Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Raivaaja Meinaat että ensiside olkataskussa ja yksi EA laukku per joukkue ei ole riittävästi EA välineitä?
Näin M85:sesta puhuessä, miksi pakki edes on mukana taisteluvyössä?
Heittäisi k.o vekottimen sinne pallokassiin M85, ja vaikke EA välineitä tilalle.
Ja se sipulisäkki on omien empiiristen kokemusten mukaan paras tapa saada tekosyy tehdä pienvahinkoilmoituksia.
Keskimmäinen henkilö on täydellinen esimerkki siitä, kuinka päin persettä, kirjaimellisesti varusteet voi olla. Ja reisikotelo on polvikotelo yms..
Tuo pistooli pitäisi laittaa kiinni samaan vyöhön kuin taskut tai jättää kokonaan pois. Ei kuvan ratkaisussa ole mitään järkeä. Pistoolikotelo on liian alhaalla nopeaa käyttöä ajatellen, heiluu ja siirtyy juostessa. Huomaa ettei tuossa maassa paljoa ammuntaa harrasteta.Keskimmäinen henkilö on täydellinen esimerkki siitä, kuinka päin persettä, kirjaimellisesti varusteet voi olla. Ja reisikotelo on polvikotelo yms..
Tuo pistooli pitäisi laittaa kiinni samaan vyöhön kuin taskut tai jättää kokonaan pois. Ei kuvan ratkaisussa ole mitään järkeä. Pistoolikotelo on liian alhaalla nopeaa käyttöä ajatellen, heiluu ja siirtyy juostessa. Huomaa ettei tuossa maassa paljoa ammuntaa harrasteta.
Jos kuva on niistä ihmisistä joista sen on minulle kerrottu olevan niin taitaa ase kulua kädessä aika paljon keskimääräistä USB-kommandoa enemmän. Toisaalta kyllä tuo varustus myös minun silmääni näyttää melko erikoiselta. Vasemman puolimmaisen kaverin tetsari sen sijaan on aika paljon tolkumpi ja oli kuva sitten mistä tahansa niin aika paljon britit niin tavan sorkkaväessä kuin erikoisempikin ukkojen parissa CS95 tai muita valjasvehkeitä käyttävät.
Erittäin hyvä yhteenveto, tosin itse lisäisin vesipullon ensilinjaan aina, koska olen nk. hikoilija eli helposti tulee lämpö päälle ja sitä pitää saada pisarana ulos ihon kautta... toisaalta oma keho on tähän tottunut, ja voin vetää kovavauhtisen 4 tunnin marssilenkin metsässä ilman vettä, ja sen jälkeen juoda sen 2-3 litraa vodaa tasoitukseen.Siinä ihan pätevä yleisohje jos jotain haluaa hankkia.
Varustuksen kehäajattelu - oikeat tavarat oikeassa paikassa - Varusteleka.com
Kerrospukeutumisessa jokaisella kerroksella on roolinsa. Samaa sipulimaista ajattelua voi soveltaa myös muuhun varustukseen. Tässä artikkelissa käydään läpi var...www.varusteleka.fi
Ikänäön runtelemana keski-ikäisenä tämä on myös mielessä kun raudoilla tähtääminen lähentelee mahdotonta, näkee laseista riippuen joko jyvän tai maalin...Nyt kun rk:iden modernisointi on vauhdissa, niin mitenhän siellä suhtauduttaisiin omaan aimpointtiin/pikkuvariaabeliin sivujalalla?
Mites tohon vielä saisi kranaatinheittimen?