitta on 15 senttiä alle nykyisen.

Niin, ja paino on pysynyt samana. On se ihme juttu, kun mäkin oon mennyt kasaan sen 15 cm. Olisko vastuu painanut niin paljon...?
 
Back
Top