Oletko liberaali vai konservatiivi?

Perustuslaillinen oikeistopuolue oli Jorin pumppu.
 
VMP...

"6 -Aidosti liberaalit feministiglobalistit...." - Hei aprillipäivä meni jo... Mä en oikeastaan usko sen porukan aitoon liberaaliuuteen sen enempää kuin minkään muunkaan dogmaattisesti ideologisen porukan.
 
Viimeksi muokattu:
Konservatiiviksi ne haukkuvat... vaikka minähän olen lähes liberaali tämän foorumin mittapuulla. Jäin puun ja kuoren väliin!

Näytät olevan konservatiivi
Sait pisteitä 385/500
Näiden viiden kysymyksen perusteella olet jonkin verran konservatiivisempi kuin suomalaiset keskimäärin.
 
Kaikkea sitä pitää testata. 407/500.
Mää olinkin konservatiivisempi kuin kuvittelin :D Mutta mitäs muuta tällainen äärikeskustalainen vois olla :unsure:
 
Mulla tais olla jotain 450/500 :eek:
 
Testin mukaan olen näköjään konservatiivi (477/500 tjsp) sarjalla 9-8-10-10-10. Omasta mielestäni olen liberaalikonservatiivi. Ja voin tarvittaessa perustella valintani.

Tuossa viiden kysymyksen testissä minua hämmentää tämä kysymys:

Valitse numero, joka kuvaa mielipidettäsi näiden kahden väittämän välillä.

1 = Suomessa tapahtuvien raiskausten ja muiden seksuaalirikosten määrää selittää ennen kaikkea maskuliininen kulttuuri ja vahvemman mielivalta.
...
10 = Suomessa tapahtuvien raiskausten ja muiden seksuaalirikosten määrää selittää ennen kaikkea se, että maahan on otettu liikaa Lähi-Idästä ja Afrikasta tulleita nuoria miehiä

Miten voi valita sellaisten vaihtoehtojen välillä, jotka sisältävät saman asian ja liittyvät toisiinsa? Ja väittämäni tässä on se, että ongelma numero 10 johtuu suurelta osin ongelmasta numero 1 ja sama päinvastoin. Valkonaamoissa on myös kategoriaan 1 kuuluvia jännämiehiä, mutta raiskausten ja muiden seksuaalirikosten määrää noin kokonaisuudessaan maassamme selittävät mielestäni monet muutkin tekijät kuin vaihtoehdossa 1 mainitut asiat. Kohdan 10 kaverit ovat tuottaneet meille lisää väkisinmakaamisen riemua, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kaikki tulijat eivät tähän ole toki syyllistyneet, mutta kannattaako tänne ottaa ihan ketä tahansa? Voitaisiinko vaikka valikoida vähän?
 
Back
Top